Nee, op een campus! (Woon/studeer in Engeland, een campus-uni is daar de gewoonste zaak van de wereld - is niet ideaal...)quote:
Waarvan moet ik taugé koken danquote:Zelf koken in plaats van pakjes open trekken helpt misschien met dit ''probleem''?
Ik heb een chinees als huisgenoot, maar wat had ik hem moeten vragen dan?quote:Wiezoe hadje niet ff een chinees gebeld ?
Vragen of ze bami haddenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:02 schreef Taaie-Neuskoek het volgende:
[..]
Nee, op een campus! (Woon/studeer in de UK, is daar 'normaal' - is niet ideaal...)
[..]
Waarvan moet ik taugé koken dan? Ok, de zoet-zure saus had ik mss zelf kunnen maken, maar ik was pas om 8 uur weg uit het lab (afstudeerproject enzo), en wilde iets snels en simpels...
[..]
Ik heb een chinees als huisgenoot, maar wat had ik hem moeten vragen dan?
zoetzure saus uit een POT, niet een blik. (jeez, ooit een blik zoetzure saus gezien?)quote:Bij iets 'snel en simpels' denk ik toch niet aan zoetzure saus uit blik .
Die had ik zelfquote:Vragen of ze bami hadden
Ja maar die was niet uber relaxt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:09 schreef Taaie-Neuskoek het volgende:
[..]
zoetzure saus uit een POT, niet een blik. (jeez, ooit een blik zoetzure saus gezien?)
Is verder best simpel - courgetten snijden, ui snijden, kip in blokkies snijden, beetje soy-sause eroverheen flikkeren + wat knoflook, ui+courgette in de pan, kip erachteraan totdat die goed is, paprika snijden, dat erbij gooien, en dan de taugé erin, zoetzure saus erover (op hoog vuur) en klaar. Bami ondertussen koken, en klaar is TN (normaalgesproken).
Vandaag smaakte dit dus echt kut.
Een pizza kost in mijn k*%^$%oven meer tijd om warm te worden.
[..]
Die had ik zelf
of dat je doodgaat. Heb je wel eens gezien hoe ze die shit makenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar die was niet uber relaxt.
Dus kun je beter wat bij de chinees halen weetje dat het goed smaakt
Taugé stinkt altijd. Ook als het vers is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:46 schreef Taaie-Neuskoek het volgende:
Ik hier op de campus naar de supermarkt, wilde iets chinees inmekaar flansen... Was de verse taugé op, maar er was gelukkig nog taugé in blik... Verder nog wat andere dingen gekocht, oa zoet-zure saus...
Nou maak ik dat blik taugé open, en een meur dat eruit komt! Yuk, dat is echt verschrikkelijk! De geur van ingekuilde mais komt er nog het dichts bij in buurt... ik ben verdomme geen koe!
Die heb ik dus al niet eens in m'n eten geflikkert, toen die zoet-zure saus door m'n roerbak vreten gegooit, maar die smaakte ook al niet lekker...!!
En ik had nog wel een grotere pot gekocht omdat de zakjes van dat merk wel lekker zijn!
BOLLOCKS!
Nee hoor, verse (nouja, verse... - niet uit blik) taugé is erg lekker...quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:52 schreef PsyCha het volgende:
tauge is dan ook vies.
Weet je wat dat kost? Minstends 3 keer meer dan ik ervoor betaal als ik het zelf maak, waarbij ik dan ook een lager salmonella risico heb. (als ik dat nu krijg ben ik fucked voor mijn afstuderen...)quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar die was niet uber relaxt.
Dus kun je beter wat bij de chinees halen weetje dat het goed smaakt
quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:22 schreef Taaie-Neuskoek het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost? Minstends 3 keer meer dan ik ervoor betaal als ik het zelf maak, waarbij ik dan ook een lager salmonella risico heb. (als ik dat nu krijg ben ik fucked voor mijn afstuderen...)
Kan best, maar waar ik woon betaal je met ponden, en alles is al tering duur hier! Daarbij kwam ik er pas achter dat het niet lekker was toen ik mijn eten aan het opeten was, en ik ga geen eten weggooien (tenzij het verrot is ofzo), da's zonde.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]sure, alsof dat zoveel kost voor minder dan 10 euro ben je klaar + je hoeft het niet eens zelf te maken
In Maastricht kun je btw onbeperkt chinezen voor maar 8 euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |