/edit: Ah, op rij vergat ik te lezenquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:47 schreef -Wolf- het volgende:
3 keer op rij EC-I winnen. Hoeveel clubs kunnen dat zeggen? Real Madrid en wie nog meer?
Hun worden daar alleen maar kampioen omdat er een gebrek is aan concurrentie...en dan vind ik het nog een heel verschil tussen Frankrijk en noorwegen, want de competitie in Frankrijk is natuurlijk wel wat sterker. Alhoewel er na Lyon een dik gat zit richting PSG,Marseille etc. . Wat dus ook de reden is dat ze steeds kampioen wordenquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:42 schreef daaaaan het volgende:
[..]
We hebben het hier over absolute top (zoals Lyon in Frankrijk en Rozenborg in Noorwegen) en niet over een top, want dat is Ajax natuurlijk wel.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
In Nederland is Ajax absolute top.
Nogmaals : Ajax is idd de succesvolste topclub (in het verleden) maar heeft gewoon teveel concurrentie van PSV en zelfs Feyenoord. Af en toe domineren ze een tijdje, maar nooit constant. Jullie halen 'absolute top' en 'succesvolste topclub' door elkaar.quote:Waarom? Omdat wij veruit de meest succesvolle Nederlandse club zijn, jaren achter elkaar Champions League spelen, en dit jaar weer gaan meedoen om de prijzen.
Nee, ik geniet als Jenner door 2 scharen zijn man uitspeelt en een prachtige voorzet geeft.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:46 schreef twi het volgende:
Maargoed, jij geniet ook van de 18 scharen van Jenner, dus we verschillen sowieso fundamenteel van mening over dit soort dingen denk ik. Frivool mag, maar je kan het overdrijven.
Natuurlijk, maar ook in Europa doet Ajax het de laatste 10 jaar niet altijd even goed.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vind de definitie van absolute top toch wel wat anders, daar speelt veel meer in mee dan alleen kampioenschappen in eigen land.
Dat is waar, maar nog altijd beter als de rest van de Nederlandse clubs, vandaar dat wij Neerlandsch Trots zijnquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:52 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ook in Europa doet Ajax het de laatste 10 jaar niet altijd even goed.
Volgens mij haal jij termen door elkaar vriend. Ik heb nergens gezegd dat Ajax NL domineert, dat zou ook bullshit zijn. Maar qua allure, historie, supporters, budget en prestaties is Nederland nog steeds absolute top of hoe je het ook wilt noemen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:51 schreef daaaaan het volgende:
Nogmaals : Ajax is idd de succesvolste topclub (in het verleden) maar heeft gewoon teveel concurrentie van PSV en zelfs Feyenoord. Af en toe domineren ze een tijdje, maar nooit constant. Jullie halen 'absolute top' en 'succesvolste topclub' door elkaar.
Hier verliest je betoog toch eigenlijk 90% aan geloofwaardigheid. Wanneer jij dingen zo in het extreme trekt (Ajax geen absolute topclub, omdat ze niet 9 van de 10 seizoenen kampioen worden), dan kan je Feyenoord niet serieus een concurrent noemen. Of uberhaupt maar een factor om rekening te houden.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:51 schreef daaaaan het volgende:
en zelfs Feyenoord.
Je moet het toch ergens over hebben?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:53 schreef ub40_bboy het volgende:
Onzinnige discussie btw dat gelul over absolute topclub.
Van Gaal leert hem dit jaar wel het nodige af. Jenner word een goede let maar op.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:54 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet het toch ergens over hebben?
Ik heb Jenner trouwens nog nooit slechts 2 scharen zien gebruiken. Het zijn er meestal 6 of meer.
Qua supporters?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Volgens mij haal jij termen door elkaar vriend. Ik heb nergens gezegd dat Ajax NL domineert, dat zou ook bullshit zijn. [quote]Jij zei dat Ajax het Lyon van Nederland is, dus dat zeg je wel... [quote]Maar qua allure, historie, supporters, budget en prestaties is Nederland nog steeds absolute top of hoe je het ook wilt noemen.
Hij durft tenminste een actie te maken. Dat zie ik Rosales of De Mul nog niet eens doen. Ik had Jenner veel liever op rechtsbuiten gezien bij Ajax dit seizoen dan die twee.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:56 schreef Sethje het volgende:
Ik heb respect voor spelers als Jenner, die durven tenminste nog een actie te maken, en door je man te passeren krijg je altijd meer ruimte, dus een kans of iets dergelijks.
het probleem van Jenner is dat zijn acties behoorlijk weinig rendement hebben en hij vaak zijn acties wat geforceerd lijkt te maken, alsof "het moet". Maar dat is waarschijnlijk ook de reden dat hij bij AZ speelt en niet bij AC Milan
Jij weet ook dat Feyenoord vaak genoeg tot een aantal speelrondes voor het einde nog een concurrent voor Ajax is. De afgelopen 2 jaar hadden we zelfs boven jullie moeten eindigen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:53 schreef twi het volgende:
[..]
Hier verliest je betoog toch eigenlijk 90% aan geloofwaardigheid. Wanneer jij dingen zo in het extreme trekt (Ajax geen absolute topclub, omdat ze niet 9 van de 10 seizoenen kampioen worden), dan kan je Feyenoord niet serieus een concurrent noemen. Of uberhaupt maar een factor om rekening te houden.
Ja dat zeg ik, ik ben Pro-Jenner, had hem ook graag bij ajax gezien, alleen er moet wat meer rendement komen, maar dat leert ie vanzelf lijkt me. Het is NU nog geen topper als Andy.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:58 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hij durft tenminste een actie te maken. Dat zie ik Rosales of De Mul nog niet eens doen. Ik had Jenner veel liever op rechtsbuiten gezien bij Ajax dit seizoen dan die twee.
Dan ben je blind.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:58 schreef ub40_bboy het volgende:
Dat zie ik Rosales of De Mul nog niet eens doen.
Heb ik nooit over gesproken, daar kwam jij de hele tijd mee aanzetten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:57 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Qua supporters?![]()
![]()
zelfs in Zwolle worden jullie supporters nog uitgelachen
En in de rest zijn jullie de beste ja, maar PSV, AZ en Feyenoord zitten te dichtbij om hier over een Lyon in Frankrijk-situatie te spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |