Precies, Lyon is absolute top maar Frankrijk niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:25 schreef daaaaan het volgende:
Lyon vind ik eigenlijk al wel absolute top. Alleen ik denk niet dat ie in Frankrijk wil spelen...
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:26 schreef jna het volgende:
[..]
Precies, Lyon is absolute top maar Frankrijk niet.
Eigenlijk hetzelfde verhaal als bij Ajax![]()
Uiteraardquote:
niet ingemaakt, wel gewonnen dacht ik.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:29 schreef koningdavid het volgende:
Trouwens een paar jaar geleden, ik meen 2002, had Ajax Lyon in de Champions League toch twee keer ingemaakt?
Zelfs dan. Ajax is nooit absolute top in Nederland geweest en zal dat ook nooit worden. Als het PSV lukt om zelfs met Koeman de successen door te zetten, zullen die dat misschien wel worden in de komende jaren.quote:
Toen stelden ze nog niet zoveel voor.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:29 schreef koningdavid het volgende:
Trouwens een paar jaar geleden, ik meen 2002, had Ajax Lyon in de Champions League toch twee keer ingemaakt?
Sorry?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:32 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Zelfs dan. Ajax is nooit absolute top in Nederland geweest en zal dat ook nooit worden. Als het PSV lukt om zelfs met Koeman de successen door te zetten, zullen die dat misschien wel worden in de komende jaren.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:32 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Zelfs dan. Ajax is nooit absolute top in Nederland geweest en zal dat ook nooit worden.
AHHAAHHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:32 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Zelfs dan. Ajax is nooit absolute top in Nederland geweest en zal dat ook nooit worden.
Grotendeels dezelfde ploeg hoor.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:32 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Toen stelden ze nog niet zoveel voor.
Dat was toen die goal van van der Vaartquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:31 schreef denthemen het volgende:
2-1 en 0-2
Of had je het over de laatste 3 jaar, want dan klopt het qua prestaties wel. Dan is je definitie van 'nooit' alleen niet helemaal kloppend.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:32 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Zelfs dan. Ajax is nooit absolute top in Nederland geweest en zal dat ook nooit worden. Als het PSV lukt om zelfs met Koeman de successen door te zetten, zullen die dat misschien wel worden in de komende jaren.
Voor kortere periodes ja, maar Ajax is nooit 5 keer op rij kampioen geworden. Daarvoor zijn de verschillen in Nederland gelukkig te klein.quote:
Met die bal die Chivu anderhalve meter achter de doellijn weghaalde, zag die grensrechter niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:31 schreef denthemen het volgende:
2-1 en 0-2
bizar vet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:31 schreef ub40_bboy het volgende:
Check deze actie trouwens van Van der Meyde: http://www.youtube.com/watch?v=eWx3veLdOvQ&mode=related&search=
Dat zie ik Rosales of De Mul nog niet doen. Andy kom aub terug!
Dus als je niet 5 keer op rij kampioen wordt ben je geen absolute top?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:34 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Voor kortere periodes ja, maar Ajax is nooit 5 keer op rij kampioen geworden. Daarvoor zijn de verschillen in Nederland gelukkig te klein.
En de verlokkingen uit het buitenland te groot. Het lukt nooit om zo'n team voor zo'n lange tijd bij elkaar te houden. Je hebt wel gelijk dat de verschillen in NL (gelukkig) niet zo groot zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:34 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Voor kortere periodes ja, maar Ajax is nooit 5 keer op rij kampioen geworden. Daarvoor zijn de verschillen in Nederland gelukkig te klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |