Bijna wel jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad, het lijkt wel alsof hij al geblesseerd raakt als je naar hem kijkt [afbeelding]
Zat ik ook aan te denken, inderdaadquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:36 schreef -Wolf- het volgende:
Kan Babel het niet proberen op rechts?
Hij zat gewoon op de bankquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:39 schreef koningdavid het volgende:
Is Babel niet geblesseerd ofzo? Waar was hij gister en eergisteren dan?!?
Waarom laat Ten Cate dan Charisteas op de flank spelen i.p.v. Babel vraag ik mij af. Zou logischer zijn als Babel gister nog wat minuten had gekregen...quote:
Babel is een betere buitenspeler dan Charisteas.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:32 schreef TimmyAsd het volgende:
Babel is geen buitenspeler.
Dat wel. Ik zie liever Babel op de flank dan charisteas. Maar dat doet niets af aan mijn mening dat ik Babel geen flankspeler vind.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:33 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Babel is een betere buitenspeler dan Charisteas.
Volgens mij ook niet inderdaad. Ik weet alleen de reden niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:15 schreef keijz het volgende:
Babel zat gister ook niet op de bank toch?
amen!quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:50 schreef -Wolf- het volgende:
Babel is een spits, maar liever op rechts dan op de bank.
Het grootste drama speelde zich gister af op de tribune.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:16 schreef triphop_war het volgende:
[..]
amen!
man man man! ik was gister zowaar in de Arena (vaste plek @ vak 406) en ik heb het drama mogen aanschouwen tegen United..maar in m'n achterhoofd weet ik dat we er woensdag gewoon staan tegen Kopenhagen! maar die Edgar Manucharyan had gisteren wel een paar mooie acties![]()
Voor beide kan nog. Vak 428 zul je wel moeten staan waarschijnlijkquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:18 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik probeer me vader een beetje over te halen om naar Ajax - PSV te gaan
Maar is de 1e ring nou uitverkocht of kun je alleen nog maar kaartjes voor 2e ring krijgen?
Behalve als je rij 1 gaat ofzoquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Voor beide kan nog. Vak 428 zul je wel moeten staan waarschijnlijk
argh idd...voglens mij was ik als een van de weinige met mn vaste groepje die meededen met de wave, en naast ons zat een vent die deed alsof ie wat van voetbal afwist en ons geirriteerd aankeek toen we met die "klappertjes" meebegonnen te doen..argh..kom dan gewoon niet naar een voetbal stadion!quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het grootste drama speelde zich gister af op de tribune.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:24 schreef triphop_war het volgende:
[..]
argh idd...voglens mij was ik als een van de weinige met mn vaste groepje die meededen met de wave, en naast ons zat een vent die deed alsof ie wat van voetbal afwist en ons geirriteerd aankeek toen we met die "klappertjes" meebegonnen te doen..argh..kom dan gewoon niet naar een voetbal stadion!![]()
Precies. Een verschrikkelijke vertoning.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het grootste drama speelde zich gister af op de tribune.
Mjaquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Voor beide kan nog. Vak 428 zul je wel moeten staan waarschijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |