Bah wat een klote actie van die man en wat een kut gevoel... Laat me gewoon even klagenquote:In Goes is vorige week een 9-jarig meisje door een 37-jarige man verkracht nadat het kind eerst een 'heitje voor een karweitje' had verricht. Het slachtoffer had bij de man aangebeld met de vraag of hij nog een paar klusjes te doen had, in ruil voor wat geld. Nadat de man het meisje wat klusjes in zijn woning had laten verrichten, vergreep hij zich aan het kind.
De man heeft inmiddels bekend het meisje op gewelddadige wijze seksueel te hebben misbruikt. Hij is door de rechter-commissaris in voorlopige hechtenis gesteld. Bron: Fok.nl
ik klaag ook meequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:11 schreef AlohaXa het volgende:
Ik was net aan het googlen naar "Heitje voor karweitje" en kwam dit bericht tegen. Het is een heel oud bericht... maar toch voel ik mij nu even droevig.![]()
[..]
Bah wat een klote actie van die man en wat een kut gevoel... Laat me gewoon even klagen![]()
Of met terugwerkende kracht, dat ze bijvoorbeeld 3 jaar buiten moeten slapen omdat ze al lang genoeg binnen gezeten hebben!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:14 schreef cyberstalker het volgende:
Wat ik me afvraag: als de PNVD aan de macht komt, worden zulke mensen dan ook achteraf vrijgelaten?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:14 schreef Xlarge het volgende:
tegenwoordig kost het je een breezer
Of verplicht minstens 3 achtjarige meisjes verkrachten om de achterstand weg te werken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Of met terugwerkende kracht, dat ze bijvoorbeeld 3 jaar buiten moeten slapen omdat ze al lang genoeg binnen gezeten hebben!
PNVD hè! 8 driejarige meisjes dus!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:18 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Of verplicht minstens 3 achtjarige meisjes verkrachten om de achterstand weg te werken.
3 jaar hèquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
PNVD hè! 8 driejarige meisjes dus!
De getallen klopten, de implementatie van de getallen in de zin was wat minder!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |