Jy hebt toch ook een voorhoofd.....................quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:27 schreef HokkePok het volgende:
Waarvoor die grote ruimte boven zijn ogen?![]()
Niet voor hersenen in ieder geval...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:27 schreef HokkePok het volgende:
Waarvoor die grote ruimte boven zijn ogen?![]()
o god,laat me raden,adrie en bastiaanquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:06 schreef KinkyHinky het volgende:
jaaaa dat gaan we doen, dat wordt POMPEN MET DIE SUBWOOFER!!!!
Aron Winterquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:05 schreef MrSASO het volgende:
De Boer als commentator, dat meen je niet?![]()
Dan konden ze nog beter Aron Winter nemen of Ruud Gullit ofzo.
geweldige aflevering iddquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:08 schreef KinkyHinky het volgende:
Whehehehe ja
Sorry baas maar ik pompte de subwoofer net iets te hard op.
HARRY, WHAT THE FUCK!!!
http://www.radio538.nl/53(...)n.jsp?id=frankronaldquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:08 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Linkje?
Prachtig om te horen, ze konden zeker niks beters strikken.
Doen alle voetballers.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Ooit Erwin Koeman gehoord? Ik wel daarnet, en ik heb 26 keer 'euh' gehoord.
Ik heb die mongool vorig jaar in monaco meegemaakt en toen kon hij zelfs de h achter euh niet opbrengenquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Ooit Erwin Koeman gehoord? Ik wel daarnet, en ik heb 26 keer 'euh' gehoord.
Thatcher?quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb die mongool vorig jaar in monaco meegemaakt en toen kon hij zelfs de h achter euh niet opbrengen
kom op zeg, die gast is rijp voor een gesticht. Bettina moet haast wel verslingerd zijn aan shoppen...een andere reden om bij deze retard te blijven kan ik namelijk niet verzinnen.
Thatcher was aantrekkelijker namelijk
quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:13 schreef Ruuub het volgende:
[..]
http://www.radio538.nl/53(...)n.jsp?id=frankronald
gevonden![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |