Correct!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Kamagurka, Belg?
Maar "Vlaming" is - zeer tegen de zin van 't Vlaams Belang - geen nationaliteit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:25 schreef AntonDingeman het volgende:
en Luc Zeebroek is een Vlaming
Stom, had ik weg moeten editen, maar ik ben nog altijd onderweg naar buitenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ja dus, die K geeft het weg.
Tja dat is waar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar "Vlaming" is - zeer tegen de zin van 't Vlaams Belang - geen nationaliteit.
Ik zat nog te vragen naar de echte naam maar wist niet of dat te moeilijk wasquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:27 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Tja dat is waar.
Ik krijg zeker geen extra punten omdat ik Kamagurka's echte naam weet?![]()
![]()
Tsjaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:27 schreef Berkery het volgende:
'50 Fr.' is natuurlijk ook een mega-hint![]()
Nounou, da's wel heel erg zwakjes...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:30 schreef AntonDingeman het volgende:
seelen
Ja, da's al beter. Herr Seele ofwel Peter Van Heirseele. Nou z'n feitelijke beroep nog.quote:
Nee. Hij heeft een hamertje nodig voor zijn beroep.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:31 schreef AntonDingeman het volgende:
matroos
Nee; kunstenaar, striptekenaar, programmamaker, scenarioschrijver, presentator of mediafiguur zijn slechts bijzaak. Het beroep waarvoor hij heeft geleerd zoek ik. En wat hij nog steeds (zij het weinig) uitvoert.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:33 schreef Asmodian het volgende:
Umm... geen schrijver dus?
Hij heeft geen verzameling schoenen. Zijn verzameling bestaat uit 200 stuks maar is wel 1 van de meest toonaangevende op dat gebied.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:33 schreef AntonDingeman het volgende:
schoenmaker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |