quote:
Zender?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik moet even m'n aandacht bij de DVDrecorder houden; zometeen begint The Third Man. Nu wil ik 'm toch echt zien ook.
Vlaanderen heeft VTM, Kanaal 2 (ook VTM) VT4, VijfTV (ook SBS). En Wallonië een paar RTLsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:19 schreef AntonDingeman het volgende:
heeft vlaanderen/belgië ook veel eigen commerciele zenders?
Zeurpietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Algemene Kennis Quiz Slow Chat
Baracca ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:16 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
![]()
De Rode baron is ieder bekend, maar hoe heette zijn tegenhanger aan de kant van de geallieerden, en hoeveel kills had hij? (oftewel, wie was de top ace aan geallieerde zijde?)
Manfred had 80 kills, zijn tegehanger 75.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik heb geen idee over de Rode Baron. 100 kills?
Toch netjes in een tijd dat ze alles zelf moesten richten...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:24 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Manfred had 80 kills, zijn tegehanger 75.
Maar ook absoluut niet stabiel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:27 schreef Feldhofer het volgende:
idd, al scheelde het natuurlijk wel dat vliegtuigen toen niet zo snel waren.
Ow, SHE +1quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:38 schreef SHE het volgende:
Rene Paul Fonck bedoel je?
Maar die hoorde toch helemaal niet in het rijtje thuis? Ik zat bij ernst, immelman, junk etc
insert standaard fok! antwoordquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:40 schreef SHE het volgende:
SHE is ex WW fanaat, dus mijn oog viel op dit topic na de post van de vraag...scuzi voor het schaamteloos binnenvallen trouwens
maar had Fonck niet slechts 75 kills, en was het aantal feitelijke kills van de baron niet uitermate dubieus?
anyway...ik ben nieuw hier...wat moet ik nu doen?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
insert standaard fok! antwoord
Je tieten laten zien!
Waar zie je dat?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:47 schreef AntonDingeman het volgende:
leef je nog SHE? gezien de [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |