Het is een toernooi waar 80% van het publiek uit kinderen bestaat.. laat Huntelaar voor hun nou net als god zijnquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:01 schreef pekel het volgende:
Huntelaar ook nog eens MotM, tief toch eens op gekke Ajacieden.
Die spelen allebei op dezelfde flank hoor. Links is prima bezet met Mitea en Manucharian.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Rosales is zijn man nul keer voorbij gekomen. De Mul is te licht, kom op Ten Cate, je ziet toch zo dat die flanken niet goed bezet zijn.
Een hele grote.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:03 schreef -Wolf- het volgende:
Kraaij JR. wat ben je toch een mongool.
Ik vind van niet, mag dat?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die spelen allebei op dezelfde flank hoor. Links is prima bezet met Mitea en Manucharian.
Tsja, je kan ook niemand MotM benoemen. MotM's missen geen penaltyquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:01 schreef pekel het volgende:
Huntelaar ook nog eens MotM, tief toch eens op gekke Ajacieden.
Mega prutser is het, en dan druk ik mij nog zacht uit!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is altijd gelijk zo'n goede sfeer bij een interview met Kraaij.
Misschien heb ik een Feyenoord bril op hoor, maar Mitea....... kom op nou.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die spelen allebei op dezelfde flank hoor. Links is prima bezet met Mitea en Manucharian.
En dat baseer je op? die mooie goal in de playoffs?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Misschien heb ik een Feyenoord bril op hoor, maar Mitea....... kom op nou.
Die gast struikelt altijd over zijn eigen poten.. en die voorzetten van hem zijn nou ook niet echt veel
Die goal tegen Feyenoord zat er anders goed inquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Misschien heb ik een Feyenoord bril op hoor, maar Mitea....... kom op nou.
Die gast struikelt altijd over zijn eigen poten.. en die voorzetten van hem zijn nou ook niet echt veel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |