Ik vind Castelen ook geen slechte speler hoor, een van jullie betere spelers. Zou ik wel willen ruilen voor De Mul op rechts. Als zn achtergrond anders was geweest dan natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Op Mitea?
Wij hebben onze eigen Mitea; Castelen
Al beledig ik Castelen nu een beetje..
Wel goed voor die jongen. Die kan zo ontzettend slecht tegen verliezen of iets fout doen. Zal me niet verbazen wanneer 'ie gelijk vijftig penalties op een dag gaat nemen om ze zo goed en zuiver mogelijk in te schieten en er nooit meer eentje te missenquote:Op zondag 6 augustus 2006 10:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Huntelaar pingel gemist? Oei
Die klappers moeten ze verbieden voor altijd. Die kutwave zal wel een overblijfsel van de vrijdag zijn geweest, omdat die kutspeaker vroeg om meer sfeer bij 0-1 en toen werd die spontaan ingezet. Bij 0-1!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 08:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
WAT een KUTvolk gister, met die kut klappers, die kut waves en idioten die dachten dat het de CL finale was, maar niet eens hun eigen spelers herkenden.
Heerlijk ook een gast naast ons: "Hier had Babel moeten staan en niet Manucharyan" Vervolgens maakt Manucharyan een geweldige actie
Even later roept ie dat Manucharyan moet gaan rennen, ik moest me inhouden om niet voor hem te gaan staan en te vragen of ie ooit van buitenspel had gehoord...
Gisteren vrijwel uitverkocht.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:33 schreef piertje2 het volgende:
Vrijdag waren er 24000 mensen, maar als ik het gister zag was het wel wat drukker!!!!
? ik niet snap.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb me vooral vermaakt met Dirk Kuyt voor me. Wat een kneusjes zeg
.
Er zaten een paar jonge gassies voor ons, waarvan er eentje hetzelfde soort kleur haar en kapsel als Kuijt had, dus die hebben we voor het gemak maar Dirk Kuijt genoemd de rest van de avond.quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zaten een paar jonge gassies voor ons, waarvan er eentje hetzelfde soort kleur haar en kapsel als Kuijt had, dus die hebben we voor het gemak maar Dirk Kuijt genoemd de rest van de avond.![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zaten een paar jonge gassies voor ons, waarvan er eentje hetzelfde soort kleur haar en kapsel als Kuijt had, dus die hebben we voor het gemak maar Dirk Kuijt genoemd de rest van de avond.![]()
Hooliequote:Op zondag 6 augustus 2006 18:52 schreef HeatWave het volgende:
Hij leek er ook gewoon op qua kop, ja dan heb je een probleem in de ArenA.
hele groepje was wat kneuzig, Kama heeft die gast echt zover gekregen dat ie begon te klagen, of het wat minder kon.
Ach ja, het was een zaadwedstrijd, dus je moest toch iets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |