haha jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
de heksen van Salem.. heet die kat ook geen Salem in die teenage witch serie?
De kat in Sabrina heet idd Salem.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In Sabrina, inderdaadquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Doe dat nou niet, dan kan ik hints geven...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik heb geen idee. Ik ga m'n nieuwsgierigheid bedwingen op imdb.
Dan ga je 'm dus niet bedwingen, maar bevredigen??quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik heb geen idee. Ik ga m'n nieuwsgierigheid bedwingen op imdb.
Je weet wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dan ga je 'm dus niet bedwingen, maar bevredigen??
Ik wil wel eens zien wat er gebeurt als jij een mooie vrouw tegen komt en dan verstandig opmerkt: "Laat ik mijn primaire lusten bedwingen"
Nee, maar je zit heeeel erg in de goeie hoekquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Camus
Het zou pas erg zijn als je gespiekt had en nóg geen idee hadquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:32 schreef raistlin6 het volgende:
ik heb nog niet gespiekt, maar heb nog steeds geen idee.
Sartre?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:32 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Nee, maar je zit heeeel erg in de goeie hoek
Juist!quote:
The one and only!quote:
Yay!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Bedankt
Asmodiantiheld +1
quote:Quoth the raven, 'Nevermore.'
Natuurlijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
The Raven van Poe
Ik heb een jaar in Modesto gewoond, anderhalf uur rijden van SF in 'The Valley'..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:45 schreef Asmodian het volgende:
Ik heb de afgelopen winter een maand in het mooie San Francisco gezeten en overweeg nog altijd een baan in Mountain View aan te nemen
Ik heb vrienden zitten in San Jose, Oakland, Milpitas, Mountain View en SF zelf. Ik vind het er echt waanzinnig mooi en zit daarom dat aanbod zeer serieus te nemenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik heb een jaar in Modesto gewoond, anderhalf uur rijden van SF in 'The Valley'..Als je de kans krijgt, altijd doen!
Exciting! Ik wil er meer van horen you-know-when.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:50 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik heb vrienden zitten in San Jose, Oakland, Milpitas, Mountain View en SF zelf. Ik vind het er echt waanzinnig mooi en zit daarom dat aanbod zeer serieus te nemen
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
zoogdieren die eieren leggen, mierenegel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |