sssstquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
die ranglijst klopt niet, daffo.. je hebt mijn punten bij soempie opgeteld.
Helemaal goedquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
van der Ham, Bakker
Tja, Pechtold is geen Kamerlid (op het moment). De andere Kamerleden zijn Dittrich, Lambrechts en Van der Laan - die zich allen niet meer verkiesbaar stellenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is daarmee dan ook de gehele D66-bende genoemd
Die zijn Vlaams...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:32 schreef Asmodian het volgende:
Suske & Wiske?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:32 schreef ChrisJX het volgende:
Jip en Janneke
Meer kandidaten voor de lijst hoeven ze ook niet te zoeken denk ikquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:32 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Tja, Pechtold is geen Kamerlid (op het moment). De andere Kamerleden zijn Dittrich, Lambrechts en Van der Laan - die zich allen niet meer verkiesbaar stellen
Ik geef zelfs de PNVD meer kans...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:33 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Meer kandidaten voor de lijst hoeven ze ook niet te zoeken denk ik
En komen ook niet in een 'boek' voorquote:
Wie is de voorzitter van de PNVD? Ik wil de voornaam correct gespeld!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik geef zelfs de PNVD meer kans...
Touchequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ach... een strip"boek" is ook een soort boek. En er zijn gebonden versies van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |