The one and only!quote:
Yay!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Bedankt
Asmodiantiheld +1
quote:Quoth the raven, 'Nevermore.'
Natuurlijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
The Raven van Poe
Ik heb een jaar in Modesto gewoond, anderhalf uur rijden van SF in 'The Valley'..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:45 schreef Asmodian het volgende:
Ik heb de afgelopen winter een maand in het mooie San Francisco gezeten en overweeg nog altijd een baan in Mountain View aan te nemen
Ik heb vrienden zitten in San Jose, Oakland, Milpitas, Mountain View en SF zelf. Ik vind het er echt waanzinnig mooi en zit daarom dat aanbod zeer serieus te nemenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik heb een jaar in Modesto gewoond, anderhalf uur rijden van SF in 'The Valley'..Als je de kans krijgt, altijd doen!
Exciting! Ik wil er meer van horen you-know-when.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:50 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik heb vrienden zitten in San Jose, Oakland, Milpitas, Mountain View en SF zelf. Ik vind het er echt waanzinnig mooi en zit daarom dat aanbod zeer serieus te nemen
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
zoogdieren die eieren leggen, mierenegel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |