haha jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
de heksen van Salem.. heet die kat ook geen Salem in die teenage witch serie?
De kat in Sabrina heet idd Salem.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In Sabrina, inderdaadquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Doe dat nou niet, dan kan ik hints geven...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik heb geen idee. Ik ga m'n nieuwsgierigheid bedwingen op imdb.
Dan ga je 'm dus niet bedwingen, maar bevredigen??quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik heb geen idee. Ik ga m'n nieuwsgierigheid bedwingen op imdb.
Je weet wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dan ga je 'm dus niet bedwingen, maar bevredigen??
Ik wil wel eens zien wat er gebeurt als jij een mooie vrouw tegen komt en dan verstandig opmerkt: "Laat ik mijn primaire lusten bedwingen"
Nee, maar je zit heeeel erg in de goeie hoekquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Camus
Het zou pas erg zijn als je gespiekt had en nóg geen idee hadquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:32 schreef raistlin6 het volgende:
ik heb nog niet gespiekt, maar heb nog steeds geen idee.
Sartre?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:32 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Nee, maar je zit heeeel erg in de goeie hoek
Juist!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |