Je speelt het zelf ook dus?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:10 schreef _evenstar_ het volgende:
OMG dacht dat alleen die debielen bij World of warcraft chuck norris grapjes maaktebegint dta hier nu ook
![]()
Hij heeft onze steun nodig!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:14 schreef Niwa het volgende:
Chuck Norris - híd 43328 [7%]
Aight, aight.
Verre van. Butt Spencer is een n00b!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Bud Spencer pwned Chuckie Norrit!!!!111!!!!
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
You need a bridge to cross water. You need a deathwish to cross Chuck Norris.
quote:
Lachen én stemmen!quote:
Tobmod dat je bent!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:13 schreef Bupatih het volgende:
TT aangepast op verzoek TS en gelijk maar even gestemd.
Snel!!!~~!!!!!~~!!!~!!! Stemmen!!!~~!!!!@ Bel vrienden dat ze stemmen@!!##!@@!~!~~!~!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:52 schreef pc-fr34k het volgende:
Chuck Norris - híd 43329 [6%]
We gaan achteruit!
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:52 schreef pc-fr34k het volgende:
Chuck Norris - híd 43329 [6%]
We gaan achteruit!
Dat is toevalig een van zijn specialiteiten.quote:
quote:
Verwijderen? Cookies blokkeren voor dat domein en gaan met die banaanquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:38 schreef Ratt het volgende:
volgends mij kan je opnieuw stemmen als je je cookies verwijderd
Lukt niet, ben ik al achter. Ik had een script geschreven die elke 100 miliseconden het form post en dan de cookies uit gezet. Gecheckt bij hoeveel stemmen ze waren en daarna weer, niks bij gekomen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:15 schreef slindenau het volgende:
[..].
[..]
Verwijderen? Cookies blokkeren voor dat domein en gaan met die banaan.
Nu kan ik inderdaad blijven stemmen...maar krijg ik het overzich ook niet meer te zien (dus weet ik ook niet of de stemmen doorkomen).
Bud Spencer is dood.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Bud Spencer pwned Chuckie Norrit!!!!111!!!!
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Lukt niet, ben ik al achter. Ik had een script geschreven die elke 100 miliseconden het form post en dan de cookies uit gezet. Gecheckt bij hoeveel stemmen ze waren en daarna weer, niks bij gekomen.
Bud Spencer is een levende dode, denk ikquote:
Jer kan natuurlijk telkens een andere proxy nemen. Ook zou je een botnetwerk op kunnen zetten die eenmalig post en voor de rest zoekt naar andere slachtoffers om de bot op te zetten. Maar dat gaat best wel ver en is nog illigaal ook.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:36 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
WTF!! wel een briljant idee moet ik zeggen
Iemand anders nog een truuk? Haha die Hongaren helemaal in de war als Chuck ook hier weer pwnd met 99,9% van de stemmen
![]()
Romeo Deltaquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De frontpage trekt aardig wat bezoekers en het forum ook, als we nou op elke subsite een verborgen frame zetten waarin een pagina is die eenmalig dat form submit.
Step 1: gebruik een signature als het mijne om meer Fokkers te bereikenquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:29 schreef Iceking het volgende:
Ook even gestemd op Chuck. Hij staat nu op: Chuck Norris - híd 43955 [4%]
Nummer 1 staat op: Vásárhelyi Boldizsár - híd 148279 [14%]
Nummer 2 staat op: Bethlen Gábor - híd 145312 [13%]
Nummer 3 staat op: Zrínyi híd 134339 [12%]
We moeten dus nog wel een paar stemmen hebben........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |