www.kartenhaus.dequote:Op zondag 20 augustus 2006 17:46 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hoe komt een mens aan kaartjes voor Oberhausen?
Nee. Er staat nu zelfs geen Rotterdam/Hannover meer op de site, maar Rotterdam. Ja zo:quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:09 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nee. Er staat nu zelfs geen Rotterdam/Hannover meer op de site, maar Rotterdam. Ja zo:
"2006 08 Nov Rotterdam HOLLAND or Hannover 2006 Europe Winter "
Verkoop gaat zeker pas in als het zeker is.
http://www.proximusgoformusic.be/nl/event.php?event_id=142082quote:Extra concert Tool op 8 november in Brabanthal in Leuven!
Tool bewijst de groep van het moment te zijn. In geen tijd waren de 8.000 tickets voor hun concert in Vorst Nationaal de deur uit. De groep rond frontman Maynard James Keenan verkeert dan ook in bloedvorm. Hun jongste album “10.000 Days” is alweer een meesterwerk en ook commercieel een groot succes. Live bedwelmen ze fans met hun loeiharde, duistere songs en hypnotiserende visuals. Tijdens Rock Werchter pakten ze meedogenloos de wei in. Tool dit jaar aan het werk zien is een must. Op woensdag 8 november geven ze graag een extra Belgisch concert. Afspraak dan in de Brabanthal in Leuven. De voorverkoop start maandag.
Tool
Vrijdag 10 november 2006 - 20u00 --> uiverkocht
Vorst Nationaal, Brussel
Woensdag 8 november 2006 - 20u00 --> extra concert
Brabanthal, Leuven
Tickets kunnen gereserveerd worden vanaf maandag 21 augustus vanaf 09u00 via Goformusic 0900 260 60 of klik hier voor online tickets.
Ik twijfel tussen Schism en Aenima...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:20 schreef beestjuh het volgende:
Als je TOOL samen zou moeten vatten in 1 van hun nummers, welke zou jij dan kiezen?
Ik denk er nog heel even over na.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:20 schreef beestjuh het volgende:
Als je TOOL samen zou moeten vatten in 1 van hun nummers, welke zou jij dan kiezen?
Rosetta Stoned vind ik wel een samenraapsel van eerdere Tool-nummers... Soort van Medley.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:20 schreef beestjuh het volgende:
vergissinkje geweest op de bandsite: dus gewoon de 8 november leuven, de 9e rotterdam en 10 november brussel. Voor mij de laatste twee.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:32 schreef toolhead het volgende:
ben nu toch benieuwd of Leuven extra is of vervanging voor Brussel: op bandsite hebben ze Brussel namelijk weggehaald uit het tourschema...
al nieuws over je kaartjes?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja zal aan je denken... geef me 2 weken om ze alsnog in mijn vriendenkring kwijt te raken.
Lukt dat niet dan zijn ze voor jou tegen kostprijs.
Dat valt best wel mee hoor. Tori Amos en Peter Gabriel hebben daar best prima geluid geproduceerd. Dus dan moet Tool het ook kunnen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:45 schreef ebeaydojraes het volgende:
Moet trouwens wel een verschrikking zijn voor ze om strax in de Ahoy` te moeten spelen. Audiofreaks dat het zijn in die galmbak waar nog nooit een fatsoenlijke band fatsoelijk geluid uit heeft gekregen .....
Het ziet er naar uit dat ze voor jou zijn.quote:
Er zijn inderdaad wel artiesten die daar best goed geluid hebben geproduceerd. Het ligt er ook heel erg aan waar je staat/zit volgens mij. Niet zo pessimistischquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:45 schreef ebeaydojraes het volgende:
Moet trouwens wel een verschrikking zijn voor ze om strax in de Ahoy` te moeten spelen. Audiofreaks dat het zijn in die galmbak waar nog nooit een fatsoenlijke band fatsoelijk geluid uit heeft gekregen .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |