Ik bedoel: Je hebt niks aan lesbische vrouwen. Je kunt er alleen naar kijken, meer niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:14 schreef fs180 het volgende:
[..]
je bedoeld.. met jouw lengte kun je er niets mee![]()
OMG, wat een trieste fappers daar bij de Honda 4T dagquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:17 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik scheen me juist te herrineren dat er juist geen veel gebruikt of immi blok onder zat, daarom waren ze ook niet welkom op de honda 4t dag
tis geen honda he, en ook geen immiquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
OMG, wat een trieste fappers daar bij de Honda 4T dag
fs1 80cc?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:30 schreef Geqxon het volgende:
Waar staat fs180 eigenlijk voor?
Ik weet niet welk blok hij heeft.quote:
Weet je hoeveel mensen iets van Rossi heten op het motor forum en ik gok toch even dat die niet allemaal een ghost account zijn van valentino rossiquote:
Ik kan begrijpen dat je je nickname naar een racelegende vernoemt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mensen iets van Rossi heten op het motor forum en ik gok toch even dat die niet allemaal een ghost account zijn van valentino rossi
FS1's zijn tov manquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:22 schreef fs180 het volgende:
frontside 180, waar dat vandaan komt mogen jullie google
en ik vindt fs1s maar niets
Ik poets hem eigenlijk vrijwel nooit.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:44 schreef Geqxon het volgende:
Wel even poetsen he.
Dan kun je hem over een paar jaar weggooien.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik poets hem eigenlijk vrijwel nooit.
Soms even de hogedrukreiniger eroverheen en klaar..
Toevallig pas op het werk met de hogedrukreiniger gedaan, stond ie op 110 graden, spoot ik 1 sticker er half af.
Ik hou hem ook tot ie antiek is, en dan knap ik hem op.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan kun je hem over een paar jaar weggooien.
Ik laat hem ook wel eens poetsen hoor, zo eens in de maand normaal gesproken..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:16 schreef Geqxon het volgende:
Kijk, het is erg stoer om zo ruig met je brommer om te gaan, maar als je hem niet met een sopje poetst, en vervolgens helemaal droogt, dan roest hij als een gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |