SuperSheep, namens de AKQ spelersraad onze nederige excuses voor het feit dat u beroofd bent van een punt in het vorige topic. We hebben maatregelen genomen en hopen dat ziets niet meer voorkomt. Wij wensen u een plezierig verblijf in het topic.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nine Inch Nails (toch niet verkeerd gespeld hè)
Geen idee wat de titel is
Inkorten!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Closer To God
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
SuperSheep, namens de AKQ spelersraad onze nederige excuses voor het feit dat u beroofd bent van een punt in het vorige topic. We hebben maatregelen genomen en hopen dat ziets niet meer voorkomt. Wij wensen u een plezierig verblijf in het topic.
Leer lezen: 62. Ik was er allang overheen maar jij bleef doorzeiken. Ik weiger niets, ik speel volgens de regels en wil dat ook doen maar het kan ook netter gezegd worden. EM zei dat hij moest leren en jij t punt mag hebben. Ik ben nu idd klaar met de discussie met jou want op de persoon spelen dat is pas kinderachtig. Bovendien gieren mijn dochter en ik het hier uit om jou uitlatingen. Who's the kid here?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:27 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Als jij blijft weigeren om volgens de regels te spelen denk ik niet dat veel mensen daar het oneens mee zullen zijn. Je bent wel de meeste kinderachtige persoon die ik tot nu toe mee heb gemaakt hier, en dan kom je ook nog eens uit '64. Ik heb medelijden met je dochter
Juah!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Closer
doe dat nou niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:32 schreef Supersheep het volgende:
[..]
maakt ook niet uit, en opzich had Jojoortje een punt dat je het zonder die U anders uitspreekt
maar is jojoortje wel je dochter?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:32 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Leer lezen: 62. Ik was er allang overheen maar jij bleef doorzeiken. Ik weiger niets, ik speel volgens de regels en wil dat ook doen maar het kan ook netter gezegd worden. EM zei dat hij moest leren en jij t punt mag hebben. Ik ben nu idd klaar met de discussie met jou want op de persoon spelen dat is pas kinderachtig. Bovendien gieren mijn dochter en ik het hier uit om jou uitlatingen. Who's the kid here?
En nu ben ik er klaar mee dus willen jullie nogwat modder gooien: graag in één post
Nee man.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:34 schreef Homdeck het volgende:
[..]
maar is jojoortje wel je dochter?
idd, dan kun je beter freddy quinn weten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:34 schreef Haruhi het volgende:
Ik schaam me dood dat ik dat weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |