Bedankt, dat vind ik lief.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:24 schreef Homdeck het volgende:
[..]
de punten zijn je volledig gegund stanley![]()
omdat je hem gedanst hebt?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vogeltjesdans heeft geen taal, Palau... (waarom weet ik dit eigenlijk?)
de enige 2 die jij goed hebt zijn stil in mij en avond en die had stanley al genoemd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:25 schreef Palau het volgende:
Homdeck, volgens mij zijn we al bij 10, omdat er van mij ook al wat goede bijzitten(vogeltjesdans week haast zeker). Kijk ff na met tellen aub. Kdenk dat Stanley al het punt heeft.
Stanley_Climbfall, en Daffodielelellee12121212?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Bedankt, dat vind ik lief.
Van welke user(s) in deze quiz is bekend dat ze foto's van zichzelf in het topic geplaatst hebben? Als het volledige aantal namen genoemd is, zal ik het punt plechtig toekennen
dat was de op 1 na hoogstequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Guus Meeuwis geef mij je angst
neequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hazes met Zij gelooft in mij?
De Dijk?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:29 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb geen inspiratie
Wat was de hoogste nieuwe binnenkomer in de eerder door mij genoemde lijst?
juist jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
9 miljoen fietsen - katie melua
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Moet ik blij zijn als ik dat niet ken?
Een beetje geluid is altijd wel prettig hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zonder geluid is het best smakelijk hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |