Lengte: 118 cmquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:15 schreef Quinazoline het volgende:
Hoe groot is die salontafel?
En hoe hoog issie?
Ja.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:07 schreef Tha_Flash het volgende:
Blad van de salontafel nog zonder krassen ed ??
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:48 schreef FreakzZ het volgende:
tvp, intresse in eettafel en bank.
mhernandezcalvo is het adres en hotmail is de provider. Dit voor als je me op msn wil toevoegen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:44 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Ga ik ff met het meisje overleggen![]()
ook voor jou staat hierboven mijn emailadresquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:13 schreef redted het volgende:
mocht vorige gegadigden voor de eettafel en stoelen geen interesse meer hebben, dan kom ik hem halen![]()
Anders wacht je even met posten totdat we het 100% zeker weten!quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:55 schreef Mex_ het volgende:
Salontafel, eethoek en dressoir zijn verkocht!
Normaal gesproken praten we ja, maar nu is Mex ergens anders. Dat kan ook als je samenwoont. Snappie?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:12 schreef Geckoo het volgende:
laat ff weten of hij echt weg is, ben inmiddels bij een vriend geweest waarmee ik ga samen wonen en die vond em ook leuk![]()
en daarnaast als jullie al samen wonen, moet je dan reageren op elkaar via fok?
De bank kun je nog wel kopen. Daar zit ik nu op te laptoppen. Heerlijk bankie!quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:12 schreef Geckoo het volgende:
laat ff weten of hij echt weg is, ben inmiddels bij een vriend geweest waarmee ik ga samen wonen en die vond em ook leuk![]()
en daarnaast als jullie al samen wonen, moet je dan reageren op elkaar via fok?
Al weg! Alleen de bank is er nog.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik geef je 75 voor die eettafel en stoelen...²
Kijk maar in mijn profielquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:38 schreef miss_bleu het volgende:
Je emailtje staat nog thuismaar kan je nog een keer je adres doormailen naar mij? En ben je morgenmiddag thuis of zondag? ( voor die lavalampen)
Eh, neen, de lavalampen zijn óók van mij zeg maarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:33 schreef miss_bleu het volgende:
Ej nieuw account?
gemaild!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:15 schreef miss_bleu het volgende:
ooow jullie gaan verhuizen? kan ik die lampen dan daar ophalen? Zo ja kan je dat adres dan alsjeblieft even mailen naar claudia@miss-bleu.nl? Dan ben je daar ook meteen vanaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |