We hadden Q. bij ons, dus dat compenseerde aardig...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat dat betreft had Nixxx pech dat ik er niet was, dan was het niet zo opgevallen.![]()
Ik verbrand al mijn afval op de vuurkorf...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik was van plan je op afstand te bewonderen en snachts door je vuilniszakken te gaan zoeken, op zoek naar je spullen voor op mn altaar![]()
en ofquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hadden Q. bij ons, dus dat compenseerde aardig...![]()
ik neem ook genoegen met het asquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verbrand al mijn afval op de vuurkorf...![]()
Dat was ik vergeten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hadden Q. bij ons, dus dat compenseerde aardig...![]()
jij had sjans met je vriendinquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs ik had meer sjans gister....![]()
Jij bent dat oude lijk dat mij aansprak vergeten?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij had sjans met je vriendindat telt niet
Hij heeft ten minste een vriendin.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij had sjans met je vriendindat telt niet
dat heb ik niet eens gezienquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent dat oude lijk dat mij aansprak vergeten?![]()
Ging als volgt:quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:48 schreef AirwiN het volgende:
Ging als volgt:
Oud lijk: jij kijkt chagrijnig.
Ik: dat is mijn normale gezicht.
Oud lijk: dan heb je een probleem.
Ik: inderdaad, dan krijg je allerlei oude wijven op je af die domme vragen stellen.
Ze keek best boos...![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:41 schreef Aarti het volgende:
[..]
Wat kan ik zeggen, jullie zijn alles wat ik ook zou willen zijn![]()
Mijn vermogen om mijzelf met twee zinnen impopulair te maken, faalt zelden...quote:
Wat zieligquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ging als volgt:
Oud lijk: jij kijkt chagrijnig.
Ik: dat is mijn normale gezicht.
Oud lijk: dan heb je een probleem.
Ik: inderdaad, dan krijg je allerlei oude wijven op je af die domme vragen stellen.
Ze keek best boos...![]()
Niet waar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
Wat zielig![]()
Ook oude lijken hebben recht op liefde![]()
mensen hebben teveel rechten en te weinig plichten tegenwoordigquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:54 schreef Aarti het volgende:
Wat zielig![]()
Daar hebben ze een woord voor: necrofilie...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
Wat zielig![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik schijn als normale blik ook best chagerijnig te kijken
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik schijn als normale blik ook best chagerijnig te kijken
Bwech, ik moet nog boodschappen doen... Eerst nog douchen...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:00 schreef nixxx het volgende:
ik denk dat ik toch nog even de stad inganu ik toch salaris enzo krijg kan ik best een fles whisky voor mezelf kopen.. of hou ik het bij de fles wijn die ik heb... moeilijk moeilijk... keuzes...
wijn!
kan je niet je beste prodent-smile opzetten?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Misshcien is dat de verklaring dak tot nu toe met werken steeds onder mn targets zit
Wrs, als je net doet alsof je van ze houdt kopen mensen alles van je.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Misshcien is dat de verklaring dak tot nu toe met werken steeds onder mn targets zit
Als ik werk ben ik geconcentreerd en dan kijk ik automatisch ingespannen/geconcentreerd en dus chagerijnig (schijnt)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:00 schreef Aarti het volgende:
[..]
kan je niet je beste prodent-smile opzetten?![]()
Als je als een gemiddelde Albron catering medewerker met zo'n karretje door de trein rijdt, dan snap ik dat wel. Dat is geen koffie met een glimlach zeg maar...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je alcoholist.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:00 schreef nixxx het volgende:
ik denk dat ik toch nog even de stad inganu ik toch salaris enzo krijg kan ik best een fles whisky voor mezelf kopen.. of hou ik het bij de fles wijn die ik heb... moeilijk moeilijk... keuzes...
wijn!
Hmm gaat flink kut hier at the moment iig ja[ als dat het wennen is, dan wel jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
boeiend.. doe ik ook
je moet nog wel ff wennen aan dat op jezelf wonen of niet?
Dat is nixxx toch allangquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je alcoholist.![]()
Komt wel goed als alles eenmaal echt begint.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hmm gaat flink kut hier at the moment iig ja[ als dat het wennen is, dan wel ja
Als visuele ondersteuning:quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je als een gemiddelde Albron catering medewerker met zo'n karretje door de trein rijdt, dan snap ik dat wel. Dat is geen koffie met een glimlach zeg maar...
Nee manquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je als een gemiddelde Albron catering medewerker met zo'n karretje door de trein rijdt, dan snap ik dat wel. Dat is geen koffie met een glimlach zeg maar...
dat ben ik allangquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je alcoholist.![]()
Ik vind die lui best wel irritant, ik ben al eens wakker geworden door zo'n figuur.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee manwe hebben ene rugzak met heet water en een bakje voor op de buik
veel hipper en t zijn geen gepensioneerden meer, allemaal jongeren en we dragen kleurige oranje met blauwe polo's
dat denk ik ookquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Komt wel goed als alles eenmaal echt begint.
Doe bier in die rugzak. Bij concerten werkt dat prima!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee manwe hebben ene rugzak met heet water en een bakje voor op de buik
veel hipper en t zijn geen gepensioneerden meer, allemaal jongeren en we dragen kleurige oranje met blauwe polo's
kzal jou eens natspuitenquote:
Ik hoop het zo, trek het anders echt niet, heb hgier niemand en dan gaat het werk ook nog eens kut, zit continu te jankenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Komt wel goed als alles eenmaal echt begint.
Ah, je ware intenties komen naar boven drijven...quote:
Waarom zit je daar nu eigenlijk al? Is het niet veel logischer om pas vanaf de intro in de stad te zijn?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik hoop het zo, trek het anders echt niet, heb hgier niemand en dan gaat het werk ook nog eens kut, zit continu te janken
met de UIT ga je mensen leren kennenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik hoop het zo, trek het anders echt niet, heb hgier niemand en dan gaat het werk ook nog eens kut, zit continu te janken
I think you should rape me and kill me instead...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Te laat, je bent al dood.
[afbeelding]
Straks met de UIT en als je studie begint leer je in één klap een heleboel mensen kennen. Niet bang zijn om zelf voor te stellen aan mensen wat te gaan drinken e.d. Dat kan iedereen wel waarderen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Te laat, je bent al dood.
[afbeelding]
Ga eens bier of cola drinken met mij.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Voor je het weet eindigt ze zoals Nixxx.quote:
Omdat het thuis ook niet heel erg tof meer was, overspannen vader, vervelende broer, wilde hier werken en geld verdienen hier aangezien thuis al helemaal niks is, mja das nug elukt maar t loopt anders dan verwacht en gehoopt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom zit je daar nu eigenlijk al? Is het niet veel logischer om pas vanaf de intro in de stad te zijn?
Ik vermoord liever stomme randdebielen op straat dan jou.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I think you should rape me and kill me instead...![]()
Mja dat zal; wel maar dat durf ik waarschijnlijk toch niet, bang dat ik me opdring aan mensen etc, soms baal ik zo van mezelf.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Straks met de UIT en als je studie begint leer je in één klap een heleboel mensen kennen. Niet bang zijn om zelf voor te stellen aan mensen wat te gaan drinken e.d. Dat kan iedereen wel waarderen.![]()
Ja, maar het is ook logisch dat je nog niemand kent, maar ik neem aan dat de ELCID over één of twee weken begint en dan verandert dat wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Omdat het thuis ook niet heel erg tof meer was, overspannen vader, vervelende broer, wilde hier werken en geld verdienen hier aangezien thuis al helemaal niks is, mja das nug elukt maar t loopt anders dan verwacht en gehoopt.
Het andere laat ik subtiel open staan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vermoord liever stomme randdebielen op straat dan jou.
succesvol bedoel je?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voor je het weet eindigt ze zoals Nixxx.![]()
Ik heb m'n hoofd beveiliging gevonden voor als ik wereldheerser ben...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vermoord liever stomme randdebielen op straat dan jou.
ach, bijna iedereen komt dan naar utrecht met dezelfde problemen.. niemand kennen etc dat verbroedertquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja dat zal; wel maar dat durf ik waarschijnlijk toch niet, bang dat ik me opdring aan mensen etc, soms baal ik zo van mezelf.
Uiteraard viel mij dat dus niet op...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het andere laat ik subtiel open staan.
Ik heb die functie al aan Mokster vergeven, maar ze is hier al lang niet meer gesignaleerd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb m'n hoofd beveiliging gevonden voor als ik wereldheerser ben...
Precies, niemand kent iemand.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
ach, bijna iedereen komt dan naar utrecht met dezelfde problemen.. niemand kennen etc dat verbroedert
de 14e begint de introductieweek van de stad en 5 sept eerste week van de studiequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook logisch dat je nog niemand kent, maar ik neem aan dat de ELCID over één of twee weken begint en dan verandert dat wel.![]()
Ik ben gister nog met d'r op de gevoelige plaats vastgelegd! Wat een vrouw!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb die functie al aan Mokster vergeven, maar ze is hier al lang niet meer gesignaleerd.![]()
Zie je! Over een week is het ergste voorbij.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de 14e begint de introductieweek van de stad en 5 sept eerste week van de studie
ze danst mooi hequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben gister nog met d'r op de gevoelige plaats vastgelegd! Wat een vrouw!![]()
Alle dames waren dan ook van jouw leeftijd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs ik had meer sjans gister....![]()
Dat dacht ik eerder ook. Maar op mijn eerste dag hier besloot ik toch ook maar gewoon een meisje aan te spreken. Als je gewoon op iemand afstapt die ook alleen zit is het al minder eng.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja dat zal; wel maar dat durf ik waarschijnlijk toch niet, bang dat ik me opdring aan mensen etc, soms baal ik zo van mezelf.
Moraal van het verhaal: begin met roken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerder ook. Maar op mijn eerste dag hier besloot ik toch ook maar gewoon een meisje aan te spreken. Als je gewoon op iemand afstapt die ook alleen zit is het al minder eng.
Toen ik een poos met haar had zitten praten stelde ik voor om weer bij 2 andere meiden te gaan zitten en zo zijn je contacten vrij snel uit te breiden.
Het is echt de moeite waard.![]()
Niet van te voren maar blijven denken dat je het toch niet durft. Probeer jezelf wat moed in te praten.
Misschien was het makkelijker omdat ik rookte, in het rookhok raak je snel aan de praat.
Mja het probleem is dat ik niet makkelijk sociale contacten aan durf te gaan, zelf het initiaitef om contact te maken met iemand en anderen hebben dat wel waardoor ik vaak er buiten blijf staan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
ach, bijna iedereen komt dan naar utrecht met dezelfde problemen.. niemand kennen etc dat verbroedert
Daarom zei ik het maar even. Mannen en hints van vrouwen, dat kan natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard viel mij dat dus niet op...
Bij een studentenvereniging gaan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja het probleem is dat ik niet makkelijk sociale contacten aan durf te gaan, zelf het initiaitef om contact te maken met iemand en anderen hebben dat wel waardoor ik vaak er buiten blijf staan.
Jij begrijpt het.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: begin met roken.![]()
Ik denk dat ik opviel tussen al die mannen met beperkte / geen hoofdhaar...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Alle dames waren dan ook van jouw leeftijd.
Ik ken een kerel in Utrecht die je vast wel wat gezelschap wil houden de eerste tijd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja het probleem is dat ik niet makkelijk sociale contacten aan durf te gaan, zelf het initiaitef om contact te maken met iemand en anderen hebben dat wel waardoor ik vaak er buiten blijf staan.
Je moet je commerciele vaardigheden nog wat meer ontplooien. Komt vanzelf goed. Al is het maar door een knoopje extra van je polo open te laten...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Mja straks weer werkenweer gezeur krijgen aan het eind van de avond dat het te weinig is
niks aantrekken van het gezeurquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Mja straks weer werkenweer gezeur krijgen aan het eind van de avond dat het te weinig is
Dus zo ben jij aan je baan gekomen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet je commerciele vaardigheden nog wat meer ontplooien. Komt vanzelf goed. Al is het maar door een knoopje extra van je polo open te laten...
zie je... Airwin zou koffie van je kopenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet je commerciele vaardigheden nog wat meer ontplooien. Komt vanzelf goed. Al is het maar door een knoopje extra van je polo open te laten...
* Twisted_fok zingt: "I'm too sexy for my shirt"quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus zo ben jij aan je baan gekomen.![]()
Nee, ik had mijn tweede gesprek op mijn verjaardag en heb toen koeken meegebracht. Een prima ijsbreker... Presentatie is alles, zeker in de commerciële functie waar ik voor solliciteerde.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus zo ben jij aan je baan gekomen.![]()
oooh goeie die zet ik opquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
* Twisted_fok zingt: "I'm too sexy for my shirt"
Mits gebracht met een glimlach natuurlijk. Chagrijnige tieten koop ik geen koffie van...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
zie je... Airwin zou koffie van je kopen
A friend with breast and all the restquote:
Opgestoken of staartje?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:23 schreef Memento-Mori het volgende:
En ik moet mn haar vast doen maar dat staat me zoooo niet![]()
Tada!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
beiden staat me niet en opsteken kan ik zelf niet
die heb ik nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:28 schreef Twisted_fok het volgende:
Schuifjes M-M, schuifjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |