Ja, het leek me beter om maar een ander te nemen. Die sightkey dinges vond hem kennelijk aanstootgevend.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:21 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen
Heb net de volle OH uitgelezen, leuke avatar Stompey
Hoest vandaag Metro?![]()
Mooi zoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:23 schreef Metro2005 het volgende:
Heej Marietjeja gaat redelijk. Heb gelukkig wat afleiding hier en daar. En dan gaat het wel aardig
Ach, neem het niet te serieusquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:22 schreef Stompey het volgende:
[..]
Ja, het leek me beter om maar een ander te nemen. Die sightkey dinges vond hem kennelijk aanstootgevend.
Nee, ik wou dat dat waar was. Mijn ouders komen ervandaan, dus ik heb er wel heel veel mee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:26 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ach, neem het niet te serieus![]()
Lees ik nou in je profiel dat je in Brazilie woont?
Morgen Senestaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:27 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen/middag allemaal!
Iedereen weer fris en fruitig?
Ik ben net een uurtje wakker, erg he?
Maar ik ben al blij dat ik geen hoofdpijn heb, krijg ik meestal als ik lang slaap.
Het is hier overgens ook heerlijk weer, zonnetje en een verfrissend windje.
Marietje weer opgeknapt?
Ik las al dat nokje ook weer iets beter was.
En Metro2005?
Stompey, goede avantar, al vond ik de oude ook niet zo erg hoor, wel een beetje gek maar niet erg![]()
Leuk nummer is datquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Rolling stones - sympathy for the devil
ik dacht geen spoken... dan maar bieren met je jongens.... vanaf 8 uurquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:35 schreef senesta het volgende:
En waar is droompje?
Die dreigde mijn sterrenbeelden te vernietigen, dat gaat me toch echt te ver hoor![]()
Dat ik iets anders moest gaat studeren![]()
Word toch tijd voor een goed gesprek, drooooooompje....
Ach Barra, een kater?
Rolling Stonesquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Rolling stones - sympathy for the devil
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik dacht geen spoken... dan maar bieren met je jongens.... vanaf 8 uur
ben ineens 50 euro kwijt... en aan de knoflook lucht uit me bek kon ik vanmorgen opmaken dat ik ook nog shoarma heb gegeten!
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik dacht geen spoken... dan maar bieren met je jongens.... vanaf 8 uur
ben ineens 50 euro kwijt... en aan de knoflook lucht uit me bek kon ik vanmorgen opmaken dat ik ook nog shoarma heb gegeten!
Droom is misschien ff roken ofzoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:35 schreef senesta het volgende:
En waar is droompje?
Die dreigde mijn sterrenbeelden te vernietigen, dat gaat me toch echt te ver hoor![]()
Dat ik iets anders moest gaat studeren![]()
Word toch tijd voor een goed gesprek, drooooooompje....
Ach Barra, een kater?
haha een TRU stapmeetquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha, haalden wij ook altijd na het stappen
![]()
Ik kan me de laatste keer niet eens herinneren dat ik ben wezen stappen![]()
NASA kan niets doen waardoor een ster/planeet uit de baan gaat..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:43 schreef senesta het volgende:
Wat was het nou toch een tijd terug?
Nasa had iets gedaan in de ruimte en daardoor was een planeet/ster uit baan gegaan en toen heeft een astrologe de nasa aangeklaagt.
Ik moest daar ineens aan denken, vond het wel een grappig verhaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |