abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40508484
Het is een jaarlijkse traditie dat er wordt geklaagd over de Gay Parade in Amsterdam die over een uurtje gaat beginnen en ik vond het een beetje een gebrek dat het dit jaar helemaal stil is rondom het onderwerp. Daarom wilde ik een poging doen om mijn klacht over de Parade hier te deponeren.

Wat mij vooral stoort is dat het gewoon een optocht van 30 duwschuiten is met een boombox en gemiddeld 20 nichten die allemaal ten onrechte denken dat ze God's geschenk voor de man zijn (afgeleefde koppen boven anabole lijven in spijkerbroeken). In andere landen maken ze zoiets van zo'n Parade, dat je ook echt iets hebt om naar te kijken, een beetje zoals carnaval in Duitsland. Maar wie wil er nou eigenlijk nog kijken naar die ellende? Het komt trouwens straks op zo'n 100 m van mijn huis vandaan langs dus als ik naar de AH ga werp ik er misschien nog terloops een blik op.
pi_40508557
quote:
Dat is niet hetzelfde, dat is een topic over een Jostie die klaagt over dat iemand aan z'n kont zat (waarschijnlijk had ie gewoon jeuk en zat ie zichzelf te krabben).
pi_40508597
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 13:00 schreef HiZ het volgende:

[..]

Dat is niet hetzelfde, dat is een topic over een Jostie die klaagt over dat iemand aan z'n kont zat (waarschijnlijk had ie gewoon jeuk en zat ie zichzelf te krabben).
Het gaat om hetzelfde principe
Nee ik ben geen 14
pi_40508934
Wanneer hebben we een hetero-parade in Amsterdam, waar de meiden in stringtanga's staan en de heren erachter, kletsend op de billen van de dames terwijl zij glimlachend achterom kijken.

Gay Parade
pi_40509262
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 13:17 schreef Devlinsect het volgende:
Wanneer hebben we een hetero-parade in Amsterdam, waar de meiden in stringtanga's staan en de heren erachter, kletsend op de billen van de dames terwijl zij glimlachend achterom kijken.

Gay Parade
Goed plan!
Gay Parade
Nee ik ben geen 14
pi_40510206
Ben homo in amsterdam, maar aan die onzin doe ik echt niet mee.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_40512372
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 13:17 schreef Devlinsect het volgende:

Gay Parade
Kennelijk heb jij die gay parade nooit goed bekeken.

Ik ben net even naar de AH gegaan en een deel van de route daarheen gaat over de Prinsengracht, waar het dus plaatsvindt. Het was inderdaad zoals ik verwacht had, voornamelijk onversierde duwschuiten met een boombox en dansend volk erop. In sommige gevallen hadden die zelf het er ook niet zo makkelijk mee dat ze in die parade zaten want ze zaten hardnekkig weg te kijken van de toeschouwers, precies het tegenovergestelde dus van normaal parade-gedrag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')