abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40513279
Lef wordt beloond, op die zeer warme dag in de aanval gaan moet je ook maar durven. Pereiro terecht de winnaar nu Landis de lul is.
pi_40513459
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:19 schreef Ericr het volgende:
Lef wordt beloond, op die zeer warme dag in de aanval gaan moet je ook maar durven. Pereiro terecht de winnaar nu Landis de lul is.
ik vind Pereiro niet de terechte winnaar aangezien hij niet heeft laten zien dat hij de gehele tour de beste renner was maar ik vind het wel een zeer gave winnaar. Qua sterkte de gehele tour verdient de gehele top 6 (dessel 7de toch?) het meer dan Pereiro al heeft Pereiro zich nadat hij in de top van het klassement kwam wel super goed laten zien en erg sterk gereden.
pi_40513520
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 14:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Voor mij nog altijd het meeste Rabo zijn schuld. Dat T-Mobile toen niet meereed was logisch, Kloden was immers in de eerste bergrit wat door het ijs gezakt. Maar dat Rabo dat met Menchov op dat moment dé man van de Pyreneeën in de ploeg had die dé uitdager van Landis leek te worden (op dat moment) was onbegrijpelijk.
krijgen we dit gezever weer Pffffffffffffffffffff
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_40513555
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 13:39 schreef BigFire het volgende:
[afbeelding]

de groeten valsspeler!
Geloof me hij is niet de enige , wel degene die zo stom is om betrapt te worden.
pi_40513650
Dag Landis

Na die 2 jaar zie ik Lefevre hem wel in zijn ploeg opnemen. die roept dat dopingzondaars de doodsteek voor de sport is. Ondertussen neemt hij ze zelf in dienst.
Virenque, Museeuw. Ik verwacht Landis daar wel.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_40513714
2 jaar schorsing en dan nog 2 jaar geen PT-ploeg. Lefevere zal een Continental ploeg moeten gaan leiden wil hij Landis kunnen inhuren over 2 jaar. Effectief gezien is de carriere van Landis.
pi_40514059
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:36 schreef Ericr het volgende:
2 jaar schorsing en dan nog 2 jaar geen PT-ploeg. Lefevere zal een Continental ploeg moeten gaan leiden wil hij Landis kunnen inhuren over 2 jaar. Effectief gezien is de carriere van Landis.
Over 2 jaar zal de pro tour nietmeer betsaan als het zo doorgaat. Wordt die regel dan aangepast en mag hij in de hoogste categorie ploegen niet koersen?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_40514207
Mja, ik vind het zielig voor z'n zwaar gelovige ouders, nadat hij had gewonnen, was die moeder de journalisten aan't vertellen dat god bij haar zoon was, en wat een goed voorbeeld hij is voor iedereen enzo
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
pi_40514284
Ik vind Pereiro Sio een verdiende winnaar. Het is Phonak en Landis hun eigen fout dat ze hem eerst 30 minuten geven en daarna niet meer bij kunnen halen omdat die Pereiro toch niet zo zwak blijkt. En dan zich in een wanhoopspging doperen. Sukkel!
pi_40514388
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:00 schreef sjippen het volgende:
Ik vind Pereiro Sio een verdiende winnaar. Het is Phonak en Landis hun eigen fout dat ze hem eerst 30 minuten geven en daarna niet meer bij kunnen halen omdat die Pereiro toch niet zo zwak blijkt. En dan zich in een wanhoopspging doperen. Sukkel!
Hij zakte in de Pyreneeen gruwelijk door het ijs.

Maar toen hij zich eenmaal in de kop van het klassement 'mocht' rijden liet hij ook zien met de beste mee te kunnen. Hij hield Kloden, Sastre, Evans en dat soort mannen toch maar mooi achter zich.

Dat de enige die hem kon inhalen nu gedrogeerd was maakt hem de rechtmatige winnaar.
pi_40514475
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:33 schreef One_of_the_few het volgende:
Dag Landis

Na die 2 jaar zie ik Lefevre hem wel in zijn ploeg opnemen. die roept dat dopingzondaars de doodsteek voor de sport is. Ondertussen neemt hij ze zelf in dienst.
Virenque, Museeuw. Ik verwacht Landis daar wel.
Hij mag 2 jaar na zijn schorsing niet voor een PT ploeg uitkomen.

//Edit: Spuit 11.
pi_40517301
Wil Landis nu nog steeds aantonen dat ie onschuldig is ? En hoe dacht ie dat te gaan doen dan, na twee positieve tests ? Hij is betrapt met een zijn hand in de koekjestrommel, en nog gaan lopen beweren dat ie onschuldig is ook. das net zo moeilijk uit te leggen als je vrouw vertellen dat je van haar houd, terwijl ze je net in bed betrapt heeft met de buurvrouw. Hij zou er beter aan doen deze poppenkast achterwege te laten, en gewoon bekennen dat ie heeft valsgespeeld, daar zou ie zichzelf een hoop ellende door besparen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_40517461
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 15:03 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Rabobank had afgesproken dat ze met Davitamon en T-Mobile zouden rijden. Toen het eindelijk zover was reed alleen Rabo op kop, en hadden T-Mobile en Davitamon geen zin meer.
Rabo wilde idd nog rijden, maar daarover werd hier op Fok! gezegd dat dat alleen maar was om Phonak te pesten, zodat Landis in het geel zou blijven.
pi_40517499
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 18:49 schreef Hathor het volgende:
Wil Landis nu nog steeds aantonen dat ie onschuldig is ? En hoe dacht ie dat te gaan doen dan, na twee positieve tests ? Hij is betrapt met een zijn hand in de koekjestrommel, en nog gaan lopen beweren dat ie onschuldig is ook. das net zo moeilijk uit te leggen als je vrouw vertellen dat je van haar houd, terwijl ze je net in bed betrapt heeft met de buurvrouw. Hij zou er beter aan doen deze poppenkast achterwege te laten, en gewoon bekennen dat ie heeft valsgespeeld, daar zou ie zichzelf een hoop ellende door besparen.
Procedurefouten zal het wel worden. Of wanhopig proberen aan te tonen dat hij opeens een verhoogde testosteronspeigel heeft. Dat hij al een jaartje of 10 wielrent en daarbij vaak gecontroleerd is, waarbij er dan niks gevonden is, dat vergeet hij dan even.
pi_40517945
Ik heb de tt wat aangepast met reactie van Landis zelf en van andere die reactie van Oscar is grappig
pi_40518545
tvp
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 19:43:24 #42
6941 APK
Factual, I think.
pi_40518711
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 19:12 schreef maril het volgende:
Ik heb de tt wat aangepast met reactie van Landis zelf en van andere die reactie van Oscar is grappig
Jij kunt de TT helemaal niet aanpassen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_40518803
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 19:43 schreef APK het volgende:

[..]

Hij bedoeld de OP
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 19:50:29 #44
6941 APK
Factual, I think.
pi_40518900
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 19:46 schreef Adothehague het volgende:

Hij bedoeld de OP
Hij is een zij en 'bedoeld' schrijf je met een t.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_40518931
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 19:50 schreef APK het volgende:

[..]

Hij is een zij en 'bedoeld' schrijf je met een t. [afbeelding]
Je begijpt me wel hoop ik voor je
pi_40519512
quote:

[..]

Je hebt gelijk het is OP.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 20:45:24 #47
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_40520353
Guilty as Hell.!!!!
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 20:48:08 #48
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_40520446
quote:

[..]

de TesTosteron kun je idd niet aanpassen
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_40520610
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:48 schreef JoeyT het volgende:

[..]

de TesTosteron kun je idd niet aanpassen
Eigenlijk kun je hem wel aanpassen, alleen kan dat ongewenste gevolgen hebben als men er achter komt.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 20:57:33 #50
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_40520779
Toch jammer. Nu wordt die heroïsche comeback van Landis weggevaagd en dat was het enige leuke wat er in deze Tour is gebeurd.

Verder is 't een piece of cake om een TT aan te passen .

[ Bericht 2% gewijzigd door SaintOfKillers op 05-08-2006 21:12:18 ]
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')