ik vind Pereiro niet de terechte winnaar aangezien hij niet heeft laten zien dat hij de gehele tour de beste renner was maar ik vind het wel een zeer gave winnaar. Qua sterkte de gehele tour verdient de gehele top 6 (dessel 7de toch?) het meer dan Pereiro al heeft Pereiro zich nadat hij in de top van het klassement kwam wel super goed laten zien en erg sterk gereden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:19 schreef Ericr het volgende:
Lef wordt beloond, op die zeer warme dag in de aanval gaan moet je ook maar durven. Pereiro terecht de winnaar nu Landis de lul is.
krijgen we dit gezever weerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Voor mij nog altijd het meeste Rabo zijn schuld. Dat T-Mobile toen niet meereed was logisch, Kloden was immers in de eerste bergrit wat door het ijs gezakt. Maar dat Rabo dat met Menchov op dat moment dé man van de Pyreneeën in de ploeg had die dé uitdager van Landis leek te worden (op dat moment) was onbegrijpelijk.
Geloof me hij is niet de enige , wel degene die zo stom is om betrapt te worden.quote:
Over 2 jaar zal de pro tour nietmeer betsaan als het zo doorgaat. Wordt die regel dan aangepast en mag hij in de hoogste categorie ploegen niet koersen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:36 schreef Ericr het volgende:
2 jaar schorsing en dan nog 2 jaar geen PT-ploeg. Lefevere zal een Continental ploeg moeten gaan leiden wil hij Landis kunnen inhuren over 2 jaar. Effectief gezien is de carriere van Landis.
Hij zakte in de Pyreneeen gruwelijk door het ijs.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:00 schreef sjippen het volgende:
Ik vind Pereiro Sio een verdiende winnaar. Het is Phonak en Landis hun eigen fout dat ze hem eerst 30 minuten geven en daarna niet meer bij kunnen halen omdat die Pereiro toch niet zo zwak blijkt. En dan zich in een wanhoopspging doperen. Sukkel!
Hij mag 2 jaar na zijn schorsing niet voor een PT ploeg uitkomen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:33 schreef One_of_the_few het volgende:
Dag Landis![]()
Na die 2 jaar zie ik Lefevre hem wel in zijn ploeg opnemen. die roept dat dopingzondaars de doodsteek voor de sport is. Ondertussen neemt hij ze zelf in dienst.
Virenque, Museeuw. Ik verwacht Landis daar wel.![]()
Rabo wilde idd nog rijden, maar daarover werd hier op Fok! gezegd dat dat alleen maar was om Phonak te pesten, zodat Landis in het geel zou blijven.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:03 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Rabobank had afgesproken dat ze met Davitamon en T-Mobile zouden rijden. Toen het eindelijk zover was reed alleen Rabo op kop, en hadden T-Mobile en Davitamon geen zin meer.
Procedurefouten zal het wel worden. Of wanhopig proberen aan te tonen dat hij opeens een verhoogde testosteronspeigel heeft. Dat hij al een jaartje of 10 wielrent en daarbij vaak gecontroleerd is, waarbij er dan niks gevonden is, dat vergeet hij dan even.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:49 schreef Hathor het volgende:
Wil Landis nu nog steeds aantonen dat ie onschuldig is ? En hoe dacht ie dat te gaan doen dan, na twee positieve tests ? Hij is betrapt met een zijn hand in de koekjestrommel, en nog gaan lopen beweren dat ie onschuldig is ook.das net zo moeilijk uit te leggen als je vrouw vertellen dat je van haar houd, terwijl ze je net in bed betrapt heeft met de buurvrouw. Hij zou er beter aan doen deze poppenkast achterwege te laten, en gewoon bekennen dat ie heeft valsgespeeld, daar zou ie zichzelf een hoop ellende door besparen.
Jij kunt de TT helemaal niet aanpassen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:12 schreef maril het volgende:
Ik heb de tt wat aangepast met reactie van Landis zelf en van andere die reactie van Oscar is grappig![]()
Hij bedoeld de OPquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:43 schreef APK het volgende:
[..]
Jij kunt de TT helemaal niet aanpassen.
Hij is een zij en 'bedoeld' schrijf je met een t.quote:
Je begijpt me wel hoop ik voor jequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:50 schreef APK het volgende:
[..]
Hij is een zij en 'bedoeld' schrijf je met een t. [afbeelding]
Je hebt gelijk het is OP.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:43 schreef APK het volgende:
[..]
de TesTosteron kun je idd niet aanpassenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:43 schreef APK het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je hem wel aanpassen, alleen kan dat ongewenste gevolgen hebben als men er achter komt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
de TesTosteron kun je idd niet aanpassen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |