Weet niet hoe jullie het in Nederland noemen, hier in Belgie is dat een kruising van Amerikaanse saus en nog ietsquote:
Neequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:05 schreef AlohaXa het volgende:
Heb je daarna wel even je vinger in haar keel gestoken om te straffen?
Maar ook de combinatie van mayo en appelmoes door elkaar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:12 schreef Brown-Eyed_Girl het volgende:
Mexicano![]()
Appelmoes![]()
Mexicano met appelmoes![]()
Appelmoes?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:04 schreef osmo het volgende:
[..]
Weet niet hoe jullie het in Nederland noemen, hier in Belgie is dat een kruising van Amerikaanse saus en nog iets
O ja, er zat nog mayo bij ook...Hoe krijgt iemand dat weg?? Gatverdamme!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:13 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Maar ook de combinatie van mayo en appelmoes door elkaar.![]()
Nee, want ik heb iets te klagen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:20 schreef AntonDingeman het volgende:
Moet dit niet in CUL?
Appelmoes is lekker!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De appelmoes-cultuur, mensen die niets willen lusten en daarom maar een lading appelmoes er overheen gooien.
die mothafucka dieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:57 schreef Corksterr het volgende:
Gatver.![]()
Ik en wat vrienden en vriendinnen waren wel aan iets te eten toe en haalden dus af bij een snackbar. Eenmaal thuis haalde één van de meisjes haar broodje mexicano met mayo uit het zakje en vroeg vervolgens om appelmoes.![]()
Nouja je raadt het dus al: zij maakt het broodje open en giet er een lading appelmoes overheen.![]()
Echt om te kotsen. Dood aan deze frituurbarbaar.![]()
Dat was het.![]()
't Is niet mijn eten en dus ook niet mijn probleem als het verpest wordt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:18 schreef Vladimiiiiir het volgende:
en waarom gaven jullie de appelmoes dan als ze t toch vroeg![]()
Dood moet ze! Hoewel ik denk dat een frituurverbod erger is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jawel met patat erbij![]()
Maar met mexicano![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |