Liefquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:15 schreef Jelief het volgende:
Ik heb een hulp in huis..
[afbeelding]
ja volgens mij is 't bij beide schimmelquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:50 schreef Jelief het volgende:
Voor de voegen bestaat er voegenreiniger, ik heb het al anderhalf jaar in huis maar nog steeds niet gebruiktLijkt mij datals je dat hebt gebruikt het daarna een kwestie van bijhouden is met gewoon schoonmaakmiddel.
Siliconenvoeg krijg je volgens mijniet schoon (als er van die zwarte spikkelsin zitten,dat is schimmel ) Beste oplossing dan lijkt mij de oude er uit halen en opnieuw doen)
Ik heb nog steeds een shining sink! Na weken! Dat is écht een nieuw record..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:01 schreef Leah het volgende:
Maar hoe gaat het met de flybabes hier? Het valt een beetje stil na het eerste enthousiame.
Sommige mensen vinden het idee dat een doekje sowieso in aanraking geweest is met de WC al te vies voor woorden blijkbaar, ook al was je het daarna. Voor die mensen lijken wegwerpdoekjes mij trouwens een betere oplossing.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik gebruik ook zeker niet hetzelfde doekje eerst in het toilet en daarna in de keukenWie doet dat nou wel!! Na toiletreiniging gaat elk doekje altijd direct de wasmand in. Jeetje...je wilt er dan toch zeker niets meer mee 'schoon' maken. En zéker je keuken niet
Hotspots opruimen op de plekken waar de meeste gasten komen, zal het zo maar eens kijken dan.quote:Friday's Mission!
Dear Friends,
We are going to have a multi room mission today, it might take you longer than 15 minutes to do it, so set your timer for each room and FLY through it!
For the Front Porch, Entrance and Dining Room, put out the fires that are burning in your hot spots. Get rid of the cobwebs by the front door, get rid of the pile of junk mail, and put away the magazines and school papers that are piled on the dining room table.
They are smoldering so get to it!
Love,
Kelly
omg LLL was mijn favoriete boekjequote:Op zaterdag 30 september 2006 16:15 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Ik Flylady nu een paar maanden, af en toe doe ik een paar dagen minder maar toch gaat het steeds beter. Jammer dat dit topic zo dood is. Hoe gaat het bij de mensen hier ?
Ik heb het idee dat ik bijna alleen die routines doe, maar het huis is toch flink opgeruimd. Misschien omdat ik wel meer achter mezelf opruim ipv te wachten tot ik op die plek ga opruimen of schoonmaken wat ik dan toch niet doe. Het scheelt ook dat ik bijna klaar ben met declutteren, ik heb een paar marathon sessies gehouden want elke dag 15 minuten deed ik toch niet. Ik moet mezelf nog wel gaan aanwennen een kalender te gaan gebruiken, dat heb ik al jaren niet meer gedaan, maar vooral nu ik weer iedere week naar college moet zou het wel handig zijn, ik probeer m'n Flylady gewoonten ook door te trekken naar m'n studie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |