abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41359866
Ik heb een hulp in huis..
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_41360668
Jong geleerd, oud gedaan toch ?

Ik heb een HG onder-de-rand-kit gekocht, ik dacht dat vriend me zou vragen wie ik was en wat ik met z'n vriendin had gedaan, maar hij vind het blijkbaar al gewoon dat ik dingen ineens grondig doe.

Ik ben het behang in het trapportaal aan het afscheuren (mbv behangafweker), stom klusje, maar 15 minuten per keer lukt het wel.
pi_41361215
Awwww, wat lief, jelief
Kan ik die hulp een keer lenen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41361946
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 13:15 schreef Jelief het volgende:
Ik heb een hulp in huis..
[afbeelding]
Lief
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_41365615
Wat een schatje!
Gek op mooie kleding.
pi_41366981
Isabeau, ze maakt meer rotzooi dan dat ze opruimt hoor
pi_41367021
oh

Maar kan ze declutteren?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41375216
Ze kan inmiddels dingen van de eettafel aftrekken en dat is wel onzegrootste hotspot, dus je zou kunnen zeggen dat ze een handje helpt (nou moet ik het zelf nog doen, en manlief)
pi_41375872
  donderdag 31 augustus 2006 @ 22:36:32 #135
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_41376546
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 11:50 schreef Jelief het volgende:
Voor de voegen bestaat er voegenreiniger, ik heb het al anderhalf jaar in huis maar nog steeds niet gebruikt Lijkt mij datals je dat hebt gebruikt het daarna een kwestie van bijhouden is met gewoon schoonmaakmiddel.
Siliconenvoeg krijg je volgens mijniet schoon (als er van die zwarte spikkelsin zitten,dat is schimmel ) Beste oplossing dan lijkt mij de oude er uit halen en opnieuw doen)
ja volgens mij is 't bij beide schimmel !
veni vidi gebanned
  donderdag 31 augustus 2006 @ 22:37:48 #136
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41376586
Ik zag net een huishoudprogramma op BBC3. De presentatrice gaf een geweldige tip:
pink for the sink, blue for the loo. Om rampen zoals per ongeluk je pleedoekje voor het andere sanitair te gebruiken, te voorkomen
  donderdag 31 augustus 2006 @ 22:53:21 #137
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41377126
Ik gebruik iedere dag een nieuw vaatdoekje, en aan het eind van de dag doe ik daar de plee mee, en dan gaat ie in de was . Wassen op 60 graden, en de bacterieen die er dan nog in zitten hebben pech gehad.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_41377344
Ik gebruik ook zeker niet hetzelfde doekje eerst in het toilet en daarna in de keuken Wie doet dat nou wel!! Na toiletreiniging gaat elk doekje altijd direct de wasmand in. Jeetje...je wilt er dan toch zeker niets meer mee 'schoon' maken. En zéker je keuken niet
  donderdag 31 augustus 2006 @ 23:01:16 #139
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41377512
Maar hoe gaat het met de flybabes hier? Het valt een beetje stil na het eerste enthousiame .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_41377583
Na een week nachtdiensten is het hier een beetje bergafwaards gegaan
  donderdag 31 augustus 2006 @ 23:12:08 #141
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_41377997
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 23:01 schreef Leah het volgende:
Maar hoe gaat het met de flybabes hier? Het valt een beetje stil na het eerste enthousiame .
Ik heb nog steeds een shining sink! Na weken! Dat is écht een nieuw record..
pi_41381214
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 22:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik gebruik ook zeker niet hetzelfde doekje eerst in het toilet en daarna in de keuken Wie doet dat nou wel!! Na toiletreiniging gaat elk doekje altijd direct de wasmand in. Jeetje...je wilt er dan toch zeker niets meer mee 'schoon' maken. En zéker je keuken niet
Sommige mensen vinden het idee dat een doekje sowieso in aanraking geweest is met de WC al te vies voor woorden blijkbaar, ook al was je het daarna. Voor die mensen lijken wegwerpdoekjes mij trouwens een betere oplossing.
Maar in het ziekenhuis waar ik jaren geleden als schoonmaakster gewerkt heb hadden ze hetzelfde systeem, rood voor de WC, geel voor doucheruimtes, wastafels en gootstenen, blauw voor meubilair. Dat gebruik ik ook, ik hang doekjes altijd te drogen voor ze de wasmand in kunnen, zonder kleursyteem gebruikt vriend misschien een doekje wat wel voor de WC is gebruikt maar er nog schoon uitziet voor iets anders.
pi_41387953
De WC doe ik altijd met van die hygienische AH doekjes en die gooi ik daarna meteen weg.
Het systeem ken ik inderdaad van diverse bedrijven en is ook een prima idee.

Straks even stofzuigen en dweilen.
Sink shined nog steeds en wc en douche blijven nu ook mooi, scheelt echt met voordat ik Flylady's ideeën volgde.
De missies enzo doe ik niet meer, ik heb inmiddels mijn eigen routine ontwikkeld en die werkt voor mij goed.

Oh voor degene met het voegen probleem, je kunt het vrij goed schoonmaken met van de HG schimmel of voegen spray iets (weet even de exacte naam niet meer maar zo moet je er wel uitkomen den kik)
Gek op mooie kleding.
  vrijdag 1 september 2006 @ 13:12:07 #144
8515 galadriel
Ik denk van ook!
pi_41392190
weet iemand al wat today's mission is?
pi_41392233
Altijd hier te vinden: http://www.flylady.net/pages/FlightPlan_Missions.asp
(flylady homepage -> flyzone -> kelly's missions)
quote:
Friday's Mission!
Dear Friends,

We are going to have a multi room mission today, it might take you longer than 15 minutes to do it, so set your timer for each room and FLY through it!

For the Front Porch, Entrance and Dining Room, put out the fires that are burning in your hot spots. Get rid of the cobwebs by the front door, get rid of the pile of junk mail, and put away the magazines and school papers that are piled on the dining room table.

They are smoldering so get to it!

Love,
Kelly
Hotspots opruimen op de plekken waar de meeste gasten komen, zal het zo maar eens kijken dan.
pi_42259361
Ik Flylady nu een paar maanden, af en toe doe ik een paar dagen minder maar toch gaat het steeds beter. Jammer dat dit topic zo dood is. Hoe gaat het bij de mensen hier ?

Ik heb het idee dat ik bijna alleen die routines doe, maar het huis is toch flink opgeruimd. Misschien omdat ik wel meer achter mezelf opruim ipv te wachten tot ik op die plek ga opruimen of schoonmaken wat ik dan toch niet doe. Het scheelt ook dat ik bijna klaar ben met declutteren, ik heb een paar marathon sessies gehouden want elke dag 15 minuten deed ik toch niet. Ik moet mezelf nog wel gaan aanwennen een kalender te gaan gebruiken, dat heb ik al jaren niet meer gedaan, maar vooral nu ik weer iedere week naar college moet zou het wel handig zijn, ik probeer m'n Flylady gewoonten ook door te trekken naar m'n studie.
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:17:46 #147
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_42294237
In het kader van 'flylady voor mannen' (tevens topickick): gronk heeft z'n gereedschap opgehangen.

http://flickr.com/photos/23966711@N00/257727935/

D'r moet nog een hamer opgehangen worden, maar die ligt, erm, ergens. En gronk weet niet meer waar.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_42294594
Ziet er netjes uit gronk!

Hier gaat alles nog lekker door, zit een routine in de zaken die ik schoonhou en merk dat ik efficienter mijn huishouden bij houd.

en ja ik shine mijn sink nog (ok niet elke dag alsof ie nieuw is )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 1 oktober 2006 @ 23:41:22 #149
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_42298192
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 16:15 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Ik Flylady nu een paar maanden, af en toe doe ik een paar dagen minder maar toch gaat het steeds beter. Jammer dat dit topic zo dood is. Hoe gaat het bij de mensen hier ?

Ik heb het idee dat ik bijna alleen die routines doe, maar het huis is toch flink opgeruimd. Misschien omdat ik wel meer achter mezelf opruim ipv te wachten tot ik op die plek ga opruimen of schoonmaken wat ik dan toch niet doe. Het scheelt ook dat ik bijna klaar ben met declutteren, ik heb een paar marathon sessies gehouden want elke dag 15 minuten deed ik toch niet. Ik moet mezelf nog wel gaan aanwennen een kalender te gaan gebruiken, dat heb ik al jaren niet meer gedaan, maar vooral nu ik weer iedere week naar college moet zou het wel handig zijn, ik probeer m'n Flylady gewoonten ook door te trekken naar m'n studie.
omg LLL was mijn favoriete boekje echt geweldig alleen wou m'n moeder het nooit voorlezen
veni vidi gebanned
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 19 oktober 2006 @ 15:39:23 #150
95752 crew  Chell
Kluns
pi_42806853
*schop*

Na uren van crisiscleaning omdat mijn nieuwe op visite komt vandaag (voor 't eerst), besloten dat ik me ook maar weer eens op de Flylady ga storten. Jammer dat het hier wat stil is gevallen, ik heb echt motivatie nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')