Wat lul je nou allemaal, er zijn er allang 6 genoemd. Geef E_M het punt dan kunnen we verder.quote:
quote:Doorgaans is het zo dat het punt gaat naar degene die het antwoord compleet maakt (vooral met meerdere vragen ineen)
jajajaja jullie maken me in de war hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:11 schreef Haruhi het volgende:
Ho 6, euhhhh Romeo & Juliet
Wat zit je nou te seiken vent, stel nou maar een vraag. Ik heb de OP gelezen en ik beslis. Discussie uit! Stel de vraag!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:20 schreef Haruhi het volgende:
Als je niet snapt hoe het spel werkt doe dan niet mee AUB. Geef dat punt aan E_M hij noemt de 6e. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor, lees de OP voor de grap eens.
Dude, reageer eens niet zo opgefoktquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:20 schreef Haruhi het volgende:
Als je niet snapt hoe het spel werkt doe dan niet mee AUB. Geef dat punt aan E_M hij noemt de 6e. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor, lees de OP voor de grap eens.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:23 schreef EricusMaximus het volgende:
Laat je niet gek maken, BB.
Haruhi mag het punt van mij, ik spelde èn Romeo and Juliet niet goed èn ik ga nu leren.
maar het is wel gebruikelijk om degene die het lijstje aanvult een punt te geven, tenzij in de vraag anders staat
ja ja next time, doe ik tquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:23 schreef Homdeck het volgende:
Zet dat er dan bij in de vraag! dat doen we hier al meer dan 100 topics en jij hoeft de regels niet te gaan veranderen.
Natuurlijk reageer ik zo als de regels al 100+ topics hetzelfde zijn en 1 of andere grapjas denkt dat maar aan zijn laars te kunnen lappen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:23 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dude, reageer eens niet zo opgefokt
Haar, maar dat terzijde. Krijgen we die vraag nog of zit je op zeuren vandaag?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:26 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Natuurlijk reageer ik zo als de regels al 100+ topics hetzelfde zijn en 1 of andere grapjas denkt dat maar aan zijn laars te kunnen lappen.
21 jaar, ik zal het maar negerenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:30 schreef Haruhi het volgende:
Och een vrouw, had het kunnen weten.
Juah.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:32 schreef Homdeck het volgende:
Emmanuel Boakye?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |