verbazingwekkend! Nu nog een...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:05 schreef Haruhi het volgende:
Port, Vermouth, Sherry meer weet ik niet
Z U C H T! ! ! ! ! ! ! ! ! !quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:06 schreef Jojoortje het volgende:
Eeeeeuh, verkeerd gespeld, daardoor spreek je het ook anders uit
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:06 schreef Jojoortje het volgende:
Eeeeeuh, verkeerd gespeld, daardoor spreek je het ook anders uit
He man, slik door die drol, blijf je aan de gang?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:06 schreef Haruhi het volgende:
De dames hebben het niet zo op regels ofzo
nou ik snap het wel hoor. Ik zou zoiets nooit fout gerekend hebben en velen met mij denk ik.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:07 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
He man, slik door die drol, blijf je aan de gang?
Lees even omhoog, zonet precies hetzelfde met een vraag van die bwenniebren ofzo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bij onzin heeft de meerderheid het recht de vragensteller te over-rulen. SuperSheep had die vraag gewoon goed.
Haruhi +1quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:10 schreef Haruhi het volgende:
Port Vermouth Sherry Madeira?
Wat lach je? Ben je gek of zo?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:10 schreef Jojoortje het volgende:
hahahahaha Madeira!!!
WTF is jouw probleem? Echt sjeez hey!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wat lach je? Ben je gek of zo?
Laat ze, WIJ zitten hier toch voor de gezelligheid?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
WTF is jouw probleem? Echt sjeez hey!!![]()
Iddquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:13 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Laat ze, WIJ zitten hier toch voor de gezelligheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |