Zou je je fetish er even buiten willen laten?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:08 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Je moet jezelf erbij zetten aarsch![]()
Mijn oprechte excuses.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:09 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zou je je fetish er even buiten willen laten?
Excuses aanvaard...Maar goed, hoe kan ik die er bij zetten? Het is toch een vaste op geupload op een page?quote:
De link van je UI hier copy pasten http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Nachtbaggerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:14 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Excuses aanvaard...Maar goed, hoe kan ik die er bij zetten? Het is toch een vaste op geupload op een page?
potje neucken!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:16 schreef Lisanne__tje het volgende:
iemand potje voetballen???
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:18 schreef guitarist.nl het volgende:
Nachtbagger
* doet poging tot bagger:
Komt een man bij de dokter..
Verklaar U nader.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
doe maar... zal ze van opknappen![]()
Ok, zou gefixt moeten zijn nu...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:16 schreef demonseeker14 het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Nachtbagger
Staat zo'n mooi knopje bewerken tussen, dan moet je zo'n blabla.nl/leegvakje.gif vervangen door de url van je UI en bij volgende NB sta je erbij
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:23 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ok, zou gefixt moeten zijn nu...
Thanks voor de tip..
En nu verder:
[afbeelding]
Sorry voor het ontbreken van functioneel naakt, maar ben op t werk enzo
I know, I know....Maar t is weer eens wat anders dan een blondje..quote:
lieve schat ik mis het bierquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:23 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ok, zou gefixt moeten zijn nu...
Thanks voor de tip..
En nu verder:
[afbeelding]
Sorry voor het ontbreken van functioneel naakt, maar ben op t werk enzo
Die lama is banwaardig tegenwoordigquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Waar is Bio met zijn paarse lama als je hem nodig hebt![]()
Hangt er maar net van af waar je em insteekt natuurlijk....quote:
ik zou je anders best willen neuken na een potje voetballenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:23 schreef NanKing het volgende:
Zeg willen jullie mij er even buiten laten hier.
Met dat potje neuken en potje voetballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |