quote:Qunix (www.Qunix.be) zegt:
ik wil meer dan 10.000 hal;en
Qunix (www.Qunix.be) zegt:
daarvoor post ik onzin
Dat mag dus nietquote:Twylight zegt:
in de 1e 15 topics heb ik iets van 1500 gehaald alleen in NB
Twylight zegt:
stiekem ga ik ook voor de 10 000
Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
Dit was al genoeg eigenlijk dus.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:04 schreef DeeCruise het volgende:
Wat zijn eigenlijk de criteria om je avatar in die OP te laten zetten?
Meepostenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:04 schreef DeeCruise het volgende:
Wat zijn eigenlijk de criteria om je avatar in die OP te laten zetten?
Bij deze dan...Ik doe al mee aan nachtbagger voordat deze reeks er was...quote:
??quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:07 schreef SeaOfLove het volgende:
mmm
egwelquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:07 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Bij deze dan...Ik doe al mee aan nachtbagger voordat deze reeks er was...
Lijk me voldoende dan, niet?
Je moet jezelf erbij zetten aarschquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:07 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Bij deze dan...Ik doe al mee aan nachtbagger voordat deze reeks er was...
Lijk me voldoende dan, niet?
Zou je je fetish er even buiten willen laten?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:08 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Je moet jezelf erbij zetten aarsch![]()
Mijn oprechte excuses.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:09 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zou je je fetish er even buiten willen laten?
Excuses aanvaard...Maar goed, hoe kan ik die er bij zetten? Het is toch een vaste op geupload op een page?quote:
De link van je UI hier copy pasten http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Nachtbaggerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:14 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Excuses aanvaard...Maar goed, hoe kan ik die er bij zetten? Het is toch een vaste op geupload op een page?
potje neucken!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:16 schreef Lisanne__tje het volgende:
iemand potje voetballen???
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:18 schreef guitarist.nl het volgende:
Nachtbagger
* doet poging tot bagger:
Komt een man bij de dokter..
Verklaar U nader.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
doe maar... zal ze van opknappen![]()
Ok, zou gefixt moeten zijn nu...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:16 schreef demonseeker14 het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Nachtbagger
Staat zo'n mooi knopje bewerken tussen, dan moet je zo'n blabla.nl/leegvakje.gif vervangen door de url van je UI en bij volgende NB sta je erbij
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:23 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ok, zou gefixt moeten zijn nu...
Thanks voor de tip..
En nu verder:
[afbeelding]
Sorry voor het ontbreken van functioneel naakt, maar ben op t werk enzo
I know, I know....Maar t is weer eens wat anders dan een blondje..quote:
lieve schat ik mis het bierquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:23 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ok, zou gefixt moeten zijn nu...
Thanks voor de tip..
En nu verder:
[afbeelding]
Sorry voor het ontbreken van functioneel naakt, maar ben op t werk enzo
Die lama is banwaardig tegenwoordigquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Waar is Bio met zijn paarse lama als je hem nodig hebt![]()
Hangt er maar net van af waar je em insteekt natuurlijk....quote:
ik zou je anders best willen neuken na een potje voetballenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:23 schreef NanKing het volgende:
Zeg willen jullie mij er even buiten laten hier.
Met dat potje neuken en potje voetballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |