Neequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:40 schreef Lisanne__tje het volgende:
wespen gaan toch dood als ze je gestoken hebben???![]()
Han Pekel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:36 schreef pekel het volgende:
Verdomme ga lekker je moeder pesten, maar niet op mn kamer rondzoemen, kutbeesten![]()
![]()
Iemand een oplossing? M'n bus insectenspray heb ik al leeggesprayed...
Maar dan gaat m'n lamp dus naar de tiefus.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:41 schreef ook_gek het volgende:
sla z'n kop door z'n reet.
dood meppen dus.
Ik probeer het al jaren met mensen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:42 schreef opgebaarde het volgende:
Praat die wesp dood
ja als je wilt slapen moet je wel offers makenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:42 schreef pekel het volgende:
[..]
Maar dan gaat m'n lamp dus naar de tiefus.
Lamp maar uitgezet.
en nog nooit gelukt???quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:43 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik probeer het al jaren met mensen.
kan jouw kat zo hoog springen dan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:51 schreef DeeCruise het volgende:
Kat zorgt ervoor dat ik ze nooit zie...
Simpel dus..
Dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:48 schreef cerror het volgende:
Des te bim bam want ik ben fobisch bang voor die vliegende kankerhoeren.
Heb eigenlijk nog nooit zon beest op t plafond gezien, ze komen meestal op een glas fanta af ofzo...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kan jouw kat zo hoog springen dan.
Bij mij zitten ze altijd op het plafont die kut beesten (wespen dan he)
ga je dan zo gek gillen als je zo beest ziet.quote:
bij mij knallen ze elke keer tegen het plafond aan. Hoor je elke keer *tok* *tok*quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:55 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nog nooit zon beest op t plafond gezien, ze komen meestal op een glas fanta af ofzo...
Ik ben als kind binnen 5 minuten in beide oren gestoken.quote:
Gillen niet, krijg eerst een schokreactie en daarna pak ik de spuitbus met anti-sprayquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ga je dan zo gek gillen als je zo beest ziet.
Zo ja maak daar eens een filmpje van![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |