Meaning??? Moi??? Old???quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ben best goed in slijmen bij oudere dames, geloof ik...![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:52 schreef Neleos het volgende:
I'm outta Love
Anastacia zuigt ook, kom op zeg.
Maak anders ff je dochter wakker, die weet het vast welquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:53 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Meaning??? Moi??? Old???
![]()
[..]
![]()
Oh, hoeft al niet meerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:55 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maak anders ff je dochter wakker, die weet het vast wel![]()
Kan ik niet maken joh, die heb ik net de borst gegeven...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:55 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maak anders ff je dochter wakker, die weet het vast wel![]()
Ik heb niet "oud" gezegd. Ik heb enkel gewag gemaakt van ouder. Je scheelt 8 jaar met mij, dus ben je ouder. 't Is niet anders.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:53 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Meaning??? Moi??? Old???
![]()
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik heb niet "oud" gezegd. Ik heb enkel gewag gemaakt van ouder. Je scheelt 8 jaar met mij, dus ben je ouder. 't Is niet anders.
Dank je, jij bent ook lief..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:56 schreef Jojoortje het volgende:
Lekker Stanley!
Maar je weet nog steeds niet hoe oud ze is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dank je, jij bent ook lief..
Het is niet met het oogmerk dat je verwacht, maar soms denk ik 16 en soms 36.. vroeg het me gewoon af.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:59 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar je weet nog steeds niet hoe oud ze is.
En je komt uit Twentequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:02 schreef Jojoortje het volgende:
Oke deze sla ik over![]()
Ik heb nog wel een heeeele leuke vraag, maar die stel ik morgen wel. Ik ga nu lekker naar bed! Ennem even over mijn leeftijd. Volgens mij ben ik een adolescent! (18-22) Toch? Nouja, zal welSlaap lekker lui!
Ummmmmmmquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, zoiets dacht ik al. Je zal vast wel geen fris lekker ding zijn... maar toch slaap lekker..
Welterustenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:02 schreef Jojoortje het volgende:
Oke deze sla ik over![]()
Ik heb nog wel een heeeele leuke vraag, maar die stel ik morgen wel. Ik ga nu lekker naar bed! Ennem even over mijn leeftijd. Volgens mij ben ik een adolescent! (18-22) Toch? Nouja, zal welSlaap lekker lui!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |