abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40520153
Dat ze je niet van tevoren laten zien wat voor gereedschappen ze hebben, vind ik wel apart.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 20:41:28 #77
142291 Met-Yvana
Hating me wont make you pretty
pi_40520253
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:38 schreef UncleFunk het volgende:
Dat ze je niet van tevoren laten zien wat voor gereedschappen ze hebben, vind ik wel apart.
Oooh er hangen heel veel verschillende soorten en maten gereedschap in het magazijn, en ze hebben ook allemaal een klein koffertje.
Can YOU handle Met-Yvana?
pi_40520270
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:34 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik moest er vanmorgen al om half 8 uit, ik ging snel onder de douche, make-up netjes ( smokey -eyes ) , haar gedaan, even gauw ontbijten , en toen bracht pappa me naar het grote kantoor, naar het hoofd personeelszaken.
Half 8 valt mee. Als je naar hogeschool of uni gaat moet je eerder opstaan
quote:
Tegen 12 uur pakte ik mijn portomonnee( pappa had mij geld meegegeven om in het bedrijfsrestaurant te eten) en wachtte op de monteurs, maar toen kwam ik tot de vreselijke ontdekking dat die allemaal een brooddoos bij zich hadden, en gewoon in zon ,,hok" gingen lunchen............dus toen zat ik praktisch in mijn eentje in dat restaurant te eten . Gelukkig lagen daar kranten, dus ik kon lezen.
Ja een hok is gezelliger, dit is trouwens overal zo, op elke werkplek
quote:
Na de lunch werdt het echter irritant. Die monteurs gingen steeds van die lastige vragen stellen. ,,Zet eens een vers bakkie koffie" ( ok dat was niet lastig, alleen irritant) en ,,een steeksleutel sleutel maat blabla" Hoe kan ik nou weten wat een steek sleutel is ? Ze vonden het niet leuk toen ik dat vroeg en ze hem zelf moesten halen.
Steeksleutel hoort bij algemene ontwikkeling, vwo jaar 2 vak: 'techniek'
quote:
Ook had ik een VRESELIJKE blunder. één van de monteurs vroeg tegen het eind van de middag om een ,,baco" ofzo, dus ik dacht...hmm , hij is bijna klaar, hij zal dus wel een drankje willen. Ik loop naar het keukentje, en zoek de fles bacardi, maar die was er niet . Ik loop dus terug en vraag ,,waar staat de fles bacardi?, niet in de koelkast" En toen keek hij me echt aan alsof ik achterlijk was, dus ik zei ,,je vroeg toch om een baco?" Toen moest hij heel hard lachen, en de andere monteurs die het hoorden ook. Toen liep hij naar het magazijn en haalde een soort gekke tang.....wat dus ook een baco blijkt te heten...... . Gelukkig waren er geen lastige telefoontjes, maar ik was blij toen pappa me kwam ophalen.....ik heb trouwens uren gepoetst op een zwarte smeervlek op mijn been, het resulaat van langs een auto lopen.
Officieel is het geen baco, naam weetk zelf ook ff niet,
maar het wordt altijd baco genoemd, omdat dat een goed merk is.
Like 7up wordt ook 7up genoemd, ook al heb je sprite

Naar het werk hoef je geen mooie kelren aan, natuurlijk ook niet slonzig, maar zeker niet te mooi.. Krijg je vieze ventjes van achter je aan
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 20:42:29 #79
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_40520283
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:34 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik moest er vanmorgen al om half 8 uit, ik ging snel onder de douche, make-up netjes ( smokey -eyes ) , haar gedaan, even gauw ontbijten , en toen bracht pappa me naar het grote kantoor, naar het hoofd personeelszaken. Daar moest ik wat papieren tekenen, en een kopie van mijn id-kaart afgeven. Toen ben ik naar de garage gebracht, en vertelde de chef monteur wat mijn taken waren. als de telefoon ging, moest ik hem aannemen, de post openen en sorteren, en verder de monteurs helpen (dingen aangeven enzo.). Het viel wel mee, ik was tot 12 uur onder de pannen met het sorteren van post , en een beetje kennis maken met de monteurs. Tegen 12 uur pakte ik mijn portomonnee( pappa had mij geld meegegeven om in het bedrijfsrestaurant te eten) en wachtte op de monteurs, maar toen kwam ik tot de vreselijke ontdekking dat die allemaal een brooddoos bij zich hadden, en gewoon in zon ,,hok" gingen lunchen............dus toen zat ik praktisch in mijn eentje in dat restaurant te eten . Gelukkig lagen daar kranten, dus ik kon lezen.

Na de lunch werdt het echter irritant. Die monteurs gingen steeds van die lastige vragen stellen. ,,Zet eens een vers bakkie koffie" ( ok dat was niet lastig, alleen irritant) en ,,een steeksleutel sleutel maat blabla" Hoe kan ik nou weten wat een steek sleutel is ? Ze vonden het niet leuk toen ik dat vroeg en ze hem zelf moesten halen.

Ook had ik een VRESELIJKE blunder. één van de monteurs vroeg tegen het eind van de middag om een ,,baco" ofzo, dus ik dacht...hmm , hij is bijna klaar, hij zal dus wel een drankje willen. Ik loop naar het keukentje, en zoek de fles bacardi, maar die was er niet . Ik loop dus terug en vraag ,,waar staat de fles bacardi?, niet in de koelkast" En toen keek hij me echt aan alsof ik achterlijk was, dus ik zei ,,je vroeg toch om een baco?" Toen moest hij heel hard lachen, en de andere monteurs die het hoorden ook. Toen liep hij naar het magazijn en haalde een soort gekke tang.....wat dus ook een baco blijkt te heten...... . Gelukkig waren er geen lastige telefoontjes, maar ik was blij toen pappa me kwam ophalen.....ik heb trouwens uren gepoetst op een zwarte smeervlek op mijn been, het resulaat van langs een auto lopen.
Hahah toen ik baco zag staan wist ik dat het fout moest gaan. Tja als je al niet weet wat een steeksleutel is
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_40520293
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:41 schreef Met-Yvana het volgende:

[..]

Oooh er hangen heel veel verschillende soorten en maten gereedschap in het magazijn, en ze hebben ook allemaal een klein koffertje.
Het is wel zo handig als je dingen moet aangeven dat je de namen ervan weet. Maar ja, volgende keer gaat het vast beter. De eerste keer is vaak niet leuk.
pi_40520319
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:42 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Het is wel zo handig als je dingen moet aangeven dat je de namen ervan weet. Maar ja, volgende keer gaat het vast beter. De eerste keer is vaak niet leuk.
De keren erna wordt het juist saaier omdat er niks meer te leren valt
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 20:44:43 #82
142291 Met-Yvana
pi_40520336
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:42 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Er is zoooooooveel gereedschap in het magazijn...ik kan het echt niet zomaar in 1 keer onthouden wat alles is......
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 20:46:33 #83
142291 Met-Yvana
pi_40520395
Ohja, heb ik al gementioned dat die monteurs ontzettend LOMP zijn? Ze zijn echt WALGELIJK smerig, overal vieze vegen en vlekken, ook hebben er veel een oorbel, laten ze boeren en scheten, en maken ze vieze grapjes
pi_40520405
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:44 schreef Met-Yvana het volgende:

[..]

Er is zoooooooveel gereedschap in het magazijn...ik kan het echt niet zomaar in 1 keer onthouden wat alles is......
Dat beweer ik ook niet Maar goed, je zult het vanzelf leren.
pi_40520443
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:46 schreef Met-Yvana het volgende:
Ohja, heb ik al gementioned dat die monteurs ontzettend LOMP zijn? Ze zijn echt WALGELIJK smerig, overal vieze vegen en vlekken, ook hebben er veel een oorbel, laten ze boeren en scheten, en maken ze vieze grapjes
Dat de echte monteurs (al kunnen ze aan de vlekken moeilijk iets doen met al die olie)
pi_40520484
quote:
De vieze grapjes e.d. moet je maar negeren. Vergeet niet dat ze veel met olie e.d. werken, dus aan de vegen en vlekken kunnen ze weinig doen
pi_40520486
quote:
Om even Hans Teeuwen te quoten:
quote:
Het was... Jezus was gewoon een mens en liet ook scheten.
Sorry dat ik het... Ja ik vind het lullig het is een beetje banaal maar het is zo.
Mensen laten scheten... Jezus heeft scheten gelaten!
En ja als je dingen repareert, hoe wil je dan schoon blijven. Als jij als dierenarts een koe gaat insemineren bv, hoe wil jij dan schoon blijven? heb je tegenwoordig ook VWO, en diergeneeskunde voor nodig en gem >8 op eindrapport N+G
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 20:49:36 #88
142291 Met-Yvana
pi_40520491
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:48 schreef optifree het volgende:

[..]

Dat de echte monteurs (al kunnen ze aan de vlekken moeilijk iets doen met al die olie)
Hmhm, waarschijnlijk vinden ze mij een enorme tuthola..maarja whatever...ze moesten wel lachen toen ik zat te boenen op mn onderbeen in het keukentje..
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 20:54:15 #89
142291 Met-Yvana
pi_40520659
Ik had trouwens wel lekker gegeten ! Van die bleke mie, met kip , mango, en cashewnootjes
pi_40520672
de volgende keer ga ik mee en dan zorg ik wel dat je niet vies gaat worden
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 20:55:54 #91
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_40520719
Hoe voelt dat nou om zo'n werk-pauper te zijn, waar je vroeger zo op neerkeek?
pi_40520760
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:49 schreef Met-Yvana het volgende:

[..]

Hmhm, waarschijnlijk vinden ze mij een enorme tuthola..maarja whatever...ze moesten wel lachen toen ik zat te boenen op mn onderbeen in het keukentje..
Ik kan het me voorstellen dat ze het grappig hebben gevonden, een stel kerels die het niet boeid dat ze smerig zijn en dan een vrouw die haar been aan het schoonmaken is .
(Btw met "garage" zeep is olie zo van je handen en benen af )
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:54 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik had trouwens wel lekker gegeten ! Van die bleke mie, met kip , mango, en cashewnootjes
Altijd belangrijk een lekere maaltijd
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 20:58:43 #93
142291 Met-Yvana
pi_40520812
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:55 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb mijn naam hoog gehouden ! ik keek afkeurend bij hun lompigheden, en heb in het restaurant gegeten toen hun met hun doosjes in een ,,hok" zaten
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 20:59:26 #94
142291 Met-Yvana
pi_40520832
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:56 schreef optifree het volgende:

[..]

Ik kan het me voorstellen dat ze het grappig hebben gevonden, een stel kerels die het niet boeid dat ze smerig zijn en dan een vrouw die haar been aan het schoonmaken is .
(Btw met "garage" zeep is olie zo van je handen en benen af )
[..]

Altijd belangrijk een lekere maaltijd
Kun je die zeep gewoon op je benen smeren? Ik heb een gevoelige huid......dus ik ben wat voorzichtig..
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 21:00:26 #95
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_40520872
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:55 schreef Ixnay het volgende:
Hoo even, zo simpel ligt het niet. Ze moet koffie en baco's ( ) brengen aan de paupers waar ze op neerkijk.
Dat is vernedering x2
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 21:01:18 #96
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_40520901
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:59 schreef Met-Yvana het volgende:

[..]

Kun je die zeep gewoon op je benen smeren? Ik heb een gevoelige huid......dus ik ben wat voorzichtig..
Als pindakaas je niets doet..
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 21:02:13 #97
142291 Met-Yvana
pi_40520939
,, Still Pimpin' .. Ahaaight"
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 21:02:18 #98
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_40520941
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:58 schreef Met-Yvana het volgende:

[..]

Ik heb mijn naam hoog gehouden ! ik keek afkeurend bij hun lompigheden, en heb in het restaurant gegeten toen hun met hun doosjes in een ,,hok" zaten Ik heb me flink belachelijk gemaakt
pi_40520945
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:59 schreef Met-Yvana het volgende:

[..]

Yup Het is niet alsof je het er met tinner/wasbenzine/terpetine/spiritus/schuurmiddel/oid er af probeert te halen. Die "garage" zeep is juist speciaal voor de huid gemaakt (en de huid op je benen kan over het algemeen meer hebben dan je hoofd bv , alleen wel even met genoeg water er weer af halen.
pi_40520960
Zeep is goedgekeurd, dus het zal wel moeten lukken.. En anders probeer je Omo ofzo.. Dat werkt ook altijd goed

Als ik werk haal ik altijd een lekkere gehakt bal.. en smullen dat ik dan kan..
Maargoed 90% van de mensen neemt hun eigen eten mee naar t werk enzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')