Iedereen is inderdaad inprenciepe instaat om een eigen mening te vormen als ze zich niet teveel laten leiden door de paar mensen met een grote bek. Echter is de kans klein dat dit niet het geval is (zoek maar op in Foundations of Psychology - Nicky Hayes 2000 editie).quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:07 schreef Nawien het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, maar in dit bijzondere geval denk ik dat iedereen wel zijn eigen mening kan vormen over Yvana.
Maikuuul, 2609, FuifDuif, Junksietsie (ofzo), BrauN, Patrick11 enz zijn werkelijk gewoon dom, die gaan er van uit dat alles wat ze zelf doen leuk is. Ze missen een deel van hen realiteit en dat doet Yvana niet.quote:Laat ik maar gewoon lekker direct zijn. Ik heb op FOK! nog nooit zo een dom persoon gezien. Ik dacht dat Maikuuul of 2609 bijv echt achterlijk waren. Vergeleken bij deze snol zijn zij ing. drs.
Theoretisch, als er geen andere factoren zouden meespelen zou dat mogelijk kunnen zijn, maar dat is niet zo.quote:M.a.w. Zelfs de domste persoon op Yvana na, is slim genoeg om te zien dat zij dom bezig is, en is zodoende in staat een eigen mening te vormen over de desbetreffende persoon.
Furia.....*narrows her eyes*quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:20 schreef Furia het volgende:
OMG, is dit topic nog steeds niet afgelopen?
Yvana![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:18 schreef optifree het volgende:
[..]
Iedereen is inderdaad inprenciepe instaat om een eigen mening te vormen als ze zich niet teveel laten leiden door de paar mensen met een grote bek. Echter is de kans klein dat dit niet het geval is (zoek maar op in Foundations of Psychology - Nicky Hayes 2000 editie).
[..]
Maikuuul, 2609, FuifDuif, Junksietsie (ofzo), BrauN, Patrick11 enz zijn werkelijk gewoon dom, die gaan er van uit dat alles wat ze zelf doen leuk is. Ze missen een deel van hen realiteit en dat doet Yvana niet.
[..]
Theoretisch, als er geen andere factoren zouden meespelen zou dat mogelijk kunnen zijn, maar dat is niet zo.
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:14 schreef Nawien het volgende:
[..]
Bedoel je dat Yvana daar had moeten staan?![]()
Yannie ! Dat is like.....ages geleden !quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:18 schreef YanniiCke het volgende:
owja nog een verhaaltje uit de jeugd van Yvana
we gingen een keer voor kerst heel lang geleden een toneelstukje opvoeren
En ik mocht de prinses zijn en yvana niet, yvana moest een wachter spelen.
Toen wilde ze niet meer meedoen en heeft ze een knuffel van mij uit het raam gegooid en moest ze de rest van de dag huilen.
Ik zei toch al dat ik een betoverende charmantigheid bezit?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:21 schreef Furia het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is Optifree op msn ingepalmd tijdens t muziekuitwisselen![]()
Charmantigheid?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:26 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik over een betoverende charmantigheid bezit?
Behalve praktisch iedere man in dit topicquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:28 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Precies, ik kan elke man krijgen die ik wil.
Mij iig niet, dus alleen ik haal je stelling al onderuit, maar ik zal niet de enige zijnquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:28 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Die deed het em,quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:22 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja![]()
Wat een aandachtshoer, zeker in het echte leven geen vrienden.
Ook al zeikt iedereen haar af, toch blijft ze terug komen.
Ik bedoel hoe triest is je leven dan dat je zelfs genoegen neemt met negatieve aandacht.
In mijn ogen ben je dan echt zielig, je vader heeft groot gelijk om jou een toontje lager te laten zingen.
Eigenlijk had je een baantje op het land moeten hebben, lekker asperges steken samen met de Polen ofzo.![]()
Ik had het over mannen, niet negers.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:31 schreef Nawien het volgende:
[..]
Mij iig niet, dus alleen ik haal je stelling al onderuit, maar ik zal niet de enige zijn![]()
En hier moest ik dan stiekum wél om lachenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik had het over mannen, niet negers.
No way. Try me out.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:28 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:36 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Kop dicht, kutuser.
Eindelijk m'n gelijke gevonden.![]()
Ik denk zelf dat het met die mening wel meevalt. Ik moet toegeven dat er op op FOK! een hoop volgelingen zitten, om ze zo maar te noemen. Maar in dit schrijnende geval, moet iedereen wel een eigen mening kunnen hebben, waarom? je ziet hoe Yvana is naarmate dit topic vordert, en dat is niet fijn om te zien, daarnaast zijn de mensen die reageren vrij serieus, dus van deze personen verwacht ik het al helemaal niet. Wie weet zit er een verdwaald dom schaap ergens in 1 van de 14 delen, dat kan, zou me nix verbazen ook. Maar grotendeels hebben de users denk ik een mening die tot stand is gekomen door de houding van Yvana.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:18 schreef optifree het volgende:
[..]
Iedereen is inderdaad inprenciepe instaat om een eigen mening te vormen als ze zich niet teveel laten leiden door de paar mensen met een grote bek. Echter is de kans klein dat dit niet het geval is (zoek maar op in Foundations of Psychology - Nicky Hayes 2000 editie).
[..]
Maikuuul, 2609, FuifDuif, Junksietsie (ofzo), BrauN, Patrick11 enz zijn werkelijk gewoon dom, die gaan er van uit dat alles wat ze zelf doen leuk is. Ze missen een deel van hen realiteit en dat doet Yvana niet.
[..]
Theoretisch, als er geen andere factoren zouden meespelen zou dat mogelijk kunnen zijn, maar dat is niet zo.
Dan zit er niets anders op.......quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:36 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Kop dicht, kutuser.
Eindelijk m'n gelijke gevonden.![]()
Doe eens niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dan zit er niets anders op.......
Ik bel de kerk alvast![]()
En dat zijn geen mannen? Jij piept wel anders als jij bruut wordt genomen door een neger, of zijn het dan wel opeens mannen? Ja zeker, dan zit je zeker wel met je geile bek aan die zwarte knuppel te likken, domme kankerhoerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik had het over mannen, niet negers.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:41 schreef Nawien het volgende:
[..]
En dat zijn geen mannen? Jij piept wel anders als jij bruut wordt genomen door een neger, of zijn het dan wel opeens mannen? Ja zeker, dan zit je zeker wel met je geile bek aan die zwarte knuppel te likken, domme kankerhoer
Ik heb het niet zo op bestualiteit, sorry om je bubble to burstenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:41 schreef Nawien het volgende:
[..]
En dat zijn geen mannen? Jij piept wel anders als jij bruut wordt genomen door een neger, of zijn het dan wel opeens mannen? Ja zeker, dan zit je zeker wel met je geile bek aan die zwarte knuppel te likken, domme kankerhoer
Alleen als jij d'r over kunt laten gaanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:41 schreef Nawien het volgende:
[..]
haha ja wat denk je, ik laat me niet bitchen door een koffiehulpje, dan maar wat grofferquote:
Het is grover.....quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:43 schreef Nawien het volgende:
[..]
haha ja wat denk je, ik laat me niet bitchen door een koffiehulpje, dan maar wat groffer![]()
Dit kan ik als reply echt niet goedkeuren, kom met wat betersquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:42 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op bestualiteit, sorry om je bubble to bursten
Ja muts, het is ook bestialiteit, maar daar valt toch ook niemand over?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:44 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het is grover.....
grof
bijvoegelijk naamwoord
grove, grover, grofst
Het valt zeker zwaar, verslagen te worden door een verwende koffiehulp?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:45 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dit kan ik als reply echt niet goedkeuren, kom met wat beters![]()
Het enige wat jij doet, is je inspiratieloze one liners herhalen. Als ze nou leuk waren, maar dat zijn ze ook al niet..![]()
Makkelijk. Met spelfouten mensen onderuit halen. Probeer het nu eens anders.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:44 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het is grover.....
grof
bijvoegelijk naamwoord
grove, grover, grofst
Ten 1e is er een verschil tussen spreektaal en schrijftaal, dus het is niet fout om groffer te zeggenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:44 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het is grover.....
grof
bijvoegelijk naamwoord
grove, grover, grofst
Als jij mij nu "verslagen" hebt, dan heb ik jou inmiddels gecremeerd, begraven en ik weet niet wat nog meer, wat een gillerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het valt zeker zwaar, verslagen te worden door een verwende koffiehulp?
Ik kan mij iets heugen over de gemiddelde lengtes van de zwellichamen van heren uit verschillende rassen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:41 schreef Nawien het volgende:
[..]
maargoed, denk maar dat je iedereen kan krijgen met die plofkop van je!
[yvana-mode]quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:45 schreef Furia het volgende:
[..]
Ja muts, het is ook bestialiteit, maar daar valt toch ook niemand over?![]()
Ik had je al verslagen op het moment dat ik op deze aardbol verscheenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:49 schreef Nawien het volgende:
[..]
Als jij mij nu "verslagen" hebt, dan heb ik jou inmiddels gecremeerd, begraven en ik weet niet wat nog meer, wat een giller![]()
Je hebt me niet verslagen toen, maar je hebt wel wat anders bereikt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:50 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik had je al verslagen op het moment dat ik op deze aardbol verscheen![]()
Je signature dient in dit geval als mijn argumentatie![]()
Oh, ik zie je fotoboek nu pas.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:50 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik had je al verslagen op het moment dat ik op deze aardbol verscheen![]()
Je signature dient in dit geval als mijn argumentatie![]()
Dan krijg je van mij wel een complimentjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:52 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik rekende er al op hoor, maar elk missend reply voel ik als een warm compliment
![]()
Door de klasse en etiquette die ik met de paplepel ingegoten heb gekregen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:52 schreef Nawien het volgende:
[..]
Je hebt me niet verslagen toen, maar je hebt wel wat anders bereikt.
Sinds je geboorte tot nu toe, heb je nog nix bereikt![]()
maar om even verder te gaan in je hersenspinsel: Hoe had je me verslagen dan? Door je moeder te laten bloeden?![]()
Daar hebben wij voorlopig niet veel van gezien. Vol spanning wachten we afquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Door de klasse en etiquette die ik met de paplepel ingegoten heb gekregen.
Waarom doe je maar Atheneum?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Door de klasse en etiquette die ik met de paplepel ingegoten heb gekregen.
Ik zou je uitnodigen op mijn soiree ......maar ik denk niet dat mag van pappa....en ik wil ook niet dat het huis leeggeroofd achterblijft.....quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:57 schreef Nawien het volgende:
[..]
Daar hebben wij voorlopig niet veel van gezien. Vol spanning wachten we af![]()
Volgens je muziekuitwisselvriend ben je wel aardig, dus ik ben benieuwd
M'n jong, sinds de invoering van de tweede fase zit er geen noemenswaardig verschil meer tussen Atheneum en Gymnasium.quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:56 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dan krijg je van mij wel een complimentje![]()
*Compliment geeft enzo![]()
Omdat ik niet geschikt ben voor een medische/geschiedkundige vervolgstudie, en latijn/grieks dus overbodig is.quote:
Want?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:59 schreef optifree het volgende:
[..]
M'n jong, sinds de invoering van de tweede fase zit er geen noemenswaardig verschil meer tussen Atheneum en Gymnasium.
Ik weet niet hoor, maar ik denk dat jij degene bent die zich tot stelen moet verlagen, ik heb immers werkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik zou je uitnodigen op mijn soiree ......maar ik denk niet dat mag van pappa....en ik wil ook niet dat het huis leeggeroofd achterblijft.....
Algemene ontwikkeling is je inderdaad ook vreemd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Omdat ik niet geschikt ben voor een medische/geschiedkundige vervolgstudie, en latijn/grieks dus overbodig is.
Ik denk dat ze meer van het type is "dit steel ik niet, maar het is nu wel van mij"quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:01 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar ik denk dat jij degene bent die zich tot stelen moet verlagen, ik heb immers werk![]()
Ik vind CKV belangrijker dan KCV.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:01 schreef Furia het volgende:
[..]
Algemene ontwikkeling is je inderdaad ook vreemd.
Oh wacht, dat zijn die mensen die zogenaamd alles "lenen"quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:01 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer van het type is "dit steel ik niet, maar het is nu wel van mij"![]()
Tuurlijk, CKV is voor iedere kneus te doen. Kun je dáár in ieder geval niet op blijven zitten!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:01 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vind CKV belangrijker dan KCV.
Kortom; je bent niet slim genoeg?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Omdat ik niet geschikt ben voor een medische/geschiedkundige vervolgstudie, en latijn/grieks dus overbodig is.
Lijkt me dat er aan het niveau niets veranderd is. Was bij ons tenminste niet zo, enkel de manier van werken werd volledig omgedraaid.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:04 schreef optifree het volgende:
[..]
Omdat de vakken die ze verschillend maken eruit zijn gehaald en/of gelijk getrokken zijn![]()
Nee, ik kan gewoon niet tegen bloed...en ook niet tegen het uitvoeren van vervelende onderzoekjes in lichaamsopeningen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:04 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Kortom; je bent niet slim genoeg?
Daar gaat onze bruiloft.![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:06 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, ik kan gewoon niet tegen bloed...en ook niet tegen het uitvoeren van vervelende onderzoekjes in lichaamsopeningen.
Geschiedenis spreeks mij niet super aan,in ieder geval niet genoeg om er een studie op te baseren, maar ik sta er wel een goed cijfer voor.
Wat wil je in godsnaam gaan doen dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:06 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, ik kan gewoon niet tegen bloed...en ook niet tegen het uitvoeren van vervelende onderzoekjes in lichaamsopeningen.
Geschiedenis spreeks mij niet super aan,in ieder geval niet genoeg om er een studie op te baseren, maar ik sta er wel een goed cijfer voor.
Rechten gaan studeren, en rechter worden ( of desnoods advocate of griffier)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:08 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wat wil je in godsnaam gaan doen dan?![]()
Nou ze droomt zogenaamd van een prins maar word daarna keihard in de realiteit teruggeworpen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:06 schreef Furia het volgende:
[..]
Vanaf die auto snap ik het niet meer, maar het stuk ervoor:![]()
En je denkt dat zoiets leuk is? Je bent een kind ffs.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:08 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Rechten gaan studeren, en rechter worden ( of desnoods advocate of griffier)
Het zal een taaie studie zijn, maar ik sla me er wel doorheen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:11 schreef Blaxje het volgende:
[..]
En je denkt dat zoiets leuk is? Je bent een kind ffs.
Och kind, doe nou maar reëel: je zoekt bij rechten gewoon een andere kerel die de potentie heeft je te onderhouden zoals je papa dat doet en dan ga je lekker thuis mooi (bij wijze van sprekenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:08 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Rechten gaan studeren, en rechter worden ( of desnoods advocate of griffier)
Wat goed, zoveel vertrouwen in jezelf. Je past bij me.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het zal een taaie studie zijn, maar ik sla me er wel doorheen.
Och schei uit met die steken onder water, ik zie er tenminste leuk uit, jij als een vaal, bevlekt vaatdoekje wat 2 weken op de vuilnishoop in gambia heeft gelegenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:11 schreef Furia het volgende:
[..]
Och kind, doe nou maar reëel: je zoekt bij rechten gewoon een andere kerel die de potentie heeft je te onderhouden zoals je papa dat doet en dan ga je lekker thuis mooi (bij wijze van spreken) zitten wezen.
Ik heb je avatar gekozen!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:13 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wat goed, zoveel vertrouwen in jezelf. Je past bij me.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:13 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och schei uit met die steken onder water, ik zie er tenminste leuk uit, jij als een vaal, bevlekt vaatdoekje wat 2 weken op de vuilnishoop in gambia heeft gelegen
Heb je al een vriend, schat?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:13 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och schei uit met die steken onder water, ik zie er tenminste leuk uit, jij als een vaal, bevlekt vaatdoekje wat 2 weken op de vuilnishoop in gambia heeft gelegen
Niet op het moment, tenzij mijn buste telt....ik ben dol op dat dingquote:
Sorry, er zijn meer foto's van je begrijp ik?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:16 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Niet op het moment, tenzij mijn buste telt....ik ben dol op dat ding![]()
Ik bedoelde met buste een borstbeeld natuurlijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:17 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Sorry, er zijn meer foto's van je begrijp ik?![]()
Maar wat vreemd van dat vriendje. Waar knappen ze op af?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik bedoelde met buste een borstbeeld natuurlijk![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Maar wat vreemd van dat vriendje. Waar knappen ze op af?
Nou, het ging uit met de vorige omdat we uit elkaar groeiden, en op het moment verdiep ik me meer in mijn kunst , ik ga niet echt actief op jacht meer.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Maar wat vreemd van dat vriendje. Waar knappen ze op af?
Wat Furia doet is gewoon een leuke, en imho terechte (quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:13 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jouw kunst zijnde?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:22 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nou, het ging uit met de vorige omdat we uit elkaar groeiden, en op het moment verdiep ik me meer in mijn kunst , ik ga niet echt actief op jacht meer.![]()
In 1 post van jou zie ik 2 cliche'squote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:22 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nou, het ging uit met de vorige omdat we uit elkaar groeiden, en op het moment verdiep ik me meer in mijn kunst , ik ga niet echt actief op jacht meer.![]()
yeah right, hij wou gewoon van je afquote:Nou, het ging uit met de vorige omdat we uit elkaar groeiden
Excuus omdat niemand interesse heeftquote:en op het moment verdiep ik me meer in mijn kunst
Ik schilder, teken , en boetseer. ik ben niet van topkwaliteit ofzo, maar ik vind het leuk om te doen, dat is het belangrijkste. Ik vind het heerlijk om me een uurtje of wat in mijn hobbykamer terug te trekken met ontspannende muziek en een klein flesje rood.quote:
Je mag graag genieten van een stukje jazz?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:26 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik schilder, teken , en boetseer. ik ben niet van topkwaliteit ofzo, maar ik vind het leuk om te doen, dat is het belangrijkste. Ik vind het heerlijk om me een uurtje of wat in mijn hobbykamer terug te trekken met ontspannende muziek en een klein flesje rood.
Nee, als ik creatief bezig ben, luister ik of naar klassiek, of naar natuurgeluiden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:27 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je mag graag genieten van een stukje jazz?
Omdat het als cliche gebruikt word is het niet meer mogelijk? Van jou had ik wel wat meer verwacht.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:25 schreef Nawien het volgende:
[..]
In 1 post van jou zie ik 2 cliche's![]()
cliche 1:
[..]
yeah right, hij wou gewoon van je af![]()
Iedereen heeft zo z'n tijden dat ze minder actief zijn op liefdesgebied en dat komt voor op elke leeftijd.quote:cliche 2:
[..]
Excuus omdat niemand interesse heeft
Ik begrijp dat je wat afkrast met brullende apen op de achtergrond. Niet getreurd, de meest belabberde tekeningen worden voor miljoenen verkocht tegenwoordig. Het gaat om het marketingpraatje, dat zal je vast goed kunnen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:28 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, als ik creatief bezig ben, luister ik of naar klassiek, of naar natuurgeluiden.
Jazz, heerlijke muziek, ook erg geschikt om op te loungenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:27 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je mag graag genieten van een stukje jazz?
Je meent hetquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:26 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik schilder, teken , en boetseer. ik ben niet van topkwaliteit ofzo, maar ik vind het leuk om te doen, dat is het belangrijkste. Ik vind het heerlijk om me een uurtje of wat in mijn hobbykamer terug te trekken met ontspannende muziek en een klein flesje rood.
Excuseer mij. Jij bent broertjelief van de jongedame? Of voeg je je graag bij de minderheid als het om standpunten gaat?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:29 schreef optifree het volgende:
[..]
Omdat het als cliche gebruikt word is het niet meer mogelijk? Van jou had ik wel wat meer verwacht.
[..]
Iedereen heeft zo z'n tijden dat ze minder actief zijn op liefdesgebied en dat komt voor op elke leeftijd.
Geen apen! Een rustig beekje, tjilpende vogeltjes enz. Op het moment ben ik bezig om een buste van klei te maken, wat ongewoon is, want meestal worden ze uit steen gehouwen. Jammer genoeg schiet ik de laatste dagen niet zo op, ik fok! iets teveel..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:30 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je wat afkrast met brullende apen op de achtergrond. Niet getreurd, de meest belabberde tekeningen worden voor miljoenen verkocht tegenwoordig. Het gaat om het marketingpraatje, dat zal je vast goed kunnen.![]()
Vertel me, waarom houdt deze digitale wereld van maniakken jou van je werk?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Geen apen! Een rustig beekje, tjilpende vogeltjes enz. Op het moment ben ik bezig om een buste van klei te maken, wat ongewoon is, want meestal worden ze uit steen gehouwen. Jammer genoeg schiet ik de laatste dagen niet zo op, ik fok! iets teveel..![]()
Och, het zat tegen met de buste, en ik vind ze amusant....dus wat afleiding was welkom...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:34 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Vertel me, waarom houdt deze digitale wereld van maniakken jou van je werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |