hoi optifreequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:54 schreef I-Love-Yvana het volgende:
Yvana je bent zo lekker en zo lief en ik vind je echt helemaal geweldig, van mij hoef je nooit te werken, ik ga de hele dag alles voor je betalen wat je wilt ooooh Yvana trouw met me!![]()
![]()
![]()
![]()
toekomstige vrouw?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:09 schreef I-Love-Yvana het volgende:
NIET teveel kijken naar mijn toekomstige vrouwdat mag ik alleen
![]()
maar jij ook met haar?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:15 schreef I-Love-Yvana het volgende:
jaja ze verdient gewoon een leven met mij![]()
Begin maar eens met het lezen van deel 1 t/m 13. Dan zeg je dat niet meerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:08 schreef erikkll het volgende:Ik weet niet waar 't over gaat, maar met-yvana is knap! i'm with her!
Schatje, ga je vanavond mee bier drinken?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:28 schreef Met-Yvana het volgende:
Anyway, yvana kruipt nu haar warme bedje in, met satijnen lakentjes. Welterusten
Je bent wel buitengewoon narcistisch, Met-Yvana, dat je zo'n kloon aanmaakt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:43 schreef I-Love-Yvana het volgende:
niet zo raar over mijn enige echte liefde praten!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |