Ik had begrepen dat u wat tegen mijn politisch programma had?quote:
gaat toch heenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:15 schreef J_staal het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat u wat tegen mijn politisch programma had?
Hoezo lijkt dat opeens anders?
(Bier doet t altijd goed in de politiek, ik ben daarom ook beinvloed op het moment.)
Waarheen als ik u vragen mag mevrouw?quote:
Ja maar dit is NB dus who gives a shit?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:15 schreef J_staal het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat u wat tegen mijn politisch programma had?
Hoezo lijkt dat opeens anders?
(Bier doet t altijd goed in de politiek, ik ben daarom ook beinvloed op het moment.)
In Communisme is iedereen gelijk.quote:
Meneer J Staal, u mag uw huiswerk weleens doenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:19 schreef J_staal het volgende:
[..]
In Communisme is iedereen gelijk.
dat houd in er geen verschil meer is tussen hetero seksualiteit, of homo seksualiteit.
U houd een vrije keuze, als u liever de homo uit wil hangen.
Dus...
Als u wenst te neuken, mag u dat gewoon zeggen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Meneer J Staal, u mag uw huiswerk weleens doen.
Daarbij kun je gelijk een cursus Nederlands nemen.
wat heb je op?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:23 schreef J_staal het volgende:
en ben ik ladderzat
BIERquote:
Ik raad u aan tieten of bier te tellen voor het slapen gaan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:28 schreef demonseeker14 het volgende:
10 schaapjes = veel shoarma
Maakt dat nog wat uit dan?quote:
Shoarma is ook lekker.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:29 schreef J_staal het volgende:
[..]
Ik raad u aan tieten of bier te tellen voor het slapen gaan.
Vriendelijke kus groet J staak Staal.
Ik had besteld hequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:29 schreef mart89 het volgende:
2 krokets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |