Eens, zieke mensen...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:37 schreef newsman het volgende:
[..]
Heb je dus hier last van, laat je behandelen, zowel man als vrouw, vind al dat pedo gezeik ziek, ook die Marthijn, met zijn fucking stukjes op internet.
Vind het gewoon een zieke afwijking en ze komen elke keer in het nieuws, gewoon de boel opruimen en verder vind ik het best.![]()
[..]
Ik bedreig niemand, ik wens niemand dood, alleen hoef ik niet te zien.
Je blijft gewoon met je poten van kinderen af punt.
Sommige ketels houden zelfs van dierenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:47 schreef Bolter het volgende:
Toch is het een interessante afwijking, niet? Waarom valt iemand op kinderen? En waar maak je het onderscheid tussen "een ziekte" en een natuurlijke afwijking (homo's?), wetenschappelijk gezien best interessant!
Nix mis met een beetje kinderliefde, homo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:37 schreef newsman het volgende:
Je blijft gewoon met je poten van kinderen af punt.
En nog wat, als ik me afruk op een vrouw, vind ik het wel best, of willen die gasten soms meer ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:47 schreef Bolter het volgende:
Toch is het een interessante afwijking, niet? Waarom valt iemand op kinderen? En waar maak je het onderscheid tussen "een ziekte" en een natuurlijke afwijking (homo's?), wetenschappelijk gezien best interessant!
Jodiequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef seto het volgende:
Hoe dichter bij de nul..
Jij wilt heus seks met een vrouw, ontken het nu maar nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:51 schreef newsman het volgende:
[..]
En nog wat, als ik me afruk op een vrouw, vind ik het wel best, of willen die gasten soms meer ?![]()
Shut the fuck upquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:53 schreef Bolter het volgende:
[..]
Jij wilt heus seks met een vrouw, ontken het nu maar niet![]()
Staat ook nog geqoute, lang lul verhaal, type 1 hebben we al.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:54 schreef vigier het volgende:
Newsman, ik vind je behoorlijk bekrompen. Mannen mogen wel vallen op vrouwen die:
- enorm dik zijn?
- vel over been?
- getint, blank, zwart of geel?
- met rood haar, bruin haar, blond haar?
- met of zonder make-up?
- rond, plat of ovaal kontje?
- zandloper of peer figuur?
- mensen die 15 jaar ouder zijn?
maar niet op mensen die jonger dan 16 zijn?
Ik heb er helemaal geen problemen mee als die mensen hun ideeen uitdragen. Ik heb er namelijk ook geen problemen mee dat er mensen zijn die roepen dat een vrouw geen fluit waard is, of dat je koeien moet aanbidden, of geen alcohol mag drinken.
Die gedachten mag je allemaal hebben van mij, je mag ze ook uitspreken, en proberen anderen ervan te overtuigen.
Zolang je er maar niet naar handelt (mensen denken nu: waar slaat dat nou weer op? Ach, het lijkt nogal op het NL-gedoogbeleid he!)
Maar wel leven hier in een behoorlijk vrij land, dus iedereen moet uit kunnen spreken wat hij denkt.
En het is goed dat er een partij is die met deze ideeen aan komt zetten. Ze zullen binnenkort zelf wel inzien dat ze maar met heel weinig zijn, en dat er daarom in nederland 0,0 draagvlak is voor hun ideeen. PNVD verdwijnt vanzelf wel dus.
Groeten, Joris
Wat voor Newbie ben jij ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:56 schreef Big_Boss_Man het volgende:
TS, blijf dan weg op dat soort sites.
En dan nu even die 12 woorden uitleggen? Waarom gequote? Is dat stoer? En wat is type 1?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:57 schreef newsman het volgende:
Staat ook nog geqoute, lang lul verhaal, type 1 hebben we al.
Get some informationquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:00 schreef vigier het volgende:
[..]
En dan nu even die 12 woorden uitleggen? Waarom gequote? Is dat stoer? En wat is type 1?
Ik zal jou eens een enorme komkommer in reet duwen, vieze stinkende verrotte grafmongool!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nix mis met een beetje kinderliefde, homo.
Kom op, niet zo bescheiden he! Je mag jezelf ook al wel in klasse 5 inschalen hoor!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:01 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Klasse 4 schaal B.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:02 schreef vigier het volgende:
[..]
Kom op, niet zo bescheiden he! Je mag jezelf ook al wel in klasse 5 inschalen hoor!![]()
wtf geilquote:Ik ben een volwassen vrouw van 38 jaar en ik weet al heel lang dat ik mij aangetrokken voel tot heel jonge jongens. Mannen van mijn eigen leeftijd doen mij niets. Vorig jaar ben ik op een spontane manier in contact gekomen met een jongen van 14 jaar. Na lang praten ben ik uiteindelijk met hem naar bed geweest.
Mag het ook een ananas zijn?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:02 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een enorme komkommer in reet duwen, vieze stinkende verrotte grafmongool!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |