quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:25 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik ben een vrouw en dus totaal antiwar!!!!!!
mannen zouden er eens een voorbeeld aan moeten nemen aan vrouwen..
of krijg een kind ofzo..!
Nee dat is ook niet erg, hoeveel hoor jij daarover in de Westerse media.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:19 schreef Godslasteraar het volgende:
en dit zijn moslims, maar dan vermoord door mede-moslims, en dan mag het![]()
Iemand die zijn volk verdedigd, de kinderen zitten al bukkend, proberen te vluchten, terwijl de strijder ze probeerd te beschermen, ene dappere man. Op mijn plaatje zag je trouwens geen enkele strijder. Dat is vreemd, die kunnen dus bommen ontwijken! En de burgerbevolking die daar op dezelfde plek was, niet. Zijn het superhumans die strijders of heb ik wat gemist?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:20 schreef damian5700 het volgende:
Leuk zeg, die plaatjes. Ik heb er ook.
Kijk; de perfecte positie waar 'de moedige leeuwen' de strijd met Israël aangaan.
[afbeelding]
Exact, ik zie namelijk niet dat de mensen voor de guns zitten, ze bukken, verschuilen zich notabene, achter een muur. De strijder staat en richt een hele andere kant op, zou een vreemde "schild" zijn. Al met al, wat wil je zien op het plaatje dat ik poste, met die dode mensen, daar kan je niet zien wat je maar net wil zien, want het zijn dode mensen. Tenzij Damian wil zeggen dat het poppetjes zijn en geen echte mensen, of robots, of neergelegd door hezbollah even heel snel, met vers bloed en al. Of dat ze vermoord zijn door aliens.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:24 schreef opinionr het volgende:
Ik zie eerder een menselijk schild Mutant01.
Het is misschien maar net wat je wil zien.
Iran heeft er tienduizenden klaar staan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:25 schreef damian5700 het volgende:
lfmoorddaders klaar voor Israël'
'Zelfmoorddaders klaar voor Israël'In Indonesië bereiden zich ongeveer tweehonderd personen voor op zelfmoordaanslagen tegen Israël en Israëlische belangen, meldden Indonesische media zaterdag.
Zij zijn gerecruteerd door de Beweging van Moslimjongeren in Azië ANYM en ze ondergaan trainingen op het Indonesische deel van het eiland Borneo, vertelde een woordvoerder van ANYM aan het Indonesische persbureau Antara.
bron: Nieuwnieuws
D moedige reserves zijn al opgeroepen...
Als ze VOOR de guns zouden gaan zitten kon die vent moeilijk op Joden schieten...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Exact, ik zie namelijk niet dat de mensen voor de guns zitten, ze bukken, verschuilen zich notabene, achter een muur. De strijder staat en richt een hele andere kant op, zou een vreemde "schild" zijn. Al met al, wat wil je zien op het plaatje dat ik poste, met die dode mensen, daar kan je niet zien wat je maar net wil zien, want het zijn dode mensen. Tenzij Damian wil zeggen dat het poppetjes zijn en geen echte mensen, of robots, of neergelegd door hezbollah even heel snel, met vers bloed en al. Of dat ze vermoord zijn door aliens.
Exact, dus een schild is het niet, en een getrainde Israelische soldaat, met moraal en fatsoen, kan toch onmogelijk mis schieten, die mensen staan er immers niet voor, sterker nog, ze staan niet eens. Ze liggen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:29 schreef opinionr het volgende:
[..]
Als ze VOOR de guns zouden gaan zitten kon die vent moeilijk op Joden schieten...![]()
Je kan praten als brugman, maar dat verandert menig opinie beslist niet. Wapendepots onder scholen en wooncomplexen bouwen, het exploiteren van doden, zelfmoordaanslagen, human shield's, wapen- en drugshandel en dan nóg is Israël de terrorist. Laat me niet lachen. Partij van God moet echt veranderd worden door 'we doen alles wat God verboden heeft' partij.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Exact, ik zie namelijk niet dat de mensen voor de guns zitten, ze bukken, verschuilen zich notabene, achter een muur. De strijder staat en richt een hele andere kant op, zou een vreemde "schild" zijn. Al met al, wat wil je zien op het plaatje dat ik poste, met die dode mensen, daar kan je niet zien wat je maar net wil zien, want het zijn dode mensen. Tenzij Damian wil zeggen dat het poppetjes zijn en geen echte mensen, of robots, of neergelegd door hezbollah even heel snel, met vers bloed en al. Of dat ze vermoord zijn door aliens.
Zoek de 2 verschillen!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:31 schreef Monidique het volgende:
Operation Lebanese Freedom
[afbeelding]
Als ze nu alvast in Teheran gaan oefenen, vind ik het bestquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iran heeft er tienduizenden klaar staan.
Ze wonen midden in het slagveld.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:31 schreef opinionr het volgende:
Ze zitten in de line of fire.
Een schot van een paarhonderd meter met een niet-precisie wapen raakt makkelijk zo'n burger.
Wat doen al die burgers trouwens midden op een slagveld.
Precisie wapensquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:31 schreef Monidique het volgende:
Operation Lebanese Freedom
[afbeelding]
De infrastructuur van de medische zorg is intact. Het Internationale Rode Kruis heeft nagenoeg geen medicijnen of andere medisch materiaal naar het gertroffen gebied of vluchtelingen hoeven brengen.quote:
HAHAH, in Beiroet ja, ga jij maar ff naar het zuiden toe. Wat heb je aan medisch materiaal als je geeneens eten hebt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:42 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De infrastructuur van de medische zorg is intact. Het Internationale Rode Kruis heeft nagenoeg geen medicijnen of andere medisch materiaal naar het gertroffen gebied of vluchtelingen hoeven brengen.
Mocht je bewijzen hebben die in tegenspraak zijn met mijn uitspraak, laat het me dan even weten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
HAHAH, in Beiroet ja, ga jij maar ff naar het zuiden toe. Wat heb je aan medisch materiaal als je geeneens eten hebt.![]()
Unicef liegt:quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:49 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Mocht je bewijzen hebben die in tegenspraak zijn met mijn uitspraak, laat het me dan even weten.
quote:In Libanon zijn honderdduizenden mensen ontheemd geraakt als gevolg van de aanvallen van Israël. Ze verblijven bij vrienden en familie, maar ook in parken en scholen.
Unicef helpt deze vluchtelingen, maar kampt daarbij met problemen. Nieuwe aanvoer van voedsel en medicijnen is moeilijk, doordat Libanon door de bombardementen en de Israëlische zeeblokkade vrijwel van de buitenwereld is afgesloten.
quote:Hezbollah's dilemma
Amidst all the discussion of Israel already having lost, let's at least think about whether this really means unconditional victory for Hezbollah, and in turn for Iran. This Ha'aretz article argues otherwise, and while a few of the claims might be a little on the optimistic side from Israel's point of view, it makes some good points:
As the war progresses, the depth of Iranian involvement in Hezbollah activity is increasingly being revealed. Hezbollah has established a Tehran-sponsored forward outpost here, under the noses of the Israelis. When the war ends, Iranian soul-searching will include the question as to whether the activity here was not premature: whether the strategic card of the rocket battery was not revealed too early, for the sake of a negligible goal like the release of the four [Lebanese] prisoners [still held in Israel], instead of saving it for the day of judgment, for the eruption surrounding its nuclear program...
"When this war is over, the basic question that the Arabs will have to address is the right of an organization or a group to lead an entire country into battle," explains W., a journalist at one of the satellite channels with a pro-Hezbollah policy. "In the meantime, despite the impression that has been created that Nasrallah is sweeping the Arab world along with him, his influence is limited. Even among the Shiites in Iraq there has not yet been a dramatic shift in public opinion in support of Hezbollah [um, on second thought...] Two thousand demonstrators in Cairo out of a population of 80 million Egyptians cannot be considered a mass movement."
Nabil Shaath, a member of the Palestinian Parliament, explains the gap between solidarity in the media and its expression in deeds: "There is a sense of pride in Hezbollah among the Palestinians, and there has always been a deep emotional bond between the two nations," he told Haaretz. "But very few people in the Palestinian organizations want to tie our fate to that of Hezbollah, or to link the negotiations about the release of the soldiers."
For now, Nasrallah can definitely be satisfied with his political situation in Lebanon. His opponents have been forced to silence their criticism in the wake of the killing of civilians in Qana. But Hezbollah's secretary general can expect quite a difficult confrontation at home after the war ends. The questions will be asked: Why was it necessary to drag a country into war for four prisoners? And perhaps: To whom does Hezbollah owe its national allegiance?
Nobody in Lebanon now denies the fact that Hezbollah has become a patriotic Lebanese organization. Nevertheless, Druze leader Walid Jumblatt dared to ask the question: Will Hezbollah's victory be dedicated to Syria and Iran?
Now, even before the end of the war, Nasrallah is facing serious dilemmas: If he agrees to a cease-fire while Israel is controlling a security zone, he will have to "redeem the occupied lands," and then will be seen as the one who violated the agreement. In such a situation, Nasrallah will be forced to take into account the possibility that Israel will once again embark on a campaign of destruction in Lebanon, which will exact a high political price.
If he does not agree to a cease-fire, however, he will be seen as a terrorist.
Hezbollah faces another dilemma on the question of the multinational force: Refusal means a negative image, agreement means conceding the organization's prime asset, South Lebanon. Nasrallah will have to choose between the bad option and the worse one.
Dat gaat over de aanvoer. Niet om de werkelijke behoefte aan medisch materiaal. Daar had ik het over.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |