abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40497844
Hoi.
Ik wil zo liefe husky hond kopen
Hoe duur zijn ze?
Hoe oud zijn ze?
Hoeveel moeten ze bewegen?
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 23:56:49 #2
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_40498227
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 23:47 schreef Slappy het volgende:
Hoi.
Hoe duur zijn ze?
Hoe oud zijn ze?
mis de vraag hoeveel conditie heb je?

http://www.hondenplaza.nl/page/rashusky.php daar staan denk ik wel de meeste antwoorden. Voor de prijs kan je het beste een aantal fokkers opbellen. Kan wel een verschil zitten tussen de ene en de andere rashond, is een beetje afhankelijk van de stamboom.
Where's my fear???
pi_40498301
quote:
Hoe oud zijn ze?
wtf
pi_40498327
quote:
Hoi.
Hoe duur zijn ze?
Hoe oud zijn ze?
Als je die vragen hebt, kun je er maar beter geen kopen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_40498445
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 23:59 schreef existenz het volgende:

[..]

Als je die vragen hebt, kun je er maar beter geen kopen.
Hoezo
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 23:58 schreef baquelappe het volgende:

[..]

wtf
Het is al laat hoor
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_40498479
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 00:02 schreef Slappy het volgende:

[..]

Hoezo
Jij hebt duidelijk nog niet stil gestaan wat een hond nemen allemaal met zich mee brengt.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_40498599
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 00:03 schreef existenz het volgende:

[..]

Jij hebt duidelijk nog niet stil gestaan wat een hond nemen allemaal met zich mee brengt.
Ik hou van hardrennen met zulke honden ook al moet het 1 uur per dag vind ik absoluut niet erg.
pi_40499132
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 00:06 schreef Slappy het volgende:

[..]

Ik hou van hardrennen met zulke honden ook al moet het 1 uur per dag vind ik absoluut niet erg.
Dit is serieus bedoeld: Maar de reacties die je tot nu toe hebt gegeven, zijn de reacties waarom er zoveel honden in asiels zitten. Denk er nog maar es goed over na..
pi_40499210
Heyyyyyy ik ga dat beest serieus niet dumpen.
Dit is serieus bedoeld hoor.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 00:22:34 #10
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_40499242
quote:

[..]

denk dat je beter de fiets kan pakken voor deze honden.... hoop voor je dat je veel zin hebt in hardlopen door het huidige weer;)
Where's my fear???
pi_40499254
Hond als mode accesoire
pi_40499266
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 00:21 schreef Slappy het volgende:
Heyyyyyy ik ga dat beest serieus niet dumpen.
Dit is serieus bedoeld hoor.
Dat bedoel ik ook niet. Maar er komt veel meer bij zo'n (grote) actieve hond kijken dan elke dag 1 uur wandelen, hem kopen en te eten geven....
pi_40499269
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 00:22 schreef jagermaster het volgende:

[..]

denk dat je beter de fiets kan pakken voor deze honden.... hoop voor je dat je veel zin hebt in hardlopen door het huidige weer;)
Boeie beetje regen maar
pi_40499317
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 00:23 schreef existenz het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook niet. Maar er komt veel meer bij zo'n (grote) actieve hond kijken dan elke dag 1 uur wandelen, hem kopen en te eten geven....
Zoals???
pi_40499509
minimaal 3 uur per dag beweging en stevige beweging , de ruimte hebben , hoe oud ze zijn bepaal je zelf bij aankoop dacht ik zo

ik zou eerst maar eens goed na gaan denken voor je zon hond aanschaft, zomers met die warmte is het geen pretje voor ze geloof mij nou die beesten gaan dan bijna dood. ,

Ga eerst maar eens flink lezen over het Ras , en kom dan nog eens terug met je vragen, zoals je nu bezig bent hoop ik eigenlijk dat geen enkele fokker je er een verkoopt.
pi_40499525
Ik heb zelf een "halve" husky.(gekruist met een duitse herder, een erg mooi gelukt ongelukje )

Als je echt een husky wilt, bereid je dan maar alvast voor op:

* kilometers lopen in een week(kilometer is écht niet genoeg hoor)
*Zéér moeilijk alleen kunnen zijn
* De hele buurt bij elkaar joelen/krijsen/gillen als een wolf
*Erg jaloers gedrag ten opzichte van partner/kinderen/andere huisdieren (een simpel zoentje is er niet meer bij )
*onuitputtelijk, na vier uur lopen op straf tempo, hangt bij mij de tong op de grond en bij de hond ook. Echter wil hij na 20 minuten rust het liefst wéér zo'n eind lopen.

Voordelen:
*Erg lief en trouw, echt een maatje
*Goed voor je conditie

Voor deze hond geldt(voor elke hond trouwens!): Bezint eer ge begint!

Je begint met een schattige pup, waar je zo'n 15 jaar aan vast zit.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_40499655
Dat lopen is niet echt een probleem aangezien ik van de dokter veel moet sporten.
En hou van hardlopen/wandelen.
pi_40499684
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 00:30 schreef Mach3 het volgende:
ik zou eerst maar eens goed na gaan denken voor je zon hond aanschaft, zomers met die warmte is het geen pretje voor ze geloof mij nou die beesten gaan dan bijna dood. ,
Klopt. Die van mij had het erg moeilijk. Hij heeft een dikke vacht. Overdag wandelen heb ik maar niet gedaan. Alleen 's nachts rond een uur of één nog een paar kilometers en dan 's ochtends rond een uur of zes weer.
Tante minthy!! O+
pi_40499778
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 00:34 schreef Slappy het volgende:
Dat lopen is niet echt een probleem aangezien ik van de dokter veel moet sporten.
Voor mij is dat ook geen probleem. Het andere gedrag wat ik in dat stukje heb geschreven, was echter wel een groot probleem.
Alleen thuis zijn kan echt niet. Ik moet hem elke dag wegbrengen naar een oppas. Uit verveling sloopt hij anders de boel.
Ook het kabaal dat hij kan maken is niet erg fijn. Het joelen gaat door merg en been en de buurt heeft in het begin ook erg veel last gehad van hem. Ook daarom breng ik hem nu overdag weg.
Tante minthy!! O+
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 02:11:30 #20
21984 Kresj
Ik ben sowieso de beste...
pi_40502072
quote:

[..]

Husky's hebben eigenlijk meer dan een uur beweging per dag nodig hoor.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 12:41:50 #21
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_40508220
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 02:11 schreef Kresj het volgende:

[..]

Husky's hebben eigenlijk meer dan een uur beweging per dag nodig hoor.
Husky's halen hun voldoening uit veel, heel erg veel beweging. Doe je dat niet dan breek je eigenlijk hun hele karakter en eigenschappen af wat tot gevolg kan hebben dat je een heel zielig, schrikkerig en onzeker hoopje hond overhoudt.

Hier lopen er ook twee (1 kruising en een volbloed) en beide kijken doodongelukkig uit hun ogen. Heb weleens gevraagd hoelang ze lopen met die beesten: "Oh zeker een uur tot anderhalf uur". Per keer? "Nee, in totaal".
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_40509531
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 00:34 schreef Slappy het volgende:
Ik hoop nog steeds dat je het niet serieus meent, want je moet dan niet veel sporten, maar heel erg veel sporten. Zoals al gezegd, die beesten hebben uren beweging per dag nodig, geen uur.
Verder zijn ze in karakter geloof ik niet allemaal even makkelijk (correct me if I'm wrong).

Ik denk dat als je al een hond neemt, je beter een ander soort kunt nemen. En zeker niet voor het uiterlijk een husky . Bovendien zou het geen kwaad kunnen je eerst eens in de dieren te verdiepen.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_40516696
Ik heb besloten om een normale hond te doen.
Ipv van school enwerk enzo kan ik natuurlijk niet 3 uren per dag lopen.
Tuurlijk neem ik het serieus noobs
  Redactie Frontpage zaterdag 5 augustus 2006 @ 18:34:07 #24
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_40516857
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 18:29 schreef Slappy het volgende:
Ik heb besloten om een normale hond te doen.
Ipv van school enwerk enzo kan ik natuurlijk niet 3 uren per dag lopen.
Tuurlijk neem ik het serieus noobs
je komt absoluut niet serieus over, dat ten eerste, ten tweede een husky is ook een normale hond en ten derde: de vaste bezoekers van dit subforum zijn géén noobs wat betreft dieren ze willen jou helpen, en ze willen tegelijkertijd voorkomen dat een hond uiteindelijk weer weggedaan wordt omdat het niet beviel. een beetje meer respect mag dan wel in mijn ogen.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_40516917
Ja ook bedankt allemaal.
Wat voor hond zal ik dan doen?
Wat raden julie mij aan dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')