Beste Anton,quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:44 schreef Biogarde het volgende:
Ratel,
Ik weet niet wat je gebruikt. Of je wakker bent, wanneer je achter je pc zit. Of dat je misschien een beetje slaap tekort komt. Maar dit is de 2e, of 3e keer dat je je vergist in een meet-datum![]()
Groetjes,
Anton.
Dat verklaart een hoopquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Beste Anton,
Ik rook een jointjes,mijn slaapritme is normaal en dit is de tweede keer dat ik me vergis.
Er werd gisteren gevraagd of ik vrijdag naar de mini-meet wilde komen.
Als K1P had gezegd ''morgen'' dan had ik het met mn blonde koppie hoogstaarschijnlijk wel begrepen.
Nu ging ik er vanuit dat het volgende week vrijdag is.
Groetjes,
Ratel
Dat verklaart helemaal niks.quote:
Meer naar harde schranz, of hardcore. Of speedcore.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Misschien zou ik eens wat minder naar techno moeten luisteren.![]()
Schranzquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Meer naar harde schranz, of hardcore. Of speedcore..
Schranz total cd's zijn tof.quote:
Neem nog een hijs en houd verder je klepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yankee go home!
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:47 schreef remlof het volgende:
guess what?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:47 schreef remlof het volgende:
guess what?por que?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.пусть всегда будет солнце
pussy en stofje kunnen niet voor 10 uur in arnhem zijn en dan moeten ze ook nog inchecken in het hotel. vandaar.quote:
Dus mss toch volgende week een meeting?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:21 schreef remlof het volgende:
[..]
pussy en stofje kunnen niet voor 10 uur in arnhem zijn en dan moeten ze ook nog inchecken in het hotel. vandaar.
quote:Ik hoop echt dat al die Fok!kers wegblijven van GS.
pussydeluxe 10-08-06 @ 17:03
Ja. Dat was een ludiek garpje op GS.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:15 schreef SolidasRock het volgende:
poesjedeluuks, heb jij nou een kloon of schreef je dit zelf?![]()
[..]
Moet ik zijn beschermheer zijn om je te vragen te dimmen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ben jij de beschermheer van MoChe?![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja. Dat was een ludiek garpje op GS.![]()
Heb je allemaal kunnen zien in je glazen balquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
OMFG!
Ik zei gisteren nog: "geloof me, die is het vergeten. Is de datum kwijt. Of vergist zich. Opnieuw"![]()
![]()
dat soort posts maken me altijd zooo nieuwsgierig he?quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:21 schreef pussydeluxe het volgende:
- edit -
-edit-quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
dat soort posts maken me altijd zooo nieuwsgierig he?
ik weetquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:31 schreef NJ het volgende:
Sorry, ik moest 'm even inkoppen.
zal ik er een topic voor openen in KPD?quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:35 schreef pussydeluxe het volgende:
Zeg. Dat waren wel naaktfoto's van afgelopen weekend.
Maar ze zijn gedelete door NJ.
Iets met policy en KPD enzo.
done, kom maar op pussquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
zal ik er een topic voor openen in KPD?
We wachten op een datum waarop jij ook kunt. Dus, geef het lijstje maar doorquote:Op maandag 14 augustus 2006 07:42 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Iss die meet inmiddels al geweest of wachten jullie op een datum waarop ik ook kan komen?
Dat gaat 'm worden jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:13 schreef remlof het volgende:
laatste weekend september in utrecht, wedden?
over de datum of dat hij doorgaatquote:
vrij 29 sep, maar misschien wil de meerderheid op zaterdag?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:34 schreef pussydeluxe het volgende:
We hadden toch al een datum geprikt?
Oh ja, voor degene met de LaPo: s.v.p. MOOIE (!!!!!!!) OP maken enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |