jij en geen zin in een gangbangquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:56 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb ook geen zin in een gangbang.
Er zal vast wel een bank staan of ik ga op de grond ofzo, tis alleen maar om een paar uur te crashen tot er een trein truggaat lijkt mequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoe wel je dat doen met 3 mensen per bed?
waarschijnlijk komen we niet eens aan slapen toequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Er zal vast wel een bank staan of ik ga op de grond ofzo, tis alleen maar om een paar uur te crashen tot er een trein truggaat lijkt me![]()
Iddquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:03 schreef remlof het volgende:
[..]
waarschijnlijk komen we niet eens aan slapen toe
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:03 schreef remlof het volgende:
[..]
waarschijnlijk komen we niet eens aan slapen toe
Ik heb een goed ideequote:
Leuk Tallyquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:13 schreef Tally het volgende:
Ik kijk tegen de tijd dat de meeting in de buurt komt of ik kan of niet..
Lijkt me wel weer leuk om Guinness te drinken in de kroeg
Dus als we 6 topics verder zijn, de datum staat vast en ik zie welke mensen er zijn dan laat ik weten of ik kan
Ook als You-Know-Who ook komt?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:18 schreef Tally het volgende:
Ik zal plechtig geloven nu wel namen en gezichten te onthouden..
En tenminste met iedereen even gepraat te hebben
Dan kan ik nog niets beloven maar ik zal mn best doenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ook als You-Know-Who ook komt?![]()
komt door al die meets he?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:35 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het wordt steeds vroeger bij jou.
Wat voor'n aanbod?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:14 schreef fraubitch het volgende:
zou adam kowalchyk er weer zijn
Het is dat ik toen niet op zijn aanbod ben ingegaan
Vertelquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:14 schreef fraubitch het volgende:
zou adam kowalchyk er weer zijn
Het is dat ik toen niet op zijn aanbod ben ingegaan
ik kon zo met hem mee naar amsterdam enzo, je weet.quote:
opw ja hij had ook een ruime kamer dus ruimte zatquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik kon zo met hem mee naar amsterdam enzo, je weet.
in zo'n zin zei ie het ook ongeveer
Staat Ratel in Scheveningen danquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Het is stil op Fok!
Volgens mij is iedereen aan het meeten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |