Breezer ananas voor jouquote:
Doe mij die dubbele whisky erbijquote:
En terechtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:10 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik mis alle leuke dingen zie ik weer
Helloquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:13 schreef moemoe het volgende:
Hoi.
Nothin..quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Met dank aan Siemen
[afbeelding]
![]()
OMGquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Met dank aan Siemen
[afbeelding]
![]()
Nee in september gaan we weer meeten bij Stairway (quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:13 schreef pc-fr34k het volgende:
Staat het plan nog om naar een strand te gaan?
Ik ehb meesta niet zoveel geld, misschien heb ik dan wel geld, dus kijk wel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee in september gaan we weer meeten bij Stairway (!!!) in Utrecht én we gaan uit eten.
"Dat kost geld. Veel geld" (uitspraak Yvonne, ergens vorig jaar).
Waarschijnlijk eten we weer bij de Mac of BurgerKingquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ehb meesta niet zoveel geld, misschien heb ik dan wel geld, dus kijk wel.
Ja dat is wel het streven.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Oh, ik dacht dat je het over een echt restaurant had..
ik regel het wel allemaal, geen probleemquote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:34 schreef Nosh het volgende:
Ik kom ook, want ik wil stiekem later kunnen zeggen dat ik op een heul echte baggermeet aanwezig was, zodat mijn kleinkinderen mij niet in elkaar slaan voor Werthers Originals en geld.
*Pinkt traantje van ontroering weg en drukt Nosh aan boezem*quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:35 schreef Nosh het volgende:
En ik kan sowieso wel, want ik doe niet aan sociale levens en dingen afspreken enzo.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
[..]
*Pinkt traantje van ontroering weg en drukt Nosh aan boezem*
Die schijnt ergens gepost te zijnquote:
Neequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:31 schreef Quara het volgende:
[..]
Die schijnt ergens gepost te zijnlink?
je hebt nog een week of vijfquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:36 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik regel het wel allemaal, geen probleem
Mini-meet met mijn favoriete hondquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens dribbel_ & D_A zondag bier!
ja!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:47 schreef pussydeluxe het volgende:
Vandaag mini-meet in Arnhem.
Gaat gezellig worden.
weer geen miet?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:49 schreef HeatWave het volgende:
Vandaag geen meet in Amsterdam, gaat gezellig worden.
quote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:47 schreef pussydeluxe het volgende:
Gaat gezellig worden.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:16 schreef pussydeluxe het volgende:
Toch moeilijk voor sommigen. Lezen.
oh btw ... dat je vriendje gebanned is kan ik niets aan doen dus reageer je maar op iemand anders af pleasequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:49 schreef HeatWave het volgende:
Vandaag geen meet in Amsterdam, gaat gezellig worden.
Of ik daar maar 1 seconde wakker over zou liggenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:24 schreef MoChe het volgende:
[..]
[..]
oh btw ... dat je vriendje gebanned is kan ik niets aan doen dus reageer je maar op iemand anders af please
Vandaag?!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:47 schreef pussydeluxe het volgende:
Gaat gezellig worden.
Dim eens een beetjequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Of ik daar maar 1 seconde wakker over zou liggen. En op jou afreageren? Puh-lease.
Het beetje aandacht wat ik aan je besteed op Fok! of op moemoe.nl is eigenlijk al te veel.
OMFG!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vandaag?!Ik dacht volgende week.
Vanavond heb ik een verjaardag.Ik moet ff kijken wat ik nou moet doen want ik vind een meet wel heel gezellig.
vitamine B tekort he?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:44 schreef Biogarde het volgende:
Ratel,
Ik weet niet wat je gebruikt. Of je wakker bent, wanneer je achter je pc zit. Of dat je misschien een beetje slaap tekort komt. Maar dit is de 2e, of 3e keer dat je je vergist in een meet-datum![]()
Groetjes,
Anton.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |