Stukje selecteren en dan control + t. Dan haal je alles weg, behalve het stukje wat je hebt geselecteerd. control +x is iets weghalen wat je geselecteerd hebt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:52 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik snap er niks van. Ik heb een nummer geimporteerd, maar hoe kan ik er nu in knippen dan?
Die jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:54 schreef AntonDingeman het volgende:
guust flater
Thanksquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:53 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Stukje selecteren en dan control + t. Dan haal je alles weg, behalve het stukje wat je hebt geselecteerd. control +x is iets weghalen wat je geselecteerd hebt.
Oh en als je t wil opslaan moet je exporteren als .wav doen. Anders slaat ie t op als extensie wat geen enkel ander programma kan lezen. Als je t als mp3 wil exporteren moet je weer iets downloaden, meef info op de site van audacity ( Lame encoder enzo )quote:
Stanley_Climbfall +1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Buck Danny misschien?
Met het eerste icoontje (lijkt op een hoofdletter I), een stukje selecteren. Dan ctrl c, Bestand, Nieuw, ctrl v. Hopla.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:52 schreef Neleos het volgende:
Ik snap er niks van. Ik heb een nummer geimporteerd, maar hoe kan ik er nu in knippen dan?
Of mijn uitleg, veel minder omslachtigquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met het eerste icoontje (lijkt op een hoofdletter I), een stukje selecteren. Dan ctrl c, Bestand, Nieuw, ctrl v. Hopla.
Ik doe het op de Word-methodequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:57 schreef Haruhi het volgende:
Of mijn uitleg, veel minder omslachtig.
Ze wilden nog een tv-serie maken, maar na de 'pilot' hielden ze het voor gezien.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
Buck Danny ken ik wel maar nooit echt gelezen
Niet zo heel gekquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ze wilden nog een tv-serie maken, maar na de 'pilot' hielden ze het voor gezien.![]()
kan me voorstellen, er storten altijd hele squadrons neer in die stripquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ze wilden nog een tv-serie maken, maar na de 'pilot' hielden ze het voor gezien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |