Ging voor geen meter... Mijn gunner kun wel raakknallen maar je had ons elke keer weer net wat sneller. Ik mistte als gunner jullie twee keer omdat we ondertussen door jou al geraakt werden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:06 schreef escape_nl het volgende:
Zo Jedi heeft net een leuk rondje gehad op Dalian Plant
Jou had ik gisteren op mashtuur city ook 4x achter elkaar ofzoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:30 schreef IJsmuts het volgende:
morguh![]()
TT![]()
hoe was het ook al weer; ömmeunig goed"![]()
![]()
ja die ga ik even niet aanpassen hoor. heb hem in de nieuwe wiki zo gelaten. als je nou 300 punten meer heb ok. maar dit soort dingen telkens aanpassen, neequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:47 schreef IJsmuts het volgende:
Hee ik sta verkeerd in de lijst!![]()
Heb 1 punt meer dan SEBNL![]()
checked BF2 statsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jou had ik gisteren op mashtuur city ook 4x achter elkaar ofzo![]()
Steeds werd je gerevived en pang pang!
Haha 10x nog wel en dat in 1 rondje. Dat moet dan gisteren zijn geweest op Mashtuur.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
checked BF2 stats
Worst enemyiamond3D
SPAWNKILLER![]()
nou snap ik waarom je zoveel punten hebt![]()
groot gelijk, maar ik ga volgende keer ook helemaal los op jouquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Haha 10x nog wel en dat in 1 rondje. Dat moet dan gisteren zijn geweest op Mashtuur.
Maarja als jij 4x word gerevived ga ik me niet op jullie inhouden hoor![]()
ow, naja, ik moet dit weekend toch mn first gaan halen dus dat komt mooi uitquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja die ga ik even niet aanpassen hoor. heb hem in de nieuwe wiki zo gelaten. als je nou 300 punten meer heb ok. maar dit soort dingen telkens aanpassen, nee
als we deze mappen erbij gooien hebben we op 1 na alle mappen in de roulatie staan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:02 schreef Sumera het volgende:
Bleh EF/AF morgen
Nouja, zouden er mischien op vanilla wat maps bij mogen?
Ik stel voor:
- Dragon Valley
- Fushe Pass
- Kubra Dam
- Songua Stalemate
- Zatar wetlands
Gewoon de 32-speler versies
nouja, alles dus behalve op. clean sweep die's saaai ;/
Is maar een suggestie, indien anderen ook wat meer maps leuk zouden vinden
De meeste van die maps hebben ook jets en choppers enz, dus voor ieder wat wils
En natuurlijk de APCs voor escape ^.^
Alsjeblieft niet he!!!!!!!!!!!! Dan wordt het echt een leegloop op onze server!! Kubra Dam oke .. maar de rest please niet!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:02 schreef Sumera het volgende:
Bleh EF/AF morgen
Nouja, zouden er mischien op vanilla wat maps bij mogen?
Ik stel voor:
- Dragon Valley
- Fushe Pass
- Kubra Dam
- Songua Stalemate
- Zatar wetlands
Gewoon de 32-speler versies
nouja, alles dus behalve op. clean sweep die's saaai ;/
Is maar een suggestie, indien anderen ook wat meer maps leuk zouden vinden
De meeste van die maps hebben ook jets en choppers enz, dus voor ieder wat wils
En natuurlijk de APCs voor escape ^.^
Kan ie ook multiplayer online ? Dan trek ik m ook even binnen, kan ik over een week wel een keer spelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |