Katten zijn kut... wat is daar onrespectvol aan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:24 schreef eBay het volgende:
De reacties hier bevestigen toch weer dat er tegenwoordig amper respect is voor dieren, ik had een aantal serieuze reacties verwacht waar zelfs moderators hier niet toe in staat zijn.
Nou okay, toch maar een reactie dan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:24 schreef eBay het volgende:
De reacties hier bevestigen toch weer dat er tegenwoordig amper respect is voor dieren, ik had een aantal serieuze reacties verwacht waar zelfs moderators hier niet toe in staat zijn.
Binnenkort weer drie kittens?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou okay, toch maar een reactie dan.
Je hebt de banner waarschijnlijk verkeerd begrepen. Het 'katjes-aansteken' an sich is niet grappig. Het is zelfs afgekeurd door de weblog zelf. Het is de rel die op het plaatsen van het filmpje volgde die voor nogal wat, discutabel, vermaak zorgde. Dát is waar de banner op teruggrijpt en niet op het filmpje zelf.![]()
Neu, ze zijn er al...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Binnenkort weer drie kittens?![]()
Daarom vind jij het ook normaal een aansteker welk dier dan ook te houden?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Katten zijn kut... wat is daar onrespectvol aan?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:19 schreef flugeltje het volgende:
Ik onthou mezelf van ieder commentaar
Ik vind dat je erg disrespectvol met de Nederlandse taal omgaat. Derde persoon enkelvoud is stam+t.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:29 schreef eBay het volgende:
[..]
Daarom vind jij het ook normaal een aansteker welk dier dan ook te houden?
Kijken hoe jij piept als men een vlammenwerper bij je gezicht houd![]()
nee dat zeg ik toch niet?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:29 schreef eBay het volgende:
[..]
Daarom vind jij het ook normaal een aansteker welk dier dan ook te houden?
Kijken hoe jij piept als men een vlammenwerper bij je gezicht houd![]()
succes!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:45 schreef eBay het volgende:
Er worden geen zinvolle reacties geplaatst dus het topic kan wel gesloten worden.
Je kunt het mooi zeggen, maar dat was er natuurlijk niet zonder het filmpje. Ik vind de banner zelf niet storen, maar wel wat opmerkelijk dat men nu "adverteert" met iets waar men eerst zo erg tegen was.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dát is waar de banner op teruggrijpt en niet op het filmpje zelf.![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:49 schreef eBay het volgende:
Ik kwan deze banner tegen op fok
[afbeelding]
Dit kan voor mensen een aanzet zijn een aansteker bij een kat te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |