abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40516511
Stel je in godsnaam niet zo aan! Ze is op vakantie en heeft geen zin om steeds aan de telefoon te hangen! Zou ik ook niet hebben! Het normale leven komt wel weer na de vakantie.....Nu even niet.
pi_40517636
Je moet je vriendin gewoon vertrouwen man. Hoe cliche het ook klinkt, vertrouwen is ongeloofelijk belangrijk in een relatie. Laat haar van haar vakantie genieten. Doe jij ook gewoon leuke dingen met vrienden ofzo. Ga niet constant met je mobiel in je handen wachten op een reactie. Dood tijd door iets te doen, maakt niet uit wat.

Haar gewoon even met rust laten, ze zit nu in een totaal andere omgeving. Door constant te bellen of smsen laat je alleen maar zien dat je ongeloofelijk onzeker bent. Lijkt me niet echt verstandig. Straks als ze weer terug is dan is de liefde weer helemaal terug (niet dat hij echt weg is geweest tijdens de vakantie, maar je begrijpt me ). Geloof me, dan kun je weer echt van elkaar genieten. Laat haar dan maar alle leuke verhalen vertellen, het kost geen geld en je ziet elkaar ook nog! Sterkte verder!
pi_40519917
Post je wel even hoe het afloopt? (vooral als het misgaat, dat is leuker leesvoer )
.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 22:47:15 #154
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_40524152
volgens mij heeft die meid niet zo'n zin meer in TS, dus het is zonde van zijn tijd en moeite om zich daar nog mee bezig te houden.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  zondag 6 augustus 2006 @ 21:06:45 #155
154938 StElsewhere
-pas op, ik steek niet-
pi_40551919
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:28 schreef killerb het volgende:
Post je wel even hoe het afloopt? (vooral als het misgaat, dat is leuker leesvoer )
Ja tuurlijk doe ik..
  zondag 6 augustus 2006 @ 22:05:49 #156
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_40553907
mijn vriendin is ook 2 weken op vakantie en nog steeds goed contact, sterkte TS met mij is alles goed
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
  zondag 6 augustus 2006 @ 22:05:59 #157
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_40553912
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 21:06 schreef StElsewhere het volgende:

[..]

Ja tuurlijk doe ik..
laat je niet gek maken jongen, komt allemaal goed.
Ado is the pride of Holland!
pi_40554719
Waar zit ze ergens TS? (niet dat dat wat uitmaakt, maar puur interesse)

En..... kun je niet gewoon eens wachten totdat ze uit zichzelf belt/ smst? Dan voel je je vast ook een stuk beter, dan dat je constant zit te wachten op "een smsje terug". En ga vooral in NL zelf ook wat leuks doen, met vrienden ofzo. Jouw leven hoeft niet stil te staan zolang zij weg is hé.
Heb je geen kaartje ofzo van dr gehad? (Post kan er trouwens extreem lang over doen, dus ga je hier ook niet druk om maken )
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  maandag 7 augustus 2006 @ 01:57:49 #159
143815 Madski
ad-rem galore
pi_40561347
Zou de TS het sarcasme gehalte al bespeurd hebben? Heb mijn twijfels.
pi_40563411
Wacht het gewoon af. Straks als ze thuis komt kan ze alle verhalen vertellen, foto's laten zien van haar nieuwe vriendjes...euh ik bedoel van de omgeving.

Nee, doe henig an. Ik zou het erg vervelend vinden als ik op vakantie was en constant gebeld/gesmst zou worden door mn vriendin. Waar is een vakantie anders voor? Kun je net zo goed thuis blijven. Laat haar lekker haar ding doen (of niet ) en doe jij dat ook gewoon. Gun je haar die vakantie uberhaupt wel?
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:25:49 #161
154938 StElsewhere
-pas op, ik steek niet-
pi_40578497
Oja ik gun haar die vakantie van harte!

Ze heeft me alweer drie sms-jes gestuurd en gebeld.

Maar nog vijf dagen, dus er kan nog vanalles gebeuren!

Ik houd jullie op de hoogte hoor, ook als ik straks slecht nieuws heb.
pi_40581503
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:25 schreef StElsewhere het volgende:
Oja ik gun haar die vakantie van harte!

Ze heeft me alweer drie sms-jes gestuurd en gebeld.

Maar nog vijf dagen, dus er kan nog vanalles gebeuren!
Ik houd jullie op de hoogte hoor, ook als ik straks slecht nieuws heb.
Wacht even. Je vertrouwt haar niet? "Er kan nog van alles gebeuren". Hoe bedoel je dat? Met de gedachte dat ze nog wel eens vreemd zou kunnen gaan? Als dat zo is, dan mag je wel flink gaan twijfelen of het wel echte liefde is. Zo'n gedachte zou niet eens bij me op komen als mn vriendin (als ik die had) op vakantie zou gaan. Tuurlijk, ze KAN vreemdgaan, maar daar ga je toch niet van uit? Eerlijkheid en vertrouwen zijn nou eenmaal belangrijk in een relatie, hoe cliche het ook klinkt.
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:05:41 #163
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_40581553
ze belt niet meer
ze smst niet veel meer
ze neemt niet op
ze is stil aan de telefoon
ze gaat vreemd
dude, dumpen die hap en lekker chickies voor jezelf scoren dunkt mij
пусть всегда будет солнце
pi_40582477
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 21:45 schreef StElsewhere het volgende:

Mijn vriendin is drie weken op vakantie. We hebben net vijf maanden met elkaar. In het begin belde ze om de twee dagen. Nu stuurt ze sms-jes, maar steeds minder. Er staat ook weinig in die sms-jes. Laatst dacht ik -ik bel nog maar eens- toen kreeg ik haar niet te pakken, had ze haar mobieltje in een hotel laten liggen. Dat zei ze de volgende dag, toen ik haar eindelijk aan de telefoon had. Maar het gesprek ging heel kut, ze vertelde helemaal niets en toen ik zei dat ik haar miste zei ze: ja ik ook, maar niet echt overtuigend.

Dit klinkt allemaal overduidelijk. Maar zij zegt dat ze gewoon niet graag belt. En dat klopt ook, ze belt met niemand. Maar ik verwacht toch iets meer dan dit..

lijkt me heerlijk.... de kids ook mee dan hé !!!

superrrrrr id

Iemand tips, wat doen jullie als je vriend(in) zo lang weg gaat?
Zou je niettegenstaande de recente gebeurtenissen toch nog een verblijf op amoureus gebied in overweging willen nemen,,,alsjeblieft....
  maandag 7 augustus 2006 @ 20:12:48 #165
154938 StElsewhere
-pas op, ik steek niet-
pi_40583979
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:04 schreef Rick_Dokkum het volgende:

[..]

Wacht even. Je vertrouwt haar niet? "Er kan nog van alles gebeuren". Hoe bedoel je dat? Met de gedachte dat ze nog wel eens vreemd zou kunnen gaan? Als dat zo is, dan mag je wel flink gaan twijfelen of het wel echte liefde is. Zo'n gedachte zou niet eens bij me op komen als mn vriendin (als ik die had) op vakantie zou gaan. Tuurlijk, ze KAN vreemdgaan, maar daar ga je toch niet van uit? Eerlijkheid en vertrouwen zijn nou eenmaal belangrijk in een relatie, hoe cliche het ook klinkt.
Het was sarcasme, omdat (bijna) iedereen hier zit te wachten op slecht nieuws..

Ik vertrouw haar 100%.
pi_40584146
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:12 schreef StElsewhere het volgende:

[..]

Het was sarcasme, omdat (bijna) iedereen hier zit te wachten op slecht nieuws..

Ik vertrouw haar 100%.
Sorry, maar dat geloof ik niet. Anders open je dit topic niet. Je vertrouwt het niet 100%, terwijl je dat wel wil. Je vertrouwt het niet dat ze jou niets vertelt, je vertrouwt het niet dat ze je niet (genoeg) smst, enz. enz. Ik zou het er in ieder geval na de vakantie van haar even over hebben, want zo krijg je alleen maar meer frustraties lijkt mij.
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
  maandag 7 augustus 2006 @ 20:30:59 #167
154938 StElsewhere
-pas op, ik steek niet-
pi_40584831
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:16 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Sorry, maar dat geloof ik niet. Anders open je dit topic niet. Je vertrouwt het niet 100%, terwijl je dat wel wil. Je vertrouwt het niet dat ze jou niets vertelt, je vertrouwt het niet dat ze je niet (genoeg) smst, enz. enz. Ik zou het er in ieder geval na de vakantie van haar even over hebben, want zo krijg je alleen maar meer frustraties lijkt mij.
Ik vertrouw haar 100%, maar ik vind het irritant dat ze zo weinig laat merken hoe leuk ze mij vindt.

Dus ik vertrouw wel dat ze niet vreemd gaat, maar ik ben onzeker over haar gevoelens voor mij -omdat ik vaker wil horen dat ze mij leuk vindt.
pi_40584903
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:30 schreef StElsewhere het volgende:

[..]

Ik vertrouw haar 100%, maar ik vind het irritant dat ze zo weinig laat merken hoe leuk ze mij vindt.

Dus ik vertrouw wel dat ze niet vreemd gaat, maar ik ben onzeker over haar gevoelens voor mij -omdat ik vaker wil horen dat ze mij leuk vindt.
Ah, okee. Blijft mijn laatste "advies" wel staan: heb het er vooral over met haar
pi_40584909
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:30 schreef StElsewhere het volgende:

[..]

Loctite vast en zeker.
  maandag 7 augustus 2006 @ 20:33:42 #170
154938 StElsewhere
-pas op, ik steek niet-
pi_40584966
Kijk, ik weet dat zij niet zo van bellen houdt en dat ze niet zo snel 'ik mis je' zal zeggen, maar dat ze toch gek op me is. En als we in Nederland zijn dan maakt me dat niet uit, omdat ik weet dat het goed zit als ik haar zie. Maar als ze ver weg is, dan mis ik die berichtjes en signalen wel, omdat ik dat nodig heb, en omdat ik een plaatje voor me hebt waarbij het normaal is dat mensen dat steeds aan elkaar laten weten..
  maandag 7 augustus 2006 @ 20:36:56 #171
154938 StElsewhere
-pas op, ik steek niet-
pi_40585123
En dit topic opende ik om te kijken of het nou echt zo abnormaal is dat meisjes zo weinig laten horen, of dat dit niet zoveel hoeft te betekenen. En ik begrijp nu wel dat sommige meisjes gewoon niet zo snel steeds laten weten dat ze je leuk vinden en dat een vakantie anders is.

Ja sorry hoor, ik heb dit nog nooit meegemaakt (mijn vriendin zo lang weg) en ik was eerst wel bang dat ze mij vergeten was. En ja -eventjes waren er spookbeelden met andere jongens- maar in principe ben ik (nu) niet zo bang (meer) dat ze met iemand anders gaat...

Zoals ik al zei: we hebben gister gebeld en dat ging goed!
  maandag 7 augustus 2006 @ 20:38:31 #172
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_40585192
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:33 schreef StElsewhere het volgende:
Kijk, ik weet dat zij niet zo van bellen houdt en dat ze niet zo snel 'ik mis je' zal zeggen, maar dat ze toch gek op me is. En als we in Nederland zijn dan maakt me dat niet uit, omdat ik weet dat het goed zit als ik haar zie. Maar als ze ver weg is, dan mis ik die berichtjes en signalen wel, omdat ik dat nodig heb, en omdat ik een plaatje voor me hebt waarbij het normaal is dat mensen dat steeds aan elkaar laten weten..
Jongen, die meid is lekker aan het genieten op vakantie, en misschien mist ze je juist wel meer nadat jullie elkaar gesproken hebben. Vakantie is eventjes een andere wereld, maar dat zegt niks over het voortbestaan van jullie relatie. Vertrouw haar gewoon. Mocht er toch iets mis zijn, kan je je beter druk maken en gaan janken als ze het je verteld dan zowel NU als ook dan.
Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
  maandag 7 augustus 2006 @ 20:39:51 #173
154938 StElsewhere
-pas op, ik steek niet-
pi_40585237
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:32 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Ah, okee. Blijft mijn laatste "advies" wel staan: heb het er vooral over met haar
Ja, dat is wel een goed plan..
  maandag 7 augustus 2006 @ 20:40:49 #174
154938 StElsewhere
-pas op, ik steek niet-
pi_40585269
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:38 schreef Helaaz het volgende:

[..]

Jongen, die meid is lekker aan het genieten op vakantie, en misschien mist ze je juist wel meer nadat jullie elkaar gesproken hebben. Vakantie is eventjes een andere wereld, maar dat zegt niks over het voortbestaan van jullie relatie. Vertrouw haar gewoon. Mocht er toch iets mis zijn, kan je je beter druk maken en gaan janken als ze het je verteld dan zowel NU als ook dan.
Je hebt gelijk, maar makkelijker gezegd als gedaan!
  maandag 7 augustus 2006 @ 20:41:05 #175
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_40585280
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 21:45 schreef StElsewhere het volgende:

Mijn vriendin is drie weken op vakantie. We hebben net vijf maanden met elkaar. In het begin belde ze om de twee dagen. Nu stuurt ze sms-jes, maar steeds minder. Er staat ook weinig in die sms-jes. Laatst dacht ik -ik bel nog maar eens- toen kreeg ik haar niet te pakken, had ze haar mobieltje in een hotel laten liggen. Dat zei ze de volgende dag, toen ik haar eindelijk aan de telefoon had. Maar het gesprek ging heel kut, ze vertelde helemaal niets en toen ik zei dat ik haar miste zei ze: ja ik ook, maar niet echt overtuigend.

Dit klinkt allemaal overduidelijk. Maar zij zegt dat ze gewoon niet graag belt. En dat klopt ook, ze belt met niemand. Maar ik verwacht toch iets meer dan dit..

Iemand tips, wat doen jullie als je vriend(in) zo lang weg gaat?
Mijn vriendinnetje gaat volgende week ook twee weekjes op vakantie... moet er niet aan denken dat ik iedere avond een half uur aan de telefoon moet hangen

Zou me er niet te druk om maken.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')