quote:Ze kunnen het betreffende stukje er toch gewoon uitknippen?
Geen Scary Movie 3 in de UK door MJ!Het sexschandaal rond 'The King of pop' Michael Jackson heeft zelfs effect op de release van Scary Movie 3 in Engeland! De reden, in de film zit een parodie rond de popster die nu schijnbaar niet meer door de beugel kan! De film met in de hoofdrollen Anna Faris en Charlie Sheen heeft sinds de opening op 24 Oktober al $106.7 miljoen opgebracht.
Scary Movie 3 has been completely cancelled from any theatrical release in the UK because the current allegations regarding Michael Jackson and the child molestering case. It may be released direct to video next year.
quote:Ja. En het is toch juist een reden het WEL uit te brengen? Trekt toch kijkers?
Op zaterdag 29 november 2003 17:52 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Ze kunnen het betreffende stukje er toch gewoon uitknippen?
quote:Beetje slechte timing denk ik toch. Het is niet leuk om er mee te spotten als het echt waar is, en omdat niemand dat tot nu toe weet is het een beetje dom om die scene er in te laten zitten. Komt nogal lomp over dan...
Op zaterdag 29 november 2003 18:51 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ja. En het is toch juist een reden het WEL uit te brengen? Trekt toch kijkers?
quote:Ja, zou een beetje uit de toon vallen bij de verder erg subtiele grappen.
Op zaterdag 29 november 2003 19:04 schreef Brram het volgende:[..]
Beetje slechte timing denk ik toch. Het is niet leuk om er mee te spotten als het echt waar is, en omdat niemand dat tot nu toe weet is het een beetje dom om die scene er in te laten zitten. Komt nogal lomp over dan...
Ik vind dat ze hem gewoon moeten uitbrengen. Het is een beetje flauw om nu moeilijk te gaan doen omdat hij weer in opspraak is geraakt. De vorige zaak heeft hij afgekocht en daarvoor is hij ook nooit vrijgesproken. Maar daar konden kennelijk wel grappen over worden gemaakt?
Ze hadden er uberhaupt geen grappen over moeten maken als ze nu opeens de moraalridder gaan uithangen en bang zijn dat ze mensen kwetsen of iets dergelijks.
quote:Het is een parodiefilm, de grappen horen lomp te zijn. De scene is trouwens erg leuk, vooral als spoiler:
Op zaterdag 29 november 2003 19:04 schreef Brram het volgende:Komt nogal lomp over dan...
Ga vanavond maar eens kijken denk ik
My precious
En was wel erg hard wat ze met MJ hadden gedaan. Prachtig!! Zal Michael leuk vinden
Dat stukje in de kist was echt niet te doen. Buikpijn van het lachen!!!
quote:Behalve in Enschede dus, waar ik wel op had gehoopt.
Op maandag 1 december 2003 16:26 schreef Hare het volgende:
Draait deze week bij bijna alles bioscopen in de sneak!!!
vindt dat gezeik ov MJ een beetje vreemd, ik zou hem als distributeur dan juist uitbrengen; lekker ca$hen
Hijs wel cool.....tis wel NOG flauwer als deel 1 & 2.
Hij begint wel gelijk perfect
Ennuh ga toch naar de bios man! Er is alleen nog maar een baggerscreener uit. En zoek vooral op Kazaa whahaha
quote:Veel mensen zullen de grap niet eens snappen, je moet er namelijk Airplane! voor gezien hebben...
Op maandag 24 november 2003 19:57 schreef Georges het volgende:[..]
Hoe verhoudt ie zich tot de andere pareltjes van Zucker en Co?
spoiler:
quote:spoiler:
Op woensdag 3 december 2003 14:05 schreef DarkChylde het volgende:
volgens mij moet je de ring wel gezien hebben. want er zitten ontzettend veel ring grappen in.
quote:En toch heb je het nu al 2x gedaan blijf dan weg
Op vrijdag 19 december 2003 11:16 schreef giovan het volgende:
die scary movie flops zijn de discussie niet waard, dus eigenlijk hoef ik niet te reageren
Hij lijkt mij wel grappig, ga 'm binnenkort wel bekijken..
De film was redelijk ongeïnspireerd. Er zitten wel leuke grappen in, okee, maar de film is een samenraapsel van die grappen die los bedacht lijken te zijn.
Bovendien kon ik in minstens 10 scenes duidelijk een microfoon boven in beeld zien bungelen, en was een kwart van de scenes opgenomen met een camera waarvan de beschermkap verkeerd was afgesteld waardoor je een stuk slecht afgezaagd plastig helemaal boven in beeld zag hangen.
Zo, die moest ik even kwijt. Voor de rest zijn er natuurlijk ook nog de voorspelbare dingen die erg irritant zijn, al vond ik die scène op het einde (ja, de laatste ) erg origineel
Scary Movie 1 blijft wat dat betreft nog steeds de leukste (SM2 was echt waaaaaaaaaaaaaardeloos), Scary Movie 3 is nog enigszins leuk door de aanwezigheid van Charlie Sheen (die het veel minder slecht deed dan ik zou denken in zo'n soort film) en Leslie Nielsen (lang niet zo goed als in The Naked Gun, maar toch wel grappig, vooral een deel van z'n teksten die door hemzelf geschreven te lijken zijn )
De hint naar de gewelddadige rapwereld was ook goedgelukt vind ik trouwens. Voor de rest ging de film veel te veel over The Ring, wat vreselijk saai werd na een tijdje...
Ik geef em een 5+, maar dat dan ook alleen vanwege het feit dat er een paar sterke grappen in zaten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |