Of een combinatie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:04 schreef KaMo het volgende:
We kunnen ook allekamers als 'huizen' in een soort straten zetten![]()
Ik had al iets gemaakt met 3 kamers. 't Is maar een schetsje.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:55 schreef s1mon het volgende:
Een combo lijkt me inderdaad ook leuk, bijvoorbeeld een paar huizen van 4 kamers per stuk, allemaal 1 verdieping.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:59 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik had al iets gemaakt met 3 kamers. 't Is maar een schetsje.
Het achterste kamertje is dus verdieping 1. Dan kan er nog een trap in gefabriekt worden. (of een lift)
Iemand andere ideeën cq aanvullingen?
[afbeelding]
quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:15 schreef KaMo het volgende:
I need tiki for my budhole[/i]"
ow!quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
I need TP (Toilet Paper) for my bunghole!
ja nintendo is Sprite héquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:19 schreef doppelgänger het volgende:
beetje offtopic maar..
doet me denken aan die GTA port voor de Nintendo 8bit
http://www.grandtheftendo.com/
alleen kan jij een mooie tv/tafel voor me maken?quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:07 schreef dikkedorus het volgende:
Ik vind hem goed lijken KaMo. Ik herkende het al zodra ik het zag.
@rd4: Idereen is al bezig met "het project". Maar probeer het zelf eens.
Het moet goed te doen zijn als je het klein houdt.
wowquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:46 schreef dikkedorus het volgende:
Ik heb een TV gemaakt. Ik hoop dat het wat is. Misschien moet je even resizen :/
[afbeelding]
dat waterquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:04 schreef KaMo het volgende:
dit is ook super gaaf
http://doctordoom.phpnet.org/portfolio/pixel/medievalcastle.jpg
jaquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:04 schreef dikkedorus het volgende:
Wat bedoel je? zo'n hele oude TV?
Klein punt, bij je TV linksboven (met straling zegmaar) moet je het begin van die straal breder maken. Een TV geeft immers over het hele scherm licht.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:46 schreef dikkedorus het volgende:
Ik heb een TV gemaakt. Ik hoop dat het wat is. Misschien moet je even resizen :/
[afbeelding]
die was van mijquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:59 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Klein punt, bij je TV linksboven (met straling zegmaar) moet je het begin van die straal breder maken. Een TV geeft immers over het hele scherm licht.
het is goed zoquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:15 schreef dikkedorus het volgende:
[afbeelding]
Niet echt geweldig, best moeilijk zo'n oude tv.
De kleuren zijn misschien te licht, maar dat moet je dan maar met color-replace van Paint even donkerder maken. Ik neem aan dat je een donkere kamer wilt maken, waar alleen de TV licht geeft.
Ik zou dan wel aanraden om het licht dan ook echt lichter te maken, ipv donkerder
ik ban ook al verklaar met b-bquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:39 schreef dikkedorus het volgende:
Ik zal proberen vandaag een volledige kamer op te leveren.
Kan, maar ik zat zelf te denken aan zo'n kantoor.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:09 schreef s1mon het volgende:
Ziet er erg leuk uit! Op de bovenste verdieping de DJ?
Ik zal vandaag ook weer eens wat gaan maken
Moet ik geanimeerde ventjes (dansend) maken?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:23 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Kan, maar ik zat zelf te denken aan zo'n kantoor.
Zoals in de film, allemaal gangsters in nette pakken die door de ruit heen kijken, zo'n dikke sigaarrokende vent op een bureaustoel, en een berg poen op het bureau. Misschien een chick erbij.
Ik zie het al voor me, nu nog uitwerken.![]()
Iedereen mag meehelpen trouwens.
Wordt een beetje moeilijk, dan moet je een gif-bestand maken. En bij het samenvoegen moet er dan ook rekening gehouden worden met animaties. Je kunt het proberen maar ik zou het niet aanraden. Of iemand moet een programma hebben die zoiets eenvoudig kan invoegen. Met m'n Gimp is het sowieso een crime om geanimeerde delen te creëren.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:29 schreef KaMo het volgende:
[..]
Moet ik geanimeerde ventjes (dansend) maken?
Imagereadyquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:41 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Wordt een beetje moeilijk, dan moet je een gif-bestand maken. En bij het samenvoegen moet er dan ook rekening gehouden worden met animaties. Je kunt het proberen maar ik zou het niet aanraden. Of iemand moet een programma hebben die zoiets eenvoudig kan invoegen. Met m'n Gimp is het sowieso een crime om geanimeerde delen te creëren.
ja maar we kunnen ze ook in een html ztten naast erlaarquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:50 schreef s1mon het volgende:
Met Ulead gif animator is het simpel dansende mensen te maken, je maakt gewoon 2 plaatjes, 1 met de handen naar beneden en 1 met de handen naar boven, en die voeg je samen, en dan heb je een gifje van 2 frames..
Het enige nadeel is dan dat uiteindelijk alle 'huizen' gif afbeeldingen moeten zijn, wil je het totaal-plaatje geanimeerd maken.. :|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |