leuk gedaan!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:53 schreef Feya het volgende:
[afbeelding]
Btw, die hoe-heet-ie-ook-al-weer-die-krullenbol = Dr. Jack Hodgins
klopt, dat vind ik ook wel een gemisquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:34 schreef Xurk het volgende:
Ik heb voor het eerst in tijden weer eens gekeken, het was best een leuke aflevering, met dat pleegkind enzoMaar toch vind ik de serie een beetje een "verhaal van de week" formule hebben, dat er niet echt ergens naartoe gewerkt wordt... maar dat kan eraan liggen dat ik maar een paar afleveringen gezien heb
Dat blijft denk ik wel in het hele seizoen doorgaan, steeds een klein stukje. En dan op het laatst de finalequote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
klopt, dat vind ik ook wel een gemis
leek er even op dat we met brennans ouders ergens naartoe gingen, maar dat liep snel dood
Zag je hem ook gniffelen, terwijl ie afgevoerd werdquote:Op maandag 12 februari 2007 17:53 schreef Wombcat het volgende:
Hodgins afgevoerd door de Men In Black. En vooral Booths' reactie erop "it's a dream come true"![]()
Dat heb ik gemistquote:Op maandag 12 februari 2007 18:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zag je hem ook gniffelen, terwijl ie afgevoerd werd![]()
quote:Bones moet de botten van een vermiste vrouw identificeren die gevonden zijn op de bodem van een vijver. De botten blijken afkomstig van een vrouw die een geheime relatie heeft gehad met een senator. Bovendien blijkt dat de vrouw zwanger was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |