abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45600612
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 14:53 schreef Feya het volgende:
[afbeelding]

Btw, die hoe-heet-ie-ook-al-weer-die-krullenbol = Dr. Jack Hodgins
leuk gedaan!
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:34:20 #152
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_45604590
Ik heb voor het eerst in tijden weer eens gekeken, het was best een leuke aflevering, met dat pleegkind enzo Maar toch vind ik de serie een beetje een "verhaal van de week" formule hebben, dat er niet echt ergens naartoe gewerkt wordt... maar dat kan eraan liggen dat ik maar een paar afleveringen gezien heb
pi_45606861
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:34 schreef Xurk het volgende:
Ik heb voor het eerst in tijden weer eens gekeken, het was best een leuke aflevering, met dat pleegkind enzo Maar toch vind ik de serie een beetje een "verhaal van de week" formule hebben, dat er niet echt ergens naartoe gewerkt wordt... maar dat kan eraan liggen dat ik maar een paar afleveringen gezien heb
klopt, dat vind ik ook wel een gemis
leek er even op dat we met brennans ouders ergens naartoe gingen, maar dat liep snel dood
pi_45654351
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:31 schreef Wombcat het volgende:

[..]

klopt, dat vind ik ook wel een gemis
leek er even op dat we met brennans ouders ergens naartoe gingen, maar dat liep snel dood
Dat blijft denk ik wel in het hele seizoen doorgaan, steeds een klein stukje. En dan op het laatst de finale
pi_45762225
Vanavond weer. Ben benieuwd of het verhaallijntje tussen Angela en hodgins wordt doorgezet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2007 16:59:23 ]
pi_45769931
ja juist
die spanning liep beter op dan tussen booth en brennan
what you see, is what you get!
pi_45786021
Booth: I got something for you.
Brennan: A bottle of hard liquor?
Booth: Next best thing.
(Booth takes a small pig figurine out of his pocket and sits it in the palm of his hand)
Booth: Meet Jasper.

aaaaaahhhhhhh
http://www.youtube.com/watch?v=wObhoIM76uw

Hodgins: "Hi Angela [sexy voice], you look great today"
Angela: "Thanks Hodgey, this is my Boho-rocker-artist-mid-week-take-a-deep-breath outlook"
Brennan: "Hodgey?"
geweldig

Video met de beste stukjes uit de hele aflevering:
http://searchingbones.com(...)he-game-video-mixer/
pi_45786188
Het begin met die hond was ook leuk. Hoe eerst Booth probeerde in contact te komen met die hond, wat niet lukte en dan Brennan die een denneappel weggooit waar die hond dan achteraan rent
pi_45952735
eindelijk tijd gehad om de aflevering eens te bekijken
leuke aflevering weer....vooral nu de andere spanningen tussen de spelers begint op te lopen....hehehe...
pi_46214158
Vanavond komt ie weer!

Schopje!
pi_46232826
Hoezo Hodgins legt het er overduidelijk op

ps: de DVD-box is uit (iig bij de Macro )
pi_46244616
Hodgins afgevoerd door de Men In Black. En vooral Booths' reactie erop "it's a dream come true"
pi_46245477
quote:
Op maandag 12 februari 2007 17:53 schreef Wombcat het volgende:
Hodgins afgevoerd door de Men In Black. En vooral Booths' reactie erop "it's a dream come true"
Zag je hem ook gniffelen, terwijl ie afgevoerd werd
pi_46252503
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:21 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Zag je hem ook gniffelen, terwijl ie afgevoerd werd
Dat heb ik gemist

Maar het verhaallijnte met Hodgins wordt wel steeds interessanter.
pi_46441057
Het is nu bezig, maar ik kan het niet zien
pi_46441082
Wie wil mij op de hoogte houden?
pi_46442888
voor een korte samenvatting van de aflevering moet je ff hier kijken :
http://www.youtube.com/watch?v=5R0XYWWV0Mc

t is alleen jammer dat het laatste stukje ontbreekt van het gesprek tussen booth en brennan.
Erg leuke aflevering!
pi_46472399
ja juist...het einde...
de spanning tussen booth en brennan, en jammergenoeg niet hetgeen ik verwachtte tussen angela en hodgins...of zou daar toch nog een vervolg op komen
pi_46472703
wel typisch dat je dit soort kleine miss verkiezing in zoveel series ziet terug keren en altijd wordt het veroordeeld, maar blijkbaar gaat het rustig door.
pi_46570530
Echt raar dat Hodgins opeens weer terug was, nadat 'ie de vorige keer was afgevoerd door de Men in Black. Er werd ook helemaal niet meer op ingegaan.
Wel jammer dat 't tussen hem en Angela niet meer is geworden, maar misschien wordt 't nog wat.
pi_46599020
die spanning zal heus nog wel blijven en wie weet draait angela wel bij
pi_46686048
Geweldige aflevering

Brennan : (Referring to her shoes) How does anyone actually walk in these things?
Booth: Oh you know them boots they ain t made for walking sweetheart (Slaps Brennan s butt)
Brennan: Okay that was completely over the top.

Wauw!!! Brennan is hier prachtig en booth...tja
pi_46703435
erg leuke aflevering ja...leuk spel wat brennan speelde...met haar zogenaamde acteertalent
pi_46916408
beschrijving van vanavond op tvgids.nl en rtl5.nl lijkt op een herhaling
quote:
Bones moet de botten van een vermiste vrouw identificeren die gevonden zijn op de bodem van een vijver. De botten blijken afkomstig van een vrouw die een geheime relatie heeft gehad met een senator. Bovendien blijkt dat de vrouw zwanger was.
pi_46920231
Is het een herhaling? Ik weet het niet zeker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')