abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45606861
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:34 schreef Xurk het volgende:
Ik heb voor het eerst in tijden weer eens gekeken, het was best een leuke aflevering, met dat pleegkind enzo Maar toch vind ik de serie een beetje een "verhaal van de week" formule hebben, dat er niet echt ergens naartoe gewerkt wordt... maar dat kan eraan liggen dat ik maar een paar afleveringen gezien heb
klopt, dat vind ik ook wel een gemis
leek er even op dat we met brennans ouders ergens naartoe gingen, maar dat liep snel dood
pi_45654351
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:31 schreef Wombcat het volgende:

[..]

klopt, dat vind ik ook wel een gemis
leek er even op dat we met brennans ouders ergens naartoe gingen, maar dat liep snel dood
Dat blijft denk ik wel in het hele seizoen doorgaan, steeds een klein stukje. En dan op het laatst de finale
pi_45762225
Vanavond weer. Ben benieuwd of het verhaallijntje tussen Angela en hodgins wordt doorgezet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2007 16:59:23 ]
pi_45769931
ja juist
die spanning liep beter op dan tussen booth en brennan
what you see, is what you get!
pi_45786021
Booth: I got something for you.
Brennan: A bottle of hard liquor?
Booth: Next best thing.
(Booth takes a small pig figurine out of his pocket and sits it in the palm of his hand)
Booth: Meet Jasper.

aaaaaahhhhhhh
http://www.youtube.com/watch?v=wObhoIM76uw

Hodgins: "Hi Angela [sexy voice], you look great today"
Angela: "Thanks Hodgey, this is my Boho-rocker-artist-mid-week-take-a-deep-breath outlook"
Brennan: "Hodgey?"
geweldig

Video met de beste stukjes uit de hele aflevering:
http://searchingbones.com(...)he-game-video-mixer/
pi_45786188
Het begin met die hond was ook leuk. Hoe eerst Booth probeerde in contact te komen met die hond, wat niet lukte en dan Brennan die een denneappel weggooit waar die hond dan achteraan rent
pi_45952735
eindelijk tijd gehad om de aflevering eens te bekijken
leuke aflevering weer....vooral nu de andere spanningen tussen de spelers begint op te lopen....hehehe...
pi_46214158
Vanavond komt ie weer!

Schopje!
pi_46232826
Hoezo Hodgins legt het er overduidelijk op

ps: de DVD-box is uit (iig bij de Macro )
pi_46244616
Hodgins afgevoerd door de Men In Black. En vooral Booths' reactie erop "it's a dream come true"
pi_46245477
quote:
Op maandag 12 februari 2007 17:53 schreef Wombcat het volgende:
Hodgins afgevoerd door de Men In Black. En vooral Booths' reactie erop "it's a dream come true"
Zag je hem ook gniffelen, terwijl ie afgevoerd werd
pi_46252503
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:21 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Zag je hem ook gniffelen, terwijl ie afgevoerd werd
Dat heb ik gemist

Maar het verhaallijnte met Hodgins wordt wel steeds interessanter.
pi_46441057
Het is nu bezig, maar ik kan het niet zien
pi_46441082
Wie wil mij op de hoogte houden?
pi_46442888
voor een korte samenvatting van de aflevering moet je ff hier kijken :
http://www.youtube.com/watch?v=5R0XYWWV0Mc

t is alleen jammer dat het laatste stukje ontbreekt van het gesprek tussen booth en brennan.
Erg leuke aflevering!
pi_46472399
ja juist...het einde...
de spanning tussen booth en brennan, en jammergenoeg niet hetgeen ik verwachtte tussen angela en hodgins...of zou daar toch nog een vervolg op komen
pi_46472703
wel typisch dat je dit soort kleine miss verkiezing in zoveel series ziet terug keren en altijd wordt het veroordeeld, maar blijkbaar gaat het rustig door.
pi_46570530
Echt raar dat Hodgins opeens weer terug was, nadat 'ie de vorige keer was afgevoerd door de Men in Black. Er werd ook helemaal niet meer op ingegaan.
Wel jammer dat 't tussen hem en Angela niet meer is geworden, maar misschien wordt 't nog wat.
pi_46599020
die spanning zal heus nog wel blijven en wie weet draait angela wel bij
pi_46686048
Geweldige aflevering

Brennan : (Referring to her shoes) How does anyone actually walk in these things?
Booth: Oh you know them boots they ain t made for walking sweetheart (Slaps Brennan s butt)
Brennan: Okay that was completely over the top.

Wauw!!! Brennan is hier prachtig en booth...tja
pi_46703435
erg leuke aflevering ja...leuk spel wat brennan speelde...met haar zogenaamde acteertalent
pi_46916408
beschrijving van vanavond op tvgids.nl en rtl5.nl lijkt op een herhaling
quote:
Bones moet de botten van een vermiste vrouw identificeren die gevonden zijn op de bodem van een vijver. De botten blijken afkomstig van een vrouw die een geheime relatie heeft gehad met een senator. Bovendien blijkt dat de vrouw zwanger was.
pi_46920231
Is het een herhaling? Ik weet het niet zeker
pi_46920321
Ja, het is een herhaling
pi_46920327
ja dus
pi_46920332
verdomme
  zondag 4 maart 2007 @ 22:13:15 #179
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_46922162
quote:
Op zondag 4 maart 2007 21:36 schreef B.ertha het volgende:
Ja, het is een herhaling
Ja, van de eerste aflevering volgens mij
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_46922528
quote:
Op zondag 4 maart 2007 22:13 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Inderdaad. Zag het meteen
  † In Memoriam † maandag 5 maart 2007 @ 07:30:06 #181
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46931176
quote:
Op zondag 4 maart 2007 22:13 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

ik zat het me ook al af te vragen.
(had m overigens nog niet gezien)
maar ze had het over dr verdwenen ouders en die had ze toch teruggevonden?
  maandag 5 maart 2007 @ 08:53:44 #182
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46931735
Had de eerste aflevering nooit gezien (omdat ik voorafgaand al ergerde aan die promofilmpjes), maar intussen moet ik toegeven dat 't best leuk is. Nu dus ook eindelijk de eerste aflevering eens gezien.
(Un)masking for the greater good.
pi_46932740
quote:
Op maandag 5 maart 2007 07:30 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik zat het me ook al af te vragen.
(had m overigens nog niet gezien)
maar ze had het over dr verdwenen ouders en die had ze toch teruggevonden?
ja.... het was de 1ste aflevering. Ze heeft ze natuurlijk pas later in de serie "teruggevonden"
pi_46934969
Weet iemand of er binnenkort nog nieuwe afleveringen op tv komen, of gaan ze nu eerst weer alles herhalen?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_46951289
ik zat dus gisteren ook vol verbazing te kijken...HUH een herhaling
ging al aan mezelf twijfelen...maar ik had hem dus al gezien

ben benieuwd wat ze gaan doen op rtl5..herhalingen of verder/ heb er eigenlijk niets van gehoord...
pi_47022205
Vond t helemaal niet leuk, me helemaal verheugd op nieuwe aflevering, en dan zon herhaling... Gaan ze hier mee door of was t één keertje?
People live to learn things, and I learn to live...
pi_47024917
geen idee
dat vroeg ik me dus ook af
pi_47028188
Volgens mijn TV-gids zondag (en op RTL5-TT):
quote:
Een man wordt vermoord tijdens het autorijden. Dr. Brennan en haar team gaan op onderzoek uit en komen op het spoor van een terrorist.
pi_47028683
dat is ook weer een herhaling, blijkbaar vonden ze het daar tijd voor.
pi_47059050
ja juist
zo plotsklaps herhaling
onaangekondigd volgens mij...
pi_47135940
Ik vind dat er nou een 'echte' moet komen
Zal wel weer tegenvallen
pi_47159227
De laatste nieuwe die we hier hadden was toch 'The woman in the sand'? Op de fox site, volgen er dan nog een stuk of 6 afleveringen. Of zijn ze in Amerika nog bezig, en komen we nu te dicht op ze en moeten er daarom een aantal weken herhalingen komen ofzo?
pi_47165859
Benieuwd of het vanavond weer een herhaling is
"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?'
pi_47167666
Ook een herhaling, volgens mij gaan ze heel seizoen 1 weer herhalen. Ben je zo weer 15 weken verder Die van vorige week, was trouwens de Pilot aflevering.

Wachten op de dvdbox van seizoen 2 dan maar. Seizoen 1 Heb ik nu in huis en afgezien van de laaste, allemaal gekeken.

[ Bericht 9% gewijzigd door StephanL op 11-03-2007 20:57:45 ]
  zondag 11 maart 2007 @ 20:55:05 #195
62233 Jelief
ikke lief!
pi_47167877
Alweer zo'n geweldige stunt van rtl, serie afkappen en oude afleveringen herhalen Suf hoor, je wordt platgegooid met aankondigingen maar ze kunnen niet even vertellen dat ze gaan herhalen en wanneer de nieuwe komen...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_47174012
Ik ben inmiddels niet anders gewend van "de commercielen". De enige series die ik volg en goed (dwz: seizoen voor seizoen) zijn uitgezonden zijn 24 en bij mijn weten Lost en Grey's Anatomy.

Een kleine greep uit mijn geheugen:
Alias, Buffy, Angel, Gilmore Girls, Charmed, Dawson's Creek, The 4400, Scrubs en Prison Break worden/werden allemaal of halverwege een seizoen afgekapt of 2 jaar later als "winterverrassing" uitgezonden. En vervolgens ben je dus weer helemaal uit het verhaal.
Uitermate Irritant!
Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.
  zondag 11 maart 2007 @ 23:33:01 #197
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_47175274
Dat ligt volgens mij voornamelijk aan Amerika. Daar worden series vrij makkelijk stil gezet. Soms voor een of twee weken. Soms nog langer. Zeker als nederland vlak na Amerika gaat uitzenden moeten ze dus ook mee stoppen. En vaak houden ze ook wel een buffer van afleveringen zodat ze niet elke keer hoeven te stoppen als Amerika een weekje niet uitzend.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  maandag 12 maart 2007 @ 17:21:14 #198
62233 Jelief
ikke lief!
pi_47197195
Dat dat gebeurt kan ik nog wel snappen, wat ik niet snap is dat ze dat niet even melden. Zoals ik al zai, tig keer een aankondiging voor het programma maar niet even melden dat ze voorlopig even door de afleveringen heen zijn. Ik ga heus wel weer kijken als ze weer door gaan hoor.. EN ik had geluk gister, ik had 'm nog niet gezien
  † In Memoriam † maandag 12 maart 2007 @ 17:44:33 #199
37843 lady-wrb
kortaf
pi_47202725
quote:
Op zondag 11 maart 2007 23:00 schreef P_B het volgende:
Een kleine greep uit mijn geheugen:
Alias, Buffy, Angel, Gilmore Girls, Charmed, Dawson's Creek, The 4400, Scrubs en Prison Break worden/werden allemaal of halverwege een seizoen afgekapt of 2 jaar later als "winterverrassing" uitgezonden. En vervolgens ben je dus weer helemaal uit het verhaal.
Uitermate Irritant!
ben ik het niet helemaal mee eens, een paar series wel ja, maar met buffy, the 4400 en prison break hebben ze geen heel rare dingen gedaan. natuurlijk zijn er periodes wanneer het niet uitgezonden wordt, maar dat gebeurt ook in amerika.

alias is inderdaad zwaar raar uitgezonden, angel en charmed moeten nog afgerond worden. die andere series kijk ik niet.

en er zijn veel meer series die wel vrij gewoon uitgezonden zijn.
pi_47202862
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:55 schreef boneyard het volgende:

[..]

ben ik het niet helemaal mee eens, een paar series wel ja, maar met buffy, the 4400 en prison break hebben ze geen heel rare dingen gedaan. natuurlijk zijn er periodes wanneer het niet uitgezonden wordt, maar dat gebeurt ook in amerika.

alias is inderdaad zwaar raar uitgezonden, angel en charmed moeten nog afgerond worden. die andere series kijk ik niet.

en er zijn veel meer series die wel vrij gewoon uitgezonden zijn.
Buffy is toen in seizoen 7 wel halverwege afgebroken, terwijl het toen op de BBC wel gewoon verder ging.
  maandag 12 maart 2007 @ 21:28:08 #202
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_47206948
En waarom ze het laatste seizoen van Angel nooit hebben afgemaakt is mij een raadsel. Maar gelukkig heb ik Angel compleet op dvd (net als Buffy, the X-files en (op 2 seizoenen na) Seinfeld), dus ben ik minder afhankelijk van de grilligheid van de omroepen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_47234844
Bones kijk ik nu ook af en toe Leuk voor op de zondagavond.
pi_47247612
Lady-wrb, jij hebt de serie nog niet gevolgt? Dit was namelijk aflevering 2, dus een herhaling:)
en Nuna, je hebt geluk, ze zijn net weer opnieuw begonnen met de herhalingen, dus kun je het vanaf het begin volgen

Al hopen wij natuurlijk dat ze weer snel verder gaan
pi_48135966
waarom ineens weer herhalingen en wanneer gaan ze weer op verder bij waar we gebleven waren ??
pi_48151725
geen idee
ik zit ook te wachten eigenlijk op nieuwe afleveringen...
pi_48153934
ik kijk nu al niet eens meer om te zien of het een herhaling is of niet, maar ben bang dat het zometeen ineens zonder aankondiging weer een nieuwe is...
  maandag 9 april 2007 @ 19:58:10 #208
62233 Jelief
ikke lief!
pi_48154042
gisteren was herhaling iig. Wij kijken elke week even of we de aflevering al gezien hebben, zo niet dan kijken we.
pi_48154501
ik vind het ook erg vervelend ja....ineens herhalingen dus wie weet straks ineens nieuwe afleveringen
pi_48162940
Irri ja, blijf ze toch maar opnemen, mocht er een keer een nieuwe opduiken...
"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?'
pi_48164779
niks te vinden via rtl website of via mail naar rtl? meestal zeggen ze wel iets als je er netjes om vraagt.
pi_48166841
Volgens mij komt het omdat we veel te dicht op de amerikaanse uitzendingen zaten.
In amerika is de laatste die uitgezonden is van seizoen 2 aflevering 18 volgens mij.
I think i've gone insane , i can't remember my own name.
pi_48789728
6 mei nieuwe aflevering?! zag ik dat nou net goed op de rtl5 site? er staat een promo van de aflevering van 6 mei, die ging ik bekijken, en aan t eind stond er in beeld dat t een nieuwe aflevering was, ik kende m idd ook niet, maar had wel eens een gemist, dus dacht dat t daardoor kwam, maar dit lijkt dus nieuw!

6 mei, jeej, gelukkig, begon t nu wel beetje te missen, iets leuks op de zondagavond...
pi_48789830
Zou het echt? wel leuk
  vrijdag 27 april 2007 @ 20:55:06 #215
Bijdehand mannetje
pi_48790861
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 20:19 schreef Piepje het volgende:
6 mei nieuwe aflevering?! zag ik dat nou net goed op de rtl5 site? er staat een promo van de aflevering van 6 mei, die ging ik bekijken, en aan t eind stond er in beeld dat t een nieuwe aflevering was, ik kende m idd ook niet, maar had wel eens een gemist, dus dacht dat t daardoor kwam, maar dit lijkt dus nieuw!

6 mei, jeej, gelukkig, begon t nu wel beetje te missen, iets leuks op de zondagavond...
Volgens www.tvgids.nl krijgen we "Man in the fallout shelter", de 9de aflevering van het 1e seizoen. De kerstaflevering ook nog, terwijl het bloedheet is................. Toch een oudje, dus.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_48791510
het is ook nog geen 6 mei komend weekend.
  vrijdag 27 april 2007 @ 23:15:43 #217
Bijdehand mannetje
pi_48794516
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 21:16 schreef boneyard het volgende:
het is ook nog geen 6 mei komend weekend.
I stand corrected
pi_48800002
oei moet goeie aflevering worden. Levend begraven, net als Nick bij CSI toendertijd.
pi_48860950
en was het nou een nieuwe aflevering gisteren of volgende week pas?
want ik ben gisteren vergeten te checken eigenlijk...
pi_48863294
quote:
Op maandag 30 april 2007 11:56 schreef IV_Xample het volgende:
en was het nou een nieuwe aflevering gisteren of volgende week pas?
want ik ben gisteren vergeten te checken eigenlijk...
komende week pas, 6 mei
pi_48863301
thk god
pi_48864828
oh gelukkig
dan heb ik niets gemist en ik kan zondag weer eens gaan kijken
thanks
pi_49067893
vanavond eindelijk een nieuwe aflevering????
pi_49069180
yesss ben er klaar vooor
pi_49072367
zou goed kunnen, aflevering "The aliens in a space ship" is vrij nieuw, zeker niet bij de eersten,
pi_49074117
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:38 schreef IV_Xample het volgende:
vanavond eindelijk een nieuwe aflevering????
leuk
  zondag 6 mei 2007 @ 22:27:26 #227
62233 Jelief
ikke lief!
pi_49081484
hij was weer geweldig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_49082429
Werd weleens tijd, een nieuwe aflevering!
Het was weer leuk!
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')